Komunikaty PR

Świąteczne słodycze od Goplany i Solidarności

2020-11-19  |  01:00
Biuro prasowe

W tym roku w świątecznej ofercie słodyczy polskich marek Goplana i Solidarność znalazły się zarówno specjalne edycje limitowane, jak i sprzedażowe hity. Biorąc pod uwagę, że słodycze (obok kosmetyków) należą do najczęściej wręczanych prezentów podczas Bożego Narodzenia, warto mieć je na uwadze.


W święta Polacy najbardziej lubią… być razem! Radosna atmosfera, prezenty i czas spędzany z rodziną czynią Boże Narodzenie najbardziej wyczekiwanym okresem w całym roku. Pandemia spowodowała, że z jeszcze większym utęsknieniem czekamy na powrót do normalności i możliwość nieograniczonego celebrowania chwil z najbliższymi. Zdecydowanym głosem deklarujemy też wybór polskich produktów, aby wspierać rodzime marki.

Unikalne puszki–lampiony z pralinami Solidarności, kolekcja bestsellerowych karmelowych figurek Goplana, czy nowość – Złota Wiśnia w owalnej puszce – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty okazjonalnej, przygotowanej przez marki na tegoroczne Boże Narodzenie.

 

SOLIDARNOŚĆ

NOWOŚĆ! Złota Wiśnia Solidarności to zachwycające połączenie deserowej czekolady i soczystej wiśni zatopionej w aromatycznym likierze. Praliny kuszą smakiem i stylowym opakowaniem. W tym roku, po raz pierwszy, w edycji świątecznej jest dostępna metalowa puszka ze złotą kokardą (ok. 25 zł/ op. 250 g).  Piękny prezent dla bliskiej osoby.

 

Praliny Złota Wiśnia, Złoty Orzech i Śliwka Nałęczowska Solidarności są dostępne w edycji limitowanej w unikalnych puszkach-lampionach z delikatnym, ażurowym motywem. Tworzą spójną kolekcję trzech wzorów, opatrzonych bilecikiem z miejscem na personalizowaną dedykację. Puszki mogą stać się pięknym elementem dekoracji wnętrza. Wypełnione światełkami led lub świeczką zyskają drugie życie, jako świąteczny lampion. Solidarność: Złota Wiśnia, Złoty Orzech 187 g, Śliwka Nałęczowska, 190 g, cena det. ok. 20 zł/szt.

 

Śliwka Nałęczowska Solidarności w limitowanej ofercie świątecznej jest dostępna w eleganckiej, klasycznej owalnej puszce z kokardą (ok. 25 zł/ op. 250 g). Od lat doskonały prezent z klasą na każdą okazję i… rynkowy nr 1 w swojej kategorii!

 

Bomboniery Czekoladowe Tajemnice i L’Amour Solidarności w edycji specjalnej są dostępne w nakładkach ze świątecznym motywem. To różnorodny wybór pysznych pralinek z czekolady deserowej i mlecznej z aksamitnymi kremami w różnych smakach. Idealne na  nieobowiązujący prezent.

Czekoladowe Tajemnice Solidarność (238 g),  cena det. ok. 18,20 zł, L’Amour Solidarność (165 g), cena det. ok. 13,60 zł

 

GOPLANA

 

Goplana szczególnie poleca swój coroczny bestseller - Figurki świąteczne o smaku karmelowym w czekoladzie. To aktualny numer 1 w Polsce pod względem wartości sprzedaży w kategorii sezonowych figurek nadziewanych.   

Kolekcja 9 figurek z wizerunkami Mikołaja, renifera i bałwanka to idealny słodki drobiazg do paczki dla dzieci lub ozdoba świątecznego stołu. UWAGA! Produkt „Goplana Mikołaj nadziewany o smaku karmelowym 30g” został wyróżniony przez konsumentów tytułem Hit Handlu 2020, jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Figurki czekoladowe”.

Goplana, Figurka o smaku karmelowym oblana czekoladą, 30 g, cena det. ok. 1,2 zł/szt.

 

Jeżyki o smaku piernikowym w mlecznej czekoladzie to  limitowana edycja kultowych ciastek w świątecznym wydaniu. Korzenny aromat, bogactwo bakalii, chrupiący herbatnik i pyszna czekolada Goplana to kwintesencja świąt w małym najeżonym ciasteczku.

Goplana Jeżyki o smaku piernikowym (140 g), cena det. ok. 4,80 /szt.

 

 

Akuku! ZdrOwocki, pyszne żelki z sokiem owocowym i obniżoną zawartością cukru o 30%, w zimowej odsłonie są dostępne w limitowanych opakowaniach z motywem śnieżynek. Słodki drobiazg w sam raz do paczki na Mikołaja!                   

Akuku! ZdrOwocki (90 g), cena det. ok. 3,30 zł/opakowanie.

 

Ofertę bożonarodzeniową wzbogacają najlepiej sprzedające się słodycze firmy Colian w standardowych opakowaniach: Czekoladki z Klasą Solidarność – Choco Choco i Pistachio; Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia i Złoty Orzech Solidarności w różnych formatach i gramaturach; Czekoladowe Kreacje Solidarności, czekolady Goplana (Oryginalna Mleczna, Klasyczna Gorzka), bitesy Goplana Tyci, ciastka Jeżyki, wafelki Grześki mini, batony Goplana Break oraz bakalie w czekoladzie Jutrzenka.

 

Oferta jest dostępna w sprzedaży od października br.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing jest już dostępny! Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing jest już dostępny!

Wakacje to doskonały czas na poszerzenie wiedzy i pogłębienie swoich zainteresowań – na przykład w dziedzinie marketingu. Jeśli to właśnie ta tematyka jest Wam
Media i PR Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w regionie CEE
2024-07-31 | 15:12

Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w regionie CEE

Wyłączność na influencer marketing Polska agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych,
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.