Sukces Chains of Fury na Kickstarterze!
W trzy tygodnie od startu kampanii na Kickstarterze, gra Chains of Fury, z portfolio wydawniczego Gaming Factory, osiągnęła główny cel zbiórki. Gracze z całego świata wpłacili łącznie 7,5 tys. EUR. Środki te pozwolą na rozwój projektu. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.
- Bardzo się cieszę, że pomimo niesamowicie konkurencyjnej końcówki roku w branży gier wideo, Chains of Fury w trzy tygodnie osiągnęła swój pierwszy cel na platformie Kickstarter. Gracze wpłacili 7 500 EUR na rozwój naszego projektu. Zbiórka potrwa do 24 grudnia. Liczymy, że do tego czasu uda nam się zgromadzić jeszcze więcej środków na dodanie kolejnych funkcjonalności w grze oraz zapewnienie graczom jak najlepszego poziomu rozgrywki – mówi Kamil Koryszewski, Project Manager Gaming Factory. – Sukces cieszy tym bardziej, że dla Gaming Factory to pierwsza zbiórka na platformie Kickstarter. Zainteresowanie zbiórką przekłada się na promocję gry wśród nowych grup odbiorców, a to z kolei może mieć pozytywny wpływ na sprzedaż gry w przyszłości – dodaje.
Chains of Fury to metroidvania retro shooter w komiksowym klimacie. Tytuł nawiązuje do klasyki gatunku jak np. Duke, Quake, Unreal Tournament, czy Doom. Poza krwawymi potyczkami, na graczy czeka mnóstwo działań w terenie i zaskakiwania kosmicznych wrogów na różne sposoby. Gra zaoferuje do sześć zróżnicowanych światów.
- Fabuła przeniesie graczy do przyszłości pełnej sekretów, easter eggów i nawiązań do dzieł pop kultury. Głównym bohaterem będzie najemnik żądny zemsty. Chains of Fury zaoferuje możliwość rozgrywki jednoosobowej oraz wieloosobowej – w ramach split screen. Ten projekt ma w sobie wszystko, za co kochamy klasyczne strzelanki, a jednocześnie serwuje znane mechanizmy w zupełnie nowej odsłonie – dodaje Kamil Koryszewski.
Producentem Chains of Fury jest studio Cobble Games. Tytuł w pierwsze połowie 2022 roku zadebiutuje na PC, docelowo ukaż się także na Switchu, Xboksie oraz PlayStation.
W dniu rozpoczęcia kampanii na karcie Steam projektu udostępniono nowy zwiastun, w którym zaprezentowane zostały najbardziej efektowne fragmenty gry. Do pobrania jest również wersja demo. Wideo promocyjne tytuł – opublikowane przez amerykański serwis poświęcony grom IGN – uzyskało bardzo pozytywne opinie.
Link do kampanii: https://www.kickstarter.com/projects/gamingfactory/chains-of-fury

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.