Komunikaty PR

Targi RetailShow 2022 już w najbliższą środę

2022-11-21  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania NotkaPR ( 0.06 MB )

Wyczekiwane przez branżę handlową Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2022 rozpoczną się już 23 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Grono ponad 150 wystawców na powierzchni ponad 5 tys. m2 zaprezentuje nowatorskie rozwiązania, które zostały wypracowane w czasie pandemii. By efektywnie zaplanować czas na RetailShow, warto skorzystać z targowej aplikacji mobilnej.

Branża handlowa, która dostosowała się do sytuacji gospodarczej i społecznej ostatnich lat, przeszła bardzo duże zmiany. Będzie można się o tym przekonać osobiście zapoznając się z wachlarzem energooszczędnych rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, robotyzacji i automatyzacji.

Zapraszam przedstawicieli sieci, centrów handlowych, najemców i właścicieli sklepów na RetailShow 2022. Targi dostarczą potężną dawkę wiedzy o branży handlowej. Będzie to wyjątkowa edycja, dlatego nie powinno zabraknąć na niej osób, które na co dzień działają w tym sektorze – zachęca Artur Matlakowski, product manager, organizator Targów RetailShow.

Najnowsze trendy i innowacje na wyciągnięcie ręki

Obowiązkowym punktem wizyty na RetailShow jest Modelowy Sklep. Odwiedzający będą mogli przetestować tam rozwiązania odzwierciedlające zmiany zwyczajów zakupowych klientów, których efektem jest zacieranie się granicy pomiędzy handlem offline i online oraz coraz większa popularność modelu „click&collect”. W Modelowym Sklepie będzie można również poznać praktyczne metody odpowiadające na problemy braku pracowników czy wzrostów cen surowców i energii. Będą to m.in. systemy ograniczające kolejki i przyspieszające procesy sprzedaży.

Tegoroczny Modelowy Sklep wypracowany wspólnie z architektami i wystawcami połączy dwa odmienne formaty. Pozwoli sprawdzić nowe funkcjonalności, które świetne sprawdzają się w wersji bezobsługowej i sprzedaży tradycyjnej – informuje Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, ECP Polska.

Ważnym elementem targów będzie konferencja Retail Congress, która odbędzie się 23 listopada. Grono architektów i przedstawicieli firm, które wprowadziły na rynek nowości, a także konsultanci branży handlowej, wskażą skuteczne sposoby, aby z sukcesem rozwijać sklepy i pozyskiwać uwagę klientów.

Aplikacja mobilna targów - targowy asystent w telefonie

Organizator zadbał o wygodę i czas odwiedzających, którzy po zalogowaniu w aplikacji mobilnej targów, otrzymają QR Code uprawniający do poruszania się po terenie targów bez konieczności rejestracji. Dzięki aplikacji będzie można umówić spotkania z wystawcami, uzyskać dostęp do planu stoisk, agendy konferencji Retail Congress czy kart katalogowych produktów prezentowanych w Modelowym Sklepie. Aplikację można pobrać tutaj.

Wydarzenie, na którym trzeba być

Targi RetailShow to wiodąca impreza wystawiennicza w sektorze retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. 10 edycji o międzynarodowym zasięgu, szerokie grono wystawców i tysiące odwiedzających reprezentujących wszystkie rodzaje sieci, a co najważniejsze zadowolenie obu stron, stanowi najlepszą zachętę do udziału w tym wydarzeniu. Edycja 2022, po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią, zapowiada się jako wyjątkowe i potrzebne branży handlowej spotkanie.

Informacje praktyczne

11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja, w recepcji w dniu targów lub za pomocą aplikacji mobilnej.

Partnerem Strategicznym targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION POLAND, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi KONCEPT-L i SONY, a Sponsorami Retail Congress firmy MANHATTAN ASSOCIATES i SOTI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym? Biuro prasowe
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.