Sukces planszówki – Down to Hell – na Kickstarterze!

Silver Lynx Games, spółka zależna Gaming Factory, która prowadzi działalność na rynku gier planszowych, w niecałą dobę osiągnęła wyznaczony cel kampanii na platformie Kickstarter. Środki w wysokości już ponad 40 000 USD zostaną przeznaczone na wykonanie i komercjalizację gry planszowej Down to Hell. Gra autorstwa Red Dev Studio jest dostępna w wersji na PC i Nintendo Switch, natomiast przygotowywana przez Silver Lynx Games gra planszowa ma być gotowa jeszcze w tym roku. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie planszowej wersji gry. Projekt trafi do sprzedaży pod koniec 2020 roku.
- Down to Hell jest naszą drugą produkcją przygotowaną we współpracy z twórcami gier video. Zachęceni sukcesem kampanii kickstarterowej Hard West the Board Game postanowiliśmy wydać kolejną grę planszową z segmentu fantasy. Down to Hell jest dynamiczną grą typu hack&slash osadzoną w mrocznym, piekielnym klimacie. Cieszymy się z powodu tak dużego zainteresowania naszym tytułem mając nadzieję, że dostarczy on wiele rozrywki i spełni on oczekiwania graczy – mówi Kornelia Piech, szefowa Silver Lynx Games.
Down to Hell w wersji gry planszowej naśladuje popularne gry wideo typu hack& slash. Gra składa się z płytek mapy, które tworzą modułowy loch. Dzięki temu każda gra, nawet z tym samym scenariuszem, jest za każdym razem inna. Jednocześnie gra oferuje szeroki wachlarz mechanik, czyniących grę jeszcze ciekawszą. Na tytuł składają się solowe i zespołowe gry planszowe, w których gracz wciela się w rolę bohaterów walczących z potworami nawiedzającymi Ziemię. Istnieją cztery główne klasy bohaterów: rycerz, mag, łowca demonów i nekromanta, a każdy z nich oferuje unikalny styl gry z atakami, zaklęciami i specjalnościami.
Autorem Down to Hell jest notowana na NewConnect spółka Red Dev Studio. Tytuł jest dostępny w wersji na PC i Nintendo Switch. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie wersji analogowej gry. Silver Lynx Games poniesie koszty stworzenia i komercjalizacji planszówki. Za udzielenie licencji Red Dev Studio będzie otrzymywało prowizję od wyniku netto ze sprzedaży gry na poziomie 20 proc. Gra planszowa zostanie wyprodukowana i wprowadzona na rynek do końca 2020 r.
- Osiągnięcie celu kampanii w mniej niż 24 godziny robi wrażenie, a jednocześnie potwierdza, że pomysł jest trafiony. Slasher jako gra planszowa? Czemu nie, jeżeli wiesz, jak to zrobić. Silver Lynx Games przeprowadzając udaną kampanie w tak krótkim czasie udowodnił, że potrafi zainteresować graczy nową formułą, jaką opracował dla Down to Hell. Kampania potrwa jeszcze prawie dwa tygodnie, a jej wynik może pozwolić na podniesienie produkcji na jeszcze wyższy poziom, zarówno pod względem jakości wykonania, jak i zawartości rozgrywki – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.
Down to Hell w wersji na PC i Nintendo Switch to dynamiczny slasher, zrealizowany w mrocznym stylu. Podczas rozgrywki gracz używając zarówno broni, jak i magii ma za zadanie walczyć z piekielnymi demonami. Jego celem jest uratowanie duszy małej dziewczynki. W każdym rozdziale dostępnych w grze będzie co najmniej trzech różnych bossów, z których każdy będzie wymagającym przeciwnikiem. Klimat gry podkreśla styl graficzny oraz muzyka o ciężkim, metalowym brzmieniu (wykorzystano utwory zespołów Decapitated i Koronal).

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.