Świetliki modułowe VELUX Commercial w pływalniach
Zalety świetlików modułowych VELUX Commercial
Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na komfort korzystania z basenu, jest odpowiednie oświetlenie. Pływalnie, dzięki zastosowaniu świetlików modułowych VELUX, mogą wprowadzać naturalne światło do wnętrza, co tworzy przyjemniejszą atmosferę. Pływanie to aktywność, która kojarzy się z bliskością natury – otwarte przestrzenie basenów z widokiem na niebo czy otaczający krajobraz znacznie poprawiają komfort psychiczny użytkowników, którzy czują się jak w plenerze, a nie zamkniętej, sztucznie oświetlonej przestrzeni.
Świetliki modułowe VELUX Commercial są wyposażone w specjalne filtry UV, które chronią zarówno osoby korzystające z basenu, jak i meble czy inne elementy wyposażenia przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Dzięki temu pływacy są chronieni przed oparzeniami słonecznymi, a meble basenowe nie blakną pod wpływem światła.
Kolejnym istotnym atutem świetlików modułowych VELUX Commercial jest naturalna wentylacja, która odgrywa kluczową rolę w przestrzeniach basenowych. Wysoki poziom wilgotności oraz zmienne warunki temperaturowe mogą prowadzić do kondensacji pary wodnej, a w efekcie – do powstawania pleśni czy korozji. Moduły wentylacyjne wbudowane w systemy świetlików umożliwiają regulację przepływu powietrza, co przyczynia się do utrzymania optymalnej temperatury oraz zmniejsza wilgotność w pomieszczeniu. W upalne dni świetliki pozwalają na naturalne chłodzenie przestrzeni, a zimą pomagają utrzymać ciepło, co z kolei prowadzi do znaczących oszczędności energii.
Jednym z największych wyzwań w projektowaniu i budowie pływalni jest wysoka wilgotność oraz obecność substancji takich jak chlor czy sól, które mogą powodować korozję elementów konstrukcyjnych. Świetliki modułowe VELUX Commercial zostały zaprojektowane z myślą o takich wymaganiach.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.