Komunikaty PR

Sukces planszówki – Down to Hell – na Kickstarterze!

2020-03-26  |  10:03
Biuro prasowe

Silver Lynx Games, spółka zależna Gaming Factory, która prowadzi działalność na rynku gier planszowych, w niecałą dobę osiągnęła wyznaczony cel kampanii na platformie Kickstarter. Środki w wysokości już ponad 40 000 USD zostaną przeznaczone na wykonanie i komercjalizację gry planszowej Down to Hell. Gra autorstwa Red Dev Studio jest dostępna w wersji na PC i Nintendo Switch, natomiast przygotowywana przez Silver Lynx Games gra planszowa ma być gotowa jeszcze w tym roku. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie planszowej wersji gry. Projekt trafi do sprzedaży pod koniec 2020 roku.

- Down to Hell jest naszą drugą produkcją przygotowaną we współpracy z twórcami gier video. Zachęceni sukcesem kampanii kickstarterowej Hard West the Board Game postanowiliśmy wydać kolejną grę planszową z segmentu fantasy. Down to Hell jest dynamiczną grą typu hack&slash osadzoną w mrocznym, piekielnym klimacie. Cieszymy się z powodu tak dużego zainteresowania naszym tytułem mając nadzieję, że dostarczy on wiele rozrywki i spełni on oczekiwania graczy – mówi Kornelia Piech, szefowa Silver Lynx Games.

Down to Hell w wersji gry planszowej naśladuje popularne gry wideo typu hack& slash. Gra składa się z płytek mapy, które tworzą modułowy loch. Dzięki temu każda gra, nawet z tym samym scenariuszem, jest za każdym razem inna. Jednocześnie gra oferuje szeroki wachlarz mechanik, czyniących grę jeszcze ciekawszą. Na tytuł składają się solowe i zespołowe gry planszowe, w których gracz wciela się w rolę bohaterów walczących z potworami nawiedzającymi Ziemię. Istnieją cztery główne klasy bohaterów: rycerz, mag, łowca demonów i nekromanta, a każdy z nich oferuje unikalny styl gry z atakami, zaklęciami i specjalnościami.

Autorem Down to Hell jest notowana na NewConnect spółka Red Dev Studio. Tytuł jest dostępny w wersji na PC i Nintendo Switch. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie wersji analogowej gry. Silver Lynx Games poniesie koszty stworzenia i komercjalizacji planszówki. Za udzielenie licencji Red Dev Studio będzie otrzymywało prowizję od wyniku netto ze sprzedaży gry na poziomie 20 proc. Gra planszowa zostanie wyprodukowana i wprowadzona na rynek do końca 2020 r.

- Osiągnięcie celu kampanii w mniej niż 24 godziny robi wrażenie, a jednocześnie potwierdza, że pomysł jest trafiony. Slasher jako gra planszowa? Czemu nie, jeżeli wiesz, jak to zrobić. Silver Lynx Games przeprowadzając udaną kampanie w tak krótkim czasie udowodnił, że potrafi zainteresować graczy nową formułą, jaką opracował dla Down to Hell. Kampania potrwa jeszcze prawie dwa tygodnie, a jej wynik może pozwolić na podniesienie produkcji na jeszcze wyższy poziom, zarówno pod względem jakości wykonania, jak i zawartości rozgrywki – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.

Down to Hell w wersji na PC i Nintendo Switch to dynamiczny slasher, zrealizowany w mrocznym stylu. Podczas rozgrywki gracz używając zarówno broni, jak i magii ma za zadanie walczyć z piekielnymi demonami. Jego celem jest uratowanie duszy małej dziewczynki. W każdym rozdziale dostępnych w grze będzie co najmniej trzech różnych bossów, z których każdy będzie wymagającym przeciwnikiem. Klimat gry podkreśla styl graficzny oraz muzyka o ciężkim, metalowym brzmieniu (wykorzystano utwory zespołów Decapitated i Koronal).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.