Sukces planszówki – Down to Hell – na Kickstarterze!
Silver Lynx Games, spółka zależna Gaming Factory, która prowadzi działalność na rynku gier planszowych, w niecałą dobę osiągnęła wyznaczony cel kampanii na platformie Kickstarter. Środki w wysokości już ponad 40 000 USD zostaną przeznaczone na wykonanie i komercjalizację gry planszowej Down to Hell. Gra autorstwa Red Dev Studio jest dostępna w wersji na PC i Nintendo Switch, natomiast przygotowywana przez Silver Lynx Games gra planszowa ma być gotowa jeszcze w tym roku. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie planszowej wersji gry. Projekt trafi do sprzedaży pod koniec 2020 roku.
- Down to Hell jest naszą drugą produkcją przygotowaną we współpracy z twórcami gier video. Zachęceni sukcesem kampanii kickstarterowej Hard West the Board Game postanowiliśmy wydać kolejną grę planszową z segmentu fantasy. Down to Hell jest dynamiczną grą typu hack&slash osadzoną w mrocznym, piekielnym klimacie. Cieszymy się z powodu tak dużego zainteresowania naszym tytułem mając nadzieję, że dostarczy on wiele rozrywki i spełni on oczekiwania graczy – mówi Kornelia Piech, szefowa Silver Lynx Games.
Down to Hell w wersji gry planszowej naśladuje popularne gry wideo typu hack& slash. Gra składa się z płytek mapy, które tworzą modułowy loch. Dzięki temu każda gra, nawet z tym samym scenariuszem, jest za każdym razem inna. Jednocześnie gra oferuje szeroki wachlarz mechanik, czyniących grę jeszcze ciekawszą. Na tytuł składają się solowe i zespołowe gry planszowe, w których gracz wciela się w rolę bohaterów walczących z potworami nawiedzającymi Ziemię. Istnieją cztery główne klasy bohaterów: rycerz, mag, łowca demonów i nekromanta, a każdy z nich oferuje unikalny styl gry z atakami, zaklęciami i specjalnościami.
Autorem Down to Hell jest notowana na NewConnect spółka Red Dev Studio. Tytuł jest dostępny w wersji na PC i Nintendo Switch. We wrześniu 2019 producent tytułu udzielił Silver Lynx Games dziesięcioletniej licencji na stworzenie wersji analogowej gry. Silver Lynx Games poniesie koszty stworzenia i komercjalizacji planszówki. Za udzielenie licencji Red Dev Studio będzie otrzymywało prowizję od wyniku netto ze sprzedaży gry na poziomie 20 proc. Gra planszowa zostanie wyprodukowana i wprowadzona na rynek do końca 2020 r.
- Osiągnięcie celu kampanii w mniej niż 24 godziny robi wrażenie, a jednocześnie potwierdza, że pomysł jest trafiony. Slasher jako gra planszowa? Czemu nie, jeżeli wiesz, jak to zrobić. Silver Lynx Games przeprowadzając udaną kampanie w tak krótkim czasie udowodnił, że potrafi zainteresować graczy nową formułą, jaką opracował dla Down to Hell. Kampania potrwa jeszcze prawie dwa tygodnie, a jej wynik może pozwolić na podniesienie produkcji na jeszcze wyższy poziom, zarówno pod względem jakości wykonania, jak i zawartości rozgrywki – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.
Down to Hell w wersji na PC i Nintendo Switch to dynamiczny slasher, zrealizowany w mrocznym stylu. Podczas rozgrywki gracz używając zarówno broni, jak i magii ma za zadanie walczyć z piekielnymi demonami. Jego celem jest uratowanie duszy małej dziewczynki. W każdym rozdziale dostępnych w grze będzie co najmniej trzech różnych bossów, z których każdy będzie wymagającym przeciwnikiem. Klimat gry podkreśla styl graficzny oraz muzyka o ciężkim, metalowym brzmieniu (wykorzystano utwory zespołów Decapitated i Koronal).
Iron Mountain inwestuje w centrum digitalizacji w Radomiu
Nowe funkcjonalności systemu sterowania oświetleniem Clue od Lena Lighting
Akcjonariusze Sunway Network SA zadecydowali o przejęciu spółki z Hongkongu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.