Komunikaty PR

SwipBox i bpost łączą siły. Pilotaż automatów Infinity w Belgii

2020-10-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Znany również jako Belgian Post Group – bpost – nawiązał współpracę ze SwipBox w celu uruchomienia gęstej sieci automatów do odbioru przesyłek kurierskich, działających w autorskim modelu duńskiego operatora, Infinity. Urządzenia są zasilane przez baterie, a do ich obsługi wystarczy aplikacja i połączenie Bluetooth. Pilotaż projektu jest prowadzony w belgijskim mieście Mechelen.

Bpost jest wiodącą belgijską firmą odpowiedzialną za dostarczanie przesyłek krajowych i międzynarodowych. Automaty SwipBox Infinity zapewniają z kolei optymalizację zarówno pierwszej, jak i ostatniej mili kurierskiej.

Głównym celem pilotażu jest analiza doświadczeń konsumentów w zakresie obsługi urządzeń oraz określenie możliwie najbardziej dogodnej odległości pomiędzy automatami w gęstej sieci z perspektywy użytkownika końcowego. – Koncepcja SwipBox Infinity wpisuje się w naszą „zieloną” strategię dla logistyki, która zakłada implementację zrównoważonych i wygodnych rozwiązań usprawniających pierwszą oraz ostatnią milę. Te kluczowe z perspektywy kurierów obszary wymagają nie tylko optymalizacji, ale również ekologicznego podejścia. Jestem przekonana, że wspólnie ze SwipBox uda nam się zrealizować strategiczne cele – powiedziała Catherine De Bates z bpost.

Automaty SwipBox Infinity są obsługiwane przez dedykowaną aplikację za pomocą łącza Bluetooth. Wolnostojące urządzenia są proste w montażu, ponieważ nie wymagają zewnętrznych źródeł energii oraz połączenia z Internetem. – Współpraca z bpost pokazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na nasze autorskie rozwiązanie. Urządzenia są już dostępne w całej Skandynawii, a poprzez nowe partnerstwo otwieramy się na nowe rynki – dodał Jens Rom, CEO SwipBox.

SwipBox Infinity zapewnia jeszcze większą wygodę i komfort wszystkim konsumentom. Duże znaczenie ma również bardziej ekologiczny sposób odbierania oraz wysyłania paczek. Usprawniamy pracę kurierów, optymalizując milę kurierską i ułatwiamy użytkownikom dostęp do zamówionych produktów w wymagających czasach pandemii, tym bardziej że obsługa automatów jest bezdotykowa. Ponadto, brak konieczności podłączenia do prądu, GSM czy ekranu pozwala nam rozstawiać je w lokalizacjach, które wcześniej nie były dostępne. Jest to szczególnie ważne już w mocno zagęszczonych miejscach na przykład przez inne instalacje paczkowe – stwierdził Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

W ramach współpracy, bpost został właścicielem i operatorem belgijskiej sieci automatów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.