Komunikaty PR

Tanio… taniej… Lidl! Prezes Lidl Polska po raz pierwszy w podcaście

2024-04-05  |  11:00
Biuro prasowe

Lidl Polska zabiera głos w sprawie niskich cen! Prezes Lidl Polska, Włodzimierz Wlaźlak, w najnowszym podcaście „Dobry temat” opowiada o tym, co wpływa na kształtowanie cen przez sieci handlowe i jak łączyć niskie ceny ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Podcast prowadzi Karol Okrasa. 

W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi podcast Lidl Polska Dobry temat, z którego można dowiedzieć się więcej o działaniu sieci.

Najnowszy podcast to wyjątkowa okazja, by po raz pierwszy posłuchać Prezesa Lidl Polska Włodzimierza Wlaźlaka. W rozmowie z Karolem Okrasą opowiedział między innymi o gwarancji atrakcyjnych, niskich cen oraz współpracy z polskimi producentami żywności.

Jeżeli wiemy, że w koszyku kilkunastu artykułów ceny w konkurencyjnej sieci potrafią się różnić o 17 złotych, (…) to jest to naprawdę ogromne wydarzenie i zastanawiam się, co klient może w takiej sytuacji czuć, co może myśleć, (…) robiąc zakupy przy po prostu nierównych cenach, przy cenach różnych w zależności nawet od osiedla! To jest dla nas nie do pomyślenia. Obrona z mojej strony jest bardzo prosta: w Lidlu zawsze (…) traktujemy wszystkich klientów tak samo – to jest nasze zobowiązanie wobec wszystkich klientów w Polsce i tak będziemy również działać. Lidl to obietnica uczciwości i uczciwe działanie – mówił w podcaście Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska.

Warto podkreślić, że w podcaście Prezes Lidl Polska po raz pierwszy ujawnił wyniki dotyczące eksportu dóbr rolno-spożywczych – dzięki wsparciu sieci Lidl Polska w 2023 roku aż 301 polskich dostawców eksportowało produkty o wartości 6,45 mld zł! Lidl Polska po raz kolejny jest największym eksporterem dóbr rolno-spożywczych w kraju.

Ważnym tematem w rozmowie była także społeczna odpowiedzialność biznesu i działania sieci na rzecz zrównoważonego rozwoju. Od 2023 r. Lidl realizuje wyjątkowy projekt edukacyjny YOU, w którym udział bierze 300 tys. pracowników ze wszystkich spółek narodowych sieci. Prezes Lidl Polska uchylił także rąbka tajemnicy i podzielił się swoimi pasjami oraz wskazał ulubione produkty z oferty Lidl Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.