Sylen Studio w 3 dni pozyskało 2,5 mln zł z prywatnej emisji akcji

Niezależne studio gamingowe Sylen Studio z sukcesem zakończyło prywatną emisję akcji. Spółka pozyskała 2,5 mln zł, które przeznaczy na rozwój gry Komornik. Produkcja będzie oparta na uniwersum książki fantasy o tym samym tytule.
W emisji wzięło udział 49 inwestorów. Pozyskane środki stanowią 7,6 proc. obecnego kapitału zakładowego spółki.
- Cieszymy się, że nasz projekt przekonał inwestorów i bardzo dziękujemy im za zaufanie. Jesteśmy młodym studiem, ale bardzo szybko zyskujemy rozpoznawalność, o czym świadczy przede wszystkim ogromna społeczność fanów naszej produkcji Dream of Gods. Seria książek Komornik gromadzi rzeszę czytelników, którzy wyczekują tej gry – komentuje Dariusz Mytych, prezes Sylen Studio.
Książki z uniwersum „Komornik” nawiązują do biblijnej apokalipsy. Umowa pomiędzy Sylen Studio a Michałem Gołkowskim dotyczy stworzenia gry w oparciu o tę serię, pozwala również autorowi na ingerowanie w fabułę produkcji.
Równolegle, spółka prowadzi zaawansowane prace nad swoim flagowym projektem, grą Dream of Gods. Gra wyróżnia się innowacyjnymi mechanikami wprowadzającymi wiele świeżości i dynamizmu do gatunku dając tytułowi potencjał e-sportowy. Każdy nowy gracz odnajdzie dla siebie wymarzonego herosa spośród 6 mitologii lub frakcji ludzi i herosów, z którym najbardziej zidentyfikuje swój styl gry. Początkowo, za projekt odpowiadało studio E-Games. Na początku 2020 roku przy współpracy z Gravier Venture Capital powstała spółka Sylen Studio, która otworzyła nowe perspektywy dla tej produkcji. Znaczna rozbudowa zespołu pozwoliła na przeprojektowanie gry i poszerzenie jej horyzontów.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.