Sukces kampanii Lidl Polska – „Szkoły Pełne Talentów”
Akcja „Szkoły Pełne Talentów” to działanie marketingowe przygotowane we współpracy z firmą TCC Global - agencją marketingu lojalnościowego. Jej uruchomienie poprzedziło kilka miesięcy rzetelnych przygotowań. Zanim kampania została zapowiedziana w mediach przez gwiazdy polskiego sportu Annę i Roberta Lewandowskich, jej twórcy badali potrzeby szkół oraz stworzyli „know-how” dla szkół, tak by ułatwić beneficjentom jego implementację. Dzięki wykonanym przez TCC Global działaniom i zaangażowaniu sieci Lidl Polska kampania „Szkoły Pełne Talentów” odniosła sukces.
- Zaangażowanie szkół przeszło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy, ale założyliśmy, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30%. Dziś, kiedy kończymy akcję, widzimy że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44% szkół - wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global.Liczba placówek zaangażowanych w akcję potwierdza, że polskie szkoły potrzebują działań, które pozwalają im odnowić wyposażenie, uzupełnić je o nowości, bo dzięki temu edukacja w nich staje się bardziej atrakcyjna. - Szkoły Pełne Talentów to dobra, pożyteczna akcja, która bawi i uczy jednocześnie, a także pokazuje, że razem możemy zrobić coś dobrego dla szkoły. Uczniowie, rodzice, nauczyciele zaangażowali się w zbieranie „Talenciaków”, dlatego udało nam się uzbierać ich naprawdę wiele. Mogliśmy uzupełnić wyposażenie naszej szkoły o materace gimnastyczne, zdobyć nowe bramki, piłki a także krosna. Najwięcej radości dostarczyła dzieciom dmuchana ścieżka akrobatyczna, która rozbudziła w nich nowe możliwości sportowe - mówi Katarzyna Bielecka ze Szkoły Podstawowej Nr 48 w Gdyni. Podczas dwóch miesięcy sklepy Lidl Polska wydały swoim klientom miliony „Talenciaków”. Zainteresowanie akcją z dnia na dzień rosło i nowe szkoły dołączały do niej, by wymieniać kupony na nagrody. Każdego tygodnia liczba szkół zwiększała się o setki a nawet tysiące szkół. Oczywiście, najwięcej na działaniu skorzystały te, które jako pierwsze wyraziły chęć uczestnictwa w akcji i które w swoich murach promowały jej założenia. - Zaangażowaliśmy się w tę akcję wszyscy, jak tylko dostaliśmy pakiet startowy od razu ruszyliśmy z komunikacją akcji w szkole, co zaowocowało dużym zaangażowaniem uczniów, rodziców, nauczycieli. Dzięki połączeniu sił naszej szkolnej społeczności udało nam się zdobyć wiele „Talenciaków”, które zamierzamy wymienić na nagrody. Dlatego też poprosiłam nauczycieli, by w katalogu nagród oznaczyli, które z nich urozmaicą prowadzone przez nich lekcje - opowiada Małgorzata Knobel dyrektor Dwujęzycznej Polsko-Angielskiej Prywatnej Szkoły Podstawowej w Poznaniu. Mimo że akcja w sklepach oficjalnie zakończyła się 13 listopada, to szkoły mają jeszcze szansę wygrać w losowaniu nagrody głównej w Wielkiej Szkolnej Loterii zaplanowanym na 25 listopada oraz mogą nadal wymieniać „Talenciaki” na nagrody. W katalogu nagród akcji znajduje się aż 90 pozycji. Są tam materiały dydaktyczne niezbędne do lekcji biologii, matematyki, informatyki czy wychowania fizycznego, ale także przybory do prac twórczych takie jak: artykuły plastyczne, krosna do tkania czy akcesoria do nauki muzyki. Podczas trwania akcji szkoły najchętniej wymieniały „Talenciaki” na sprzęt informatyczny i sportowy, gdyż właśnie tego brakuje im najbardziej. - Uczniowie naszej szkoły bardzo się cieszą z udziału w akcji. Z zaangażowaniem zbierają „Talenciaki” i dostarczają je do placówki. Mam już zebrane prawie trzy pełne kartoniki. Na szczęście rodzice aktywnie skanują kody i pomagają we wprowadzaniu numerów. Otrzymaliśmy już pierwsze zamówione nagrody, które trafią w dużej mierze do uczniów klas młodszych. Szczególnie interesują nas pomoce do zajęć sportowych: piłki, zestawy do hokeja, lekkoatletyki, bramki itp. - wyjaśnia Sylwia Rajewska ze Szkoły Podstawowej Nr 22 z Wrocławia. Akcja „Szkoły Pełne Talentów” jest potwierdzeniem, że sieci handlowe i ich klienci mogą stać się motorem do działań wspierających społeczności lokalne, a ich współpraca może owocować efektami pożytecznymi dla każdego. - Mam wrażenie, że w Polsce po raz pierwszy akcja handlowa tak dobrze odpowiada na potrzeby szkół. Punkty z programów lojalnościowych mamy szansę wykorzystać na to, co faktycznie się przyda dzieciom w perspektywie długofalowej – dodała Małgorzata Knobel. Jak podkreślają twórcy akcji, kampanię typu „Community” można zastosować wszędzie tam, gdzie jest duża częstotliwość kontaktu z klientem – w sklepach, na stacjach benzynowych, punktach usługowych. Bliskość klienta powoduje, że razem z nim można wypracowywać działania dla społeczności lokalnych takich jak szkoła, lokalne kluby sportowe czy domy kultury. Ważne jest by połączyć codzienność z zaangażowaniem i pomocą innym.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.