Komunikaty PR

Świąteczne słodycze od Goplany i Solidarności

2020-11-19  |  01:00
Biuro prasowe

W tym roku w świątecznej ofercie słodyczy polskich marek Goplana i Solidarność znalazły się zarówno specjalne edycje limitowane, jak i sprzedażowe hity. Biorąc pod uwagę, że słodycze (obok kosmetyków) należą do najczęściej wręczanych prezentów podczas Bożego Narodzenia, warto mieć je na uwadze.


W święta Polacy najbardziej lubią… być razem! Radosna atmosfera, prezenty i czas spędzany z rodziną czynią Boże Narodzenie najbardziej wyczekiwanym okresem w całym roku. Pandemia spowodowała, że z jeszcze większym utęsknieniem czekamy na powrót do normalności i możliwość nieograniczonego celebrowania chwil z najbliższymi. Zdecydowanym głosem deklarujemy też wybór polskich produktów, aby wspierać rodzime marki.

Unikalne puszki–lampiony z pralinami Solidarności, kolekcja bestsellerowych karmelowych figurek Goplana, czy nowość – Złota Wiśnia w owalnej puszce – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty okazjonalnej, przygotowanej przez marki na tegoroczne Boże Narodzenie.

 

SOLIDARNOŚĆ

NOWOŚĆ! Złota Wiśnia Solidarności to zachwycające połączenie deserowej czekolady i soczystej wiśni zatopionej w aromatycznym likierze. Praliny kuszą smakiem i stylowym opakowaniem. W tym roku, po raz pierwszy, w edycji świątecznej jest dostępna metalowa puszka ze złotą kokardą (ok. 25 zł/ op. 250 g).  Piękny prezent dla bliskiej osoby.

 

Praliny Złota Wiśnia, Złoty Orzech i Śliwka Nałęczowska Solidarności są dostępne w edycji limitowanej w unikalnych puszkach-lampionach z delikatnym, ażurowym motywem. Tworzą spójną kolekcję trzech wzorów, opatrzonych bilecikiem z miejscem na personalizowaną dedykację. Puszki mogą stać się pięknym elementem dekoracji wnętrza. Wypełnione światełkami led lub świeczką zyskają drugie życie, jako świąteczny lampion. Solidarność: Złota Wiśnia, Złoty Orzech 187 g, Śliwka Nałęczowska, 190 g, cena det. ok. 20 zł/szt.

 

Śliwka Nałęczowska Solidarności w limitowanej ofercie świątecznej jest dostępna w eleganckiej, klasycznej owalnej puszce z kokardą (ok. 25 zł/ op. 250 g). Od lat doskonały prezent z klasą na każdą okazję i… rynkowy nr 1 w swojej kategorii!

 

Bomboniery Czekoladowe Tajemnice i L’Amour Solidarności w edycji specjalnej są dostępne w nakładkach ze świątecznym motywem. To różnorodny wybór pysznych pralinek z czekolady deserowej i mlecznej z aksamitnymi kremami w różnych smakach. Idealne na  nieobowiązujący prezent.

Czekoladowe Tajemnice Solidarność (238 g),  cena det. ok. 18,20 zł, L’Amour Solidarność (165 g), cena det. ok. 13,60 zł

 

GOPLANA

 

Goplana szczególnie poleca swój coroczny bestseller - Figurki świąteczne o smaku karmelowym w czekoladzie. To aktualny numer 1 w Polsce pod względem wartości sprzedaży w kategorii sezonowych figurek nadziewanych.   

Kolekcja 9 figurek z wizerunkami Mikołaja, renifera i bałwanka to idealny słodki drobiazg do paczki dla dzieci lub ozdoba świątecznego stołu. UWAGA! Produkt „Goplana Mikołaj nadziewany o smaku karmelowym 30g” został wyróżniony przez konsumentów tytułem Hit Handlu 2020, jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Figurki czekoladowe”.

Goplana, Figurka o smaku karmelowym oblana czekoladą, 30 g, cena det. ok. 1,2 zł/szt.

 

Jeżyki o smaku piernikowym w mlecznej czekoladzie to  limitowana edycja kultowych ciastek w świątecznym wydaniu. Korzenny aromat, bogactwo bakalii, chrupiący herbatnik i pyszna czekolada Goplana to kwintesencja świąt w małym najeżonym ciasteczku.

Goplana Jeżyki o smaku piernikowym (140 g), cena det. ok. 4,80 /szt.

 

 

Akuku! ZdrOwocki, pyszne żelki z sokiem owocowym i obniżoną zawartością cukru o 30%, w zimowej odsłonie są dostępne w limitowanych opakowaniach z motywem śnieżynek. Słodki drobiazg w sam raz do paczki na Mikołaja!                   

Akuku! ZdrOwocki (90 g), cena det. ok. 3,30 zł/opakowanie.

 

Ofertę bożonarodzeniową wzbogacają najlepiej sprzedające się słodycze firmy Colian w standardowych opakowaniach: Czekoladki z Klasą Solidarność – Choco Choco i Pistachio; Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia i Złoty Orzech Solidarności w różnych formatach i gramaturach; Czekoladowe Kreacje Solidarności, czekolady Goplana (Oryginalna Mleczna, Klasyczna Gorzka), bitesy Goplana Tyci, ciastka Jeżyki, wafelki Grześki mini, batony Goplana Break oraz bakalie w czekoladzie Jutrzenka.

 

Oferta jest dostępna w sprzedaży od października br.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów Biuro prasowe
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.