Komunikaty PR

Sygnatariusze Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży przyłączają się do obchodów Ś

2021-05-20  |  17:40
Kontakt
Edyta Miszczuk
Grupa ANG

Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
edyta.miszczuk|grupaang.pl| |edyta.miszczuk|grupaang.pl
660128428
grupaang.pl

W czwartek 20 maja obchodzony jest coroczny Światowy Dzień Wiedzy o Dostępności (ang. Global Accessibility Awareness Day – GAAD). Jego cel to zwracanie uwagi na konieczność usuwania barier, które osobom z niepełnosprawnościami utrudniają dostęp do informacji. Bank BNP Paribas, Santander Bank Polska oraz Grupa ANG - pierwsi Sygnatariusze Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, podkreślają jak istotna jest dostępność produktów i usług finansowych dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt, zainicjowany przez firmy z branży finansowej, którego gospodarzem jest Federacja Konsumentów oraz Fundacja Nienieodpowiedzialni. Jego celem jest poprawa standardu usług na rynku, przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom sprzedażowym oraz m.in. upowszechnianie najwyższych standardów etycznych w relacjach przedstawicieli branży finansowej z klientami.

 Najważniejsze założenia Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży to:

  • Prostota – produkty i usługi powinny być dopasowane do potrzeb klienta, a zasady ich zakupu przejrzyste – zrozumiałe dla wszystkich;
  • Uczciwość – usługi muszą być promowane w sposób transparentny i rzetelny;
  • Wrażliwość – każdy jest traktowany z szacunkiem. Osobom, które potrzebują więcej wsparcia i zrozumienia okazywana jest szczególna troska;
  • Głos klienta – kluczowe jest wsłuchiwanie się w potrzeby klienta, oferowanie możliwości prostego dwustronnego kontaktu.

 

- To dla nas ważne zobowiązanie. Chcemy na co dzień pokazywać naszym klientom, że o nich dbamy i dostosowujemy się do ich potrzeb. Szczególną troską otaczamy te osoby, dla których podjęcie niektórych działań, wymaga znacznego wysiłku – ze względu na niepełnosprawność, stan zdrowia czy wiek. Systematycznie wprowadzamy udogodnienia ułatwiające im dostęp do naszych produktów. Projektując usługi konsultujemy się z ekspertami od dostępności – tłumaczy Maria Krawczyńska, Dyrektor Biura Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Bank BNP Paribas.

- Santander Bank Polska jest jednym z inicjatorów Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jesteśmy zaangażowani w tę inicjatywę od samego początku, ponieważ dbanie o najwyższe standardy etyczne, mówienie do klientów zrozumiałym językiem oraz oferowanie transparentnych produktów są podstawowymi założeniami naszej strategii odpowiedzialnej bankowości. Nasze działania od lat wpisują się w ideę Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności. Jednym z filarów naszej strategii jest inkluzywna bankowość, czyli włączanie na rynek finansowy osób, które ze względu na stan zdrowia czy wiek, nie miały dostępu do produktów bankowych. Od 10 lat prowadzimy również działania w programie „Obsługa bez barier”. Od tego czasu dostosowaliśmy architektonicznie wybrane placówki, wprowadziliśmy zdalną obsługę wideo w Polskim Języku Migowym. Bankomaty z udogodnieniami, które stanowią już blisko 90% całej sieci urządzeń. Regularnie prowadzimy też działania edukacyjne dla osób starszych, by pomóc im – szczególnie w pandemii – korzystać z rozwiązań zdalnych i mobilnych -  mówi Joanna Jabłońska – Białowąs Chief Customer Officer w Santander Bank Polska.

- Grupa ANG to firma, której rolą jest służenie ludziom. Kwestie przeciwdziałania wykluczeniom i poszanowania praw człowieka są dla nas bardzo istotne. Naszą misją jest dostarczanie klientom usług finansowych, których potrzebują, które rozumieją, za godziwą cenę i na które ich stać. Szukamy rozwiązań, które znoszą bariery w porozumiewaniu się, chcemy, aby każdy klient, mógł korzystaćbz usług naszych ekspertów. Dzięki tłumaczeniom migowym online, będzie to możliwe z każdego miejsca i w prosty sposób. W połowie czerwca, jako pierwszy pośrednik kredytowy i ubezpieczeniowy, uruchomimy usługę Tłumacza Migam – podsumowuje Artur Nowak-Gocławski, Prezes Zarządu, Grupa ANG.

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży wyznacza ramy odpowiedzialności wobec konsumenta, promuje działania wykraczające poza wymagania określone prawem i zachęca do ciągłego doskonalenia się w tym obszarze. W ten sposób branża finansowa może zwiększyć pozytywny wpływ na otoczenie oraz lepiej służyć społeczeństwu i gospodarce. Produkty i usługi finansowe są niezbędne każdemu człowiekowi.

Więcej informacji o Deklaracji znajduje się na stronie www.odpowiedzialnasprzedaż.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa ANG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę
Finanse Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
2025-06-11 | 13:40

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD

Wraz z rosnącą popularnością inwestowania na rynkach finansowych, zwiększa się liczba osób lokujących kapitał w kontrakty na różnicę (CFD). Nic w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.