Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube. Bohaterami kampanii będą mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński, a towarzyszące im w zabawie barwne Gryzzale wprowadzą dzieci w fantastyczny świat pełen przygód.
Z badań IRCENTER wynika, że aż 85% dzieci sięga po kabanosy, co świadczy o ich ogromnej popularności[1]. Tarczyński Gryzzale znajdują się w czołówce najlepiej sprzedających się kabanosów w Polsce. Dzieci lubią ich smak oraz zabawne, kolorowe postacie z opakowań, które przyciągają wzrok i rozbudzają wyobraźnię. Teraz Gryzzale wkraczają na wielkie ekrany w swojej nowej, pełnowymiarowej kampanii reklamowej.
Marka Gryzzale powstała z myślą o dotarciu do młodych konsumentów. Kabanosy w ostatnim czasie wdarły się szturmem do grona najpopularniejszych przekąsek dla dzieci. To idealne rozwiązanie dla zabieganych rodziców i uwielbiany przez dzieci przysmak. Gryzzale nie tylko świetnie smakują, ale są także pożywne. Stanowią naturalne źródło białka, a dodatkowo wyróżniają się obniżoną zawartością tłuszczu.
Gryzzale na dużych ekranach
Nowa kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania promocyjne w telewizji, w kinach oraz w digitalu. 15-sekundowy spot, ukazujący codzienne życie rodzinne oraz nieposkromioną wyobraźnię dzieci, będzie emitowany m.in. we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych. W spocie wystąpią również mali muszkieterowie, którzy będą nawiązywać do głównej platformy komunikacji kabanosów Tarczyński. Ponadto reklamę, w której pojawią się także Mocu, Lool i Megi, będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City oraz na Youtubie. Dodatkowo, aby zwiększyć rozpoznawalność Gryzzali wśród młodszych konsumentów i rodziców, marka Tarczyński przygotowała wyróżniające się i interaktywne ekspozytory w sklepach, które będą zachęcać dzieci do wspólnej zabawy. Akcja promocyjna Gryzzali potrwa do 15 września.
Najnowsza kampania marki Tarczyński jest skierowana do małych i dużych konsumentów. Gryzzale to przekąska, która zdobyła uznanie dzieci i ich rodziców, oferując wyjątkowe połączenie praktyczności, wyśmienitego smaku oraz przyjemności z jedzenia. Każda paczka Gryzzali to porcja siły i zachęta do kreatywnej zabawy, a szeroki asortyment i atrakcyjny wygląd sprawiają, że te kabanosy stają się ulubionym przysmakiem całych rodzin.
[1] Źródło: IRCENTER, ALFA GENERACJA, 2023

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.