Styl retro – poznaj inspiracje od Cersanit
Za inspiracją często stoją wspomnienia – sięgając do przyszłości możemy zyskać nową perspektywę na teraźniejszość. W kolekcjach SAFINA, GEOFUN oraz DEKORINA od marki Cersanit ponadczasowe style retro zostały przeniesione na grunt aktualnych trendów wnętrzarskich. Zapraszamy więc w podróż do swojej ulubionej dekady, odkrywając kolekcje płytek od marki Cersanit.
Subtelna nuta elegancji
Lata 20. XX wieku kojarzone są z elegancją. To właśnie w tym okresie rządził styl Art Deco, który do dziś zachwyca swoim klasycznym, ponadczasowym pięknem. Kolekcja SAFINA od marki Cersanit łączy w sobie uniwersalność aranżacji z subtelną elegancją. Nieskazitelna biel płytek bazowych wpasuje się w większość wnętrz, a ozdobne płytki z dekoracyjnym motywem inserto nawiązującym do ornamentów w duchu Art Deco budują atmosferę całego setu. Dzięki zastosowaniu charakterystycznego dla tego stylu motywu wachlarza, płytki z kolekcji SAFINA wprowadzą do wnętrza zauważalną dynamikę i nutę wysublimowania. Z uwagi na szykowny charakter kolekcji sprawdzi się ona w połączeniu z połyskującą srebrną lub złotą armaturą, a także z drewnem, które spotęguje stonowane oblicze płytek. Ponadto matowe wykończenie uzupełnia plejadę cech, które sprawiają, że kolekcja ta jest tak wyjątkowa. Postawisz na ponadczasowy styl retro w Twoim wnętrzu?
Geometryczna nostalgia
Z marką Cersanit inspiracji nie zabraknie! Warto odkryć kolekcję GEOFUN, w której na warsztat wzięto jasne, geometryczne kształty rodem z powracających do łask lat 70. i przekształcono je w pełną wyważenia i harmonii płytkę dekoracyjną. Obecne w motywie zakrzywione łuki dopasowują się do siebie, tworząc niebanalną mozaikę, a surowa struktura nakrapianego szarego kamienia z delikatnymi białymi przebiciami nadaje całości subtelnego wyrazu. Sięgając po tę propozycję możemy być pewni, że nasze wnętrze zostanie wzbogacone o aurę nostalgicznego piękna, które będzie zachwycać gości i domowników przez długie lata. Dodatkowo, kolekcję GEOFUN uzupełnia specjalnie zaprojektowana, dedykowana podłoga, która doskonale współgra z charakterem płytek ściennych i pozwoli zaprojektować łazienkę marzeń od A do Z.
Dwie wariacje piękna
Czy można połączyć styl klasyczny z modernistycznym? Kolekcja DEKORINA od marki Cersanit udowadnia, że jak najbardziej. Zaskakuje oryginalnością dzięki potędze koloru! Dualistyczny charakter tej kolekcji intryguje i imponuje już na pierwszy rzut oka. Z jednej strony geometryczne patchworkowe wzory dodają całości tradycyjnego wymiaru, z drugiej struktura przecieranego betonu tworzy nowoczesny i zarazem zadziorny klimat. Spoiwem tych dwóch uzupełniających się światów jest głęboki i szlachetny odcień głębokiego turkusu, przyciągający wzrok swoimi licznymi subtelnymi niuansami. To propozycja dla wszystkich, którzy nie boją się eksperymentować ze swoimi aranżacjami i poszukują odważnych, nieoczywistych rozwiązań. Kolekcja wyśmienicie parować będzie się z minimalistycznymi dodatkami, a florystyczne motywy płytki dekoracyjnej podkreślą pielęgnowaną w domu roślinność. Ta propozycja od Cersanit czeka na odkrycie już dziś!
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.