Świąteczna promocja iiyama. Kup monitor i zgarnij prezenty od Creative
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami, dlatego iiyama postanowiła pomóc Mikołajowi! Ruszyła świąteczna promocja, w ramach której kupując monitory tej firmy, możemy otrzymać prezent w postaci głośnika lub soundbara marki Creative.
W ramach najnowszej promocji iiyama, decydując się na zakup wybranych monitorów tego producenta, otrzymamy od firmy Creative prezent w postaci wodoszczelnego głośnika przenośnego MUVO Play albo kompaktowego bezprzewodowego soundbara Stage Air V2.
Promocją objęte są cztery gamingowe monitory z rodziny G-Master, więc każdy znajdzie tu coś dla siebie. Przy zakupie modelu G-Master GB2470HSU Red Eagle z 24-calowym panelem Fast IPS o rozdzielczości 1080p, odświeżaniu 165 Hz i czasie reakcji zaledwie 0,8 ms oraz technologią FreeSync Premium otrzymamy w prezencie głośnik Creative MUVO Play o wartości 169 zł. Ten sam prezent czeka w przypadku większego, 27-calowego wariantu tego monitora, czyli G-Master G2770HSU Red Eagle.
Decydując się na zakup G-Master G2770QSU Red Eagle z 27-calową matrycą Fast IPS o rozdzielczości 1440p, superszybkim czasie reakcji 0,5 ms i odświeżaniu 165 Hz oraz obsługą FreeSync Premium Pro lub G-Master GB3266QSU Red Eagle z 31,5-calowym zakrzywionym wyświetlaczem VA o rozdzielczości 1440p, odświeżaniu 144 Hz i czasie reakcji 1 ms oraz wsparciem FreeSync Premium możemy liczyć natomiast na soundbar Creative Stage Air V2 za 229 zł.
Promocja potrwa aż do Bożego Narodzenia lub do wyczerpania zapasów. Aby z niej skorzystać, należy dokonać zakupu w oficjalnym sklepie iiyama lub u wybranych partnerów, tj. w sklepach Media Expert, Empik, Delkom czy x-kom.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.