Strategiczny zwrot firmy STILL
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Strategiczny zwrot firmy STILL
Firma STILL zadeklarowała jeszcze głębsze niż dotąd zaangażowanie w poszukiwanie i dostarczanie inteligentnych i zrównoważonych rozwiązań magazynowych. Wyodrębniła dodatkowo dwie linie produktowe zaspokające zróżnicowane potrzeby intralogistyczne.
Dynamicznie zmieniające się współcześnie otoczenie rynkowe wymaga zdecydowanych i szybkich działań. Identyfikując kluczowe potrzeby klientów intralogistycznych, firma STILL redefiniuje swoją ofertę i umacnia pozycję w obszarze magazynowych rozwiązań automatyzacyjnych i energetycznych. Jeszcze bardziej istotne niż dotąd będą w działalności firmy także zrównoważone rozwój i usługi serwisowe. Strategiczne założenia firmy STILL na najbliższą przyszłość obejmują:
- wyodrębnienie dwóch linii produktowych:
- standardowej, o dobrym stosunku jakości do ceny zakupu
- oraz specjalnej, pozwalającej minimalizować TCO przy intensywnej eksploatacji dzięki innowacyjności i ponadprzeciętnej efektywności;
- rozwój oferty automatyzacji i systemów energetycznych, w tym m.in.:
- samouczące się wózki przemysłowe,
- inteligentne ładowarki do wózków widłowych,
- uruchomienie własnej produkcji wodorowych ogniw paliwowych;
- poszerzenie oferty i zwiększenie stopnia cyfryzacji usług;
- oraz jeszcze silniejsze akcentowanie zrównoważonego rozwoju – włącznie z koncepcją produkcji wózka widłowego zgodnie z ideą gospodarki cyrkularnej.
– Na współczesne wyzwania nie ma jednej odpowiedzi. Przykładowo, równolegle z indywidualizowanymi, złożonymi i wysoce efektywnymi rozwiązaniami istnieje zainteresowanie wózkami do prostych zastosowań. Rozwijamy obecnie ich ofertę – bez kompromisów w zakresie jakości wykonania, bezpieczeństwa pracy i niezawodności serwisu – mówi Frank Müller, Brand Management Senior Vice President STILL GmbH. – Inteligentne dopasowane rozwiązania to to, czego potrzebują dziś klienci. Rozwijamy się razem z nimi, w myśl naszego motto: "Tworząc inteligentne rozwiązania intralogistyczne - razem" – podsumowuje. Szczegółowe informacje na temat założeń firmy w każdym z wymienionych wyżej obszarów można odszukać w sekcji aktualności strony internetowej STILL Polska.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.