Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku
P smart 2021 z dużym, 6,67-calowym wyświetlaczem Full HD+ oraz z poczwórnym aparatem fotograficznym 48 MP to nowa propozycja od Huawei, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego smartfona w atrakcyjnej cenie. Smartfon został wyposażony w pojemną baterię 5000 mAh i technologię SuperCharge – 10 minut ładowania pozwala na korzystanie z telefonu nawet przez dwie godziny. Rekomendowana cena sprzedaży P smart 2021 to 899 zł.
Od 7 do 25 października (lub do wyczerpania zapasów), smartfon P smart 2021 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie telefonu dodawane są bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i albo inteligentna opaska Huawei Band 4.
Huawei P smart 2021 to stylowy smartfon dostępny w trzech kolorach: czarny, zielony i różowe złoto, którego jakość wykonania dorównuje najdroższym, flagowym modelom Huawei. W telefonie zastosowano duży, 6,67-calowy wyświetlacz Full HD+ o rozdzielczości 2400 x 1080, który wyróżnia się cienkimi ramkami, a aparat przedni znajduje się pośrodku ekranu. Tak zaprojektowany wyświetlacz zapewnia dużą, aż 90-procentową powierzchnię użytkową. Ekran telefonu wspierany jest przez tryb Eye Comfort z certyfikatem TÜV Rheinland, który skutecznie filtruje światło niebieskie, co zwiększa ochronę oczu użytkownika.
Poczwórny aparat fotograficzny
Główny aparat P smart 2021 został wyposażony w cztery obiektywy. Obiektyw główny charakteryzuje się matrycą o rozdzielczości 48 MP z przesłoną f/1,8. Aparat wspierany jest przez technologię sztucznej inteligencji, która zapewnia niski poziom szumów i tym samym wysoką jakość zdjęć, również tych wykonywanych w nocy. Drugi obiektyw o rozdzielczości 8 MP z przysłoną f/2,4 służy do wykonywania zdjęć ultraszerokokątnych z polem widzenia 120 stopni. Dwa obiektywy o rozdzielczości 2 MP umożliwiają natomiast wykonywanie zdjęć makro oraz pomiar głębi ostrości obrazu.
Przedni aparat fotograficzny smartfona wyposażony jest w 8 MP obiektyw, wspierany przez sztuczną inteligencję, która w czasie rzeczywistym automatycznie dopasowuje kluczowe ustawienia wykonywanego zdjęcia.
Wysoka wydajność działania
Sercem P smart 2021 jest ośmiordzeniowy procesor HiSilicon Kirin 710A wspomagany przez 4 GB pamięci RAM. Pamięć wewnętrzna 128 GB może zostać rozszerzona kartą pamięci o pojemności do 512 GB. Nowy smartfon Huawei jest zasilany przez potężną baterię o pojemności 5000 mAh, która obsługuje technologię 22.5 W Huawei SuperCharge. Umożliwia ona bardzo szybkie naładowanie telefonu – zaledwie 10 minut ładowania pozwala na korzystanie z urządzenia nawet przez dwie godziny. Smartfon można odblokować za pomocą kciuka poprzez czytnik znajdujący się na boku obudowy.
P smart 2021 wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, bazujące na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS). Oficjalnym sklepem z aplikacjami na telefonie
P smart 2021, podobnie jak w przypadku innych urządzeń Huawei nowej generacji, jest Huawei AppGallery. Oferuje on dostęp do ponad 11 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąca polskich. Aplikacje można wyszukiwać i pobrać na smartfony i tablety Huawei poprzez wyszukiwarkę Petal Search. W przypadku, gdy wybrana aplikacja nie jest dostępna w sklepie Huawei AppGallery, Petal Search podpowiada, z jakiego innego źródła można ją zainstalować lub odsyła do strony webowej aplikacji.
Huawei P smart 2021 będzie można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: AB Foto, Empik, Komputronik, Morele.net, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom, Carrefour i MyCenter oraz u operatorów Orange, Play i Plus. Oferta i data rozpoczęcia przedsprzedaży i sprzedaży regularnej może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.