Świąteczna promocja iiyama. Kup monitor i zgarnij prezenty od Creative
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami, dlatego iiyama postanowiła pomóc Mikołajowi! Ruszyła świąteczna promocja, w ramach której kupując monitory tej firmy, możemy otrzymać prezent w postaci głośnika lub soundbara marki Creative.
W ramach najnowszej promocji iiyama, decydując się na zakup wybranych monitorów tego producenta, otrzymamy od firmy Creative prezent w postaci wodoszczelnego głośnika przenośnego MUVO Play albo kompaktowego bezprzewodowego soundbara Stage Air V2.
Promocją objęte są cztery gamingowe monitory z rodziny G-Master, więc każdy znajdzie tu coś dla siebie. Przy zakupie modelu G-Master GB2470HSU Red Eagle z 24-calowym panelem Fast IPS o rozdzielczości 1080p, odświeżaniu 165 Hz i czasie reakcji zaledwie 0,8 ms oraz technologią FreeSync Premium otrzymamy w prezencie głośnik Creative MUVO Play o wartości 169 zł. Ten sam prezent czeka w przypadku większego, 27-calowego wariantu tego monitora, czyli G-Master G2770HSU Red Eagle.
Decydując się na zakup G-Master G2770QSU Red Eagle z 27-calową matrycą Fast IPS o rozdzielczości 1440p, superszybkim czasie reakcji 0,5 ms i odświeżaniu 165 Hz oraz obsługą FreeSync Premium Pro lub G-Master GB3266QSU Red Eagle z 31,5-calowym zakrzywionym wyświetlaczem VA o rozdzielczości 1440p, odświeżaniu 144 Hz i czasie reakcji 1 ms oraz wsparciem FreeSync Premium możemy liczyć natomiast na soundbar Creative Stage Air V2 za 229 zł.
Promocja potrwa aż do Bożego Narodzenia lub do wyczerpania zapasów. Aby z niej skorzystać, należy dokonać zakupu w oficjalnym sklepie iiyama lub u wybranych partnerów, tj. w sklepach Media Expert, Empik, Delkom czy x-kom.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.