Systell wśród liderów rynku wirtualnych centrali 3CX w Europie Środkowej
3CX jest dostawcą niezwykle cenionego rozwiązania do komunikacji biznesowej. Corocznie oprogramowanie 3CX jest nagradzane przez ekspertów z całego świata. W 2020 roku uzyskało tytuł oprogramowania roku w konkursie PC Pro Technology Excellence Awards ogłoszonym przez najlepiej sprzedający się brytyjski miesięcznik poświęcony tematowi IT. Amerykański agregator opinii o oprogramowaniu biznesowym G2 Crowd ogłosił 3CX jednym z liderów jesieni 2020 w kategoriach oprogramowania do obsługi centrów kontaktowych i oprogramowania do wideokonferencji. 3CX został również uhonorowany nagrodą SME Proof Award przyznawaną przez holenderską platformę Baaz i redakcję WinMag produktom i usługom oferującym wyjątkowe rozwiązania dla nowoczesnych MŚP.
Twórca 3CX certyfikuje swoich partnerów zgodnie ze stopniem ich zaangażowania we współpracę. Systell osiągnął najwyższy poziom partnerstwa - Titanium Partner 3CX. Jest to efekt wszechstronnego przygotowania teoretycznego i popartego dokumentacją doświadczenia we wdrażaniu i utrzymywaniu systemów 3CX PBX.
Dzięki ścisłej współpracy z 3CX, poznańska spółka Systell może korzystać z wysokospecjalistycznych szkoleń, wiedzy technicznej i wszechstronnego wsparcia certyfikowanych inżynierów 3CX.
Jak zapewnia prezes spółki Systell, osiągnięcie tak wysokiego poziomu partnerstwa drugi rok z rzędu jest możliwe dzięki uważności, z jaką specjaliści jego zespołu podchodzą do każdego klienta oraz najwyższym kompetencjom ekspertów Systella. - Każdy z naszych klientów może liczyć na rzetelne zbadanie jego rzeczywistych potrzeb i precyzyjne skonfigurowanie systemu pod te potrzeby. Nasza rola nie kończy się jednak na jednorazowej usłudze. Staramy się w sposób ciągły wspierać i rozwijać rozwiązania przekazane przedsiębiorcom, tak by umożliwić im pełny i szybki rozwój biznesu - mówi Grzegorz Grabski.
Systell jest producentem rozwiązania Systell Contact Center dostępnego w modelu SaaS oraz najwyższej rangi partnerem 3CX. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i personalizowaniu systemów wielokanałowej komunikacji biznesowej.
Więcej informacji na temat firmy Systell zawarto na stronie systell.pl.
Sony o technologiach chmurowych!
Startuje pierwsza w Polsce Akademia 5G
Program CSR Nexera Heroes z kolejnym rekordem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.