Komunikaty PR

Sukces kampanii Lidl Polska – „Szkoły Pełne Talentów”

2022-11-24  |  12:00

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” to działanie marketingowe przygotowane  we współpracy z  firmą TCC Global - agencją marketingu lojalnościowego.  Jej uruchomienie poprzedziło kilka miesięcy rzetelnych przygotowań. Zanim kampania została zapowiedziana w mediach przez gwiazdy polskiego sportu Annę i Roberta Lewandowskich, jej twórcy badali potrzeby szkół oraz stworzyli „know-how” dla szkół, tak by ułatwić beneficjentom jego implementację. Dzięki wykonanym przez TCC Global działaniom i zaangażowaniu sieci Lidl Polska kampania „Szkoły Pełne Talentów” odniosła sukces.

- Zaangażowanie szkół przeszło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy, ale założyliśmy, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30%. Dziś, kiedy kończymy akcję, widzimy że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44% szkół - wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global.Liczba placówek zaangażowanych w akcję potwierdza, że polskie szkoły potrzebują działań, które pozwalają im odnowić wyposażenie, uzupełnić je o nowości, bo dzięki temu edukacja w nich staje się bardziej atrakcyjna. - Szkoły Pełne Talentów to dobra, pożyteczna akcja, która bawi i uczy jednocześnie, a  także pokazuje, że razem możemy zrobić coś dobrego dla szkoły. Uczniowie, rodzice, nauczyciele zaangażowali się w zbieranie „Talenciaków”, dlatego udało nam się uzbierać ich naprawdę wiele. Mogliśmy uzupełnić wyposażenie naszej szkoły o materace gimnastyczne, zdobyć nowe bramki, piłki  a także krosna. Najwięcej radości dostarczyła dzieciom dmuchana ścieżka akrobatyczna, która rozbudziła w nich nowe możliwości sportowe - mówi Katarzyna Bielecka ze Szkoły Podstawowej Nr 48 w Gdyni.  Podczas dwóch miesięcy sklepy Lidl Polska wydały swoim klientom miliony „Talenciaków”. Zainteresowanie akcją z dnia na dzień rosło i nowe szkoły dołączały do niej, by wymieniać kupony na nagrody. Każdego tygodnia liczba szkół zwiększała się o setki a nawet tysiące szkół. Oczywiście, najwięcej na działaniu skorzystały te, które jako pierwsze wyraziły chęć uczestnictwa w akcji i które w swoich murach promowały jej założenia. - Zaangażowaliśmy się w tę akcję wszyscy, jak tylko dostaliśmy pakiet startowy od razu ruszyliśmy z komunikacją akcji w szkole, co zaowocowało dużym zaangażowaniem uczniów, rodziców, nauczycieli. Dzięki połączeniu sił naszej szkolnej społeczności udało nam się zdobyć wiele „Talenciaków”, które zamierzamy wymienić na nagrody. Dlatego też poprosiłam nauczycieli, by w katalogu nagród oznaczyli, które z nich urozmaicą prowadzone przez nich lekcje - opowiada Małgorzata Knobel dyrektor Dwujęzycznej Polsko-Angielskiej Prywatnej Szkoły Podstawowej w Poznaniu. Mimo że akcja w sklepach oficjalnie zakończyła się 13 listopada, to szkoły mają jeszcze szansę wygrać w losowaniu nagrody głównej w Wielkiej Szkolnej Loterii zaplanowanym na 25 listopada oraz mogą nadal wymieniać „Talenciaki” na nagrody. W katalogu nagród akcji znajduje się aż 90 pozycji. Są tam materiały dydaktyczne niezbędne do lekcji biologii, matematyki, informatyki czy wychowania fizycznego, ale także przybory do prac twórczych takie jak: artykuły plastyczne, krosna do tkania czy akcesoria do nauki muzyki. Podczas trwania akcji szkoły najchętniej wymieniały „Talenciaki” na sprzęt informatyczny i sportowy, gdyż właśnie tego brakuje im najbardziej. - Uczniowie naszej szkoły bardzo się cieszą z udziału w akcji. Z zaangażowaniem zbierają „Talenciaki” i dostarczają je do placówki. Mam już zebrane prawie trzy pełne kartoniki. Na szczęście rodzice aktywnie skanują kody i pomagają we wprowadzaniu numerów. Otrzymaliśmy już pierwsze zamówione nagrody, które trafią w dużej mierze do uczniów klas młodszych. Szczególnie interesują nas pomoce do zajęć sportowych: piłki, zestawy do hokeja, lekkoatletyki, bramki itp. - wyjaśnia Sylwia Rajewska ze Szkoły Podstawowej Nr 22 z Wrocławia. Akcja „Szkoły Pełne Talentów”  jest potwierdzeniem, że sieci handlowe i ich klienci mogą stać się motorem do działań wspierających społeczności lokalne, a ich współpraca może owocować efektami  pożytecznymi dla każdego. - Mam wrażenie, że w Polsce po raz pierwszy akcja handlowa tak dobrze odpowiada na potrzeby szkół. Punkty z programów lojalnościowych mamy szansę wykorzystać na to, co faktycznie się przyda dzieciom w perspektywie długofalowej – dodała Małgorzata Knobel. Jak podkreślają twórcy akcji, kampanię typu „Community” można zastosować wszędzie tam, gdzie jest duża częstotliwość kontaktu z klientem – w sklepach, na stacjach benzynowych, punktach usługowych. Bliskość klienta powoduje, że razem z nim można wypracowywać działania dla społeczności lokalnych takich jak szkoła, lokalne kluby sportowe czy domy kultury. Ważne jest by połączyć codzienność z zaangażowaniem i pomocą innym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym? Biuro prasowe
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.