Komunikaty PR

Świętuj sukces Roberta Lewandowskiego z „mistrzowską ofertą” od Huawei

2020-08-25  |  11:45
Biuro prasowe

Świętując historyczny sukces swojego ambasadora Roberta Lewandowskiego, Huawei przygotował „mistrzowską ofertę” dla urządzeń z różnych kategorii produktowych. Oferta obejmuje wybrane laptopy, tablety, smartfony i smartwatche. Potrwa do 30 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

 

„Mistrzowska oferta” dostępna jest w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Lista produktów objętych ofertą może się różnić u różnych partnerów. Szczegóły dostępne są w sklepach.

 

W „mistrzowskiej ofercie” Huawei znalazł się lekki i wydajny laptop Huawei MateBook 13 2020 z procesorem i7, a jego nowa, rekomendowana cena detaliczna to 4999 zł. Wersja z z procesorem i5 również dostępna jest w nowej, atrakcyjnej cenie, która wynosi 3599 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup laptopów w sklepie huawei.pl, dodatkowo otrzymają mysz i plecak – każde za 1 zł (akcesoriów w tym wypadku nie można kupić pojedynczo).

 

„Mistrzowska oferta” daje także atrakcyjną okazję zakupu multimedialnego tabletu Huawei MatePad w wersji z WiFi za 1199 zł, a w wersji z LTE za 1399 zł.

 

Kategorię smartfonów objętych ofertą otwiera flagowy Huawei P40 Pro, który do 30 sierpnia dostępny jest w rekomendowanej cenie 3699 zł. Z kolei Huawei Mate 30 Pro można kupić za 2299 zł, a Huawei P40 Pro+ za 5299 zł. W przypadku P40 Pro+, na kupujących czeka dodatkowa atrakcja - pierwsze 20 osób, które kupi ten smartfon w sklepie internetowym huawei.pl, otrzyma w prezencie koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Co więcej, sklep huawei.pl rozszerzył ofertę w kategorii smartfonów o jeszcze jeden model – nova 5T – który można tam kupić do 30 sierpnia w nowej rekomendowanej cenie  1199 zł (nie dotyczy innych kanałów sprzedaży).

 

„Mistrzowską ofertę” dopełnia smartwatch Huawei Watch GT 2. Można go teraz kupić w nowej, atrakcyjnej cenie 799 zł, zarówno z paskiem czarnym, jak i brązowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc. Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:20

Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększyła liczbę użytkowników aplikacji Yanosik, czyli
IT i technologie Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach
2024-07-25 | 11:00

Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach

Technologie AV i protokół internetowy (IP) połączyły siły, przynosząc rewolucyjne zmiany w branży. Ta dynamiczna integracja oferuje bardziej ekonomiczne i dostępne rozwiązania,
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.