Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance
Spółka Team Prevent Poland prezentuje nową nazwę oraz logo. Jest to efekt zmian w strukturze własnościowej. Rebranding marki, dotychczas zależnej od zagranicznego właściciela, pozwoli uzyskać autonomię działań i budować silną markę SQD Alliance.
SQD Alliance jest nowoczesną firmą, dostarczającą innowacyjne rozwiązania na miarę XXI wieku. Rebranding pozwolił uzyskać autonomię działań i realizować niezależną politykę rozwoju marki. Od teraz marka jest zarządzana przez dwóch współwłaścicieli, będących do tej pory udziałowcami Team Prevent Poland. Dzięki zmianie struktury własności organizacja zyskała całkowitą autonomię działania. Nazwa firmy stanowi akronim od słów „Supplier Quality Development Alliance”, co ma nawiązywać do dostarczania wielu usług i zabezpieczenia klienta w różnorodnych obszarach.
– SQD Alliance będzie kontynuować kierunek obrany przez Team Prevent Poland, dostarczając kompleksowe usługi i wspierając klientów w każdym obszarze działalności. Realizowana zmiana jest kamieniem milowym w rozwoju firmy. Naszym celem jest czerpać z dotychczasowego doświadczenia, które pozwoliło ugruntować pozycję na rynku i efektywnie rozpocząć nowy rozdział w historii organizacji – mówi Dariusz Grzegorczyk, współwłaściciel SQD Alliance.
Nowy, energetyczny rozdział
Głównym elementem nowego logotypu jest grafika przedstawiająca strzałkę zaprezentowaną w nowoczesny sposób, której grot sugeruje wzrost (firmy, kompetencji, satysfakcji). Całość nawiązuje do innowacji widocznej w oferowanych rozwiązaniach, jak i wykorzystywanych narzędziach. Odcienie koloru pomarańczowego oraz czerwonego symbolizują siłę marki, jej witalność oraz entuzjazm widoczny na każdym szczeblu obsługi klienta. Jednocześnie wykorzystany w identyfikacji wizualnej klasyczny czarny kolor wzbudza poczucie wysokiego standardu oferowanych usług, co doskonale wpisuje się w politykę firmy. Całość idealnie koresponduje z pożądanym wizerunkiem SQD Alliance – firmy silnej, nowoczesnej, oferującej szeroki zakres wsparcia.
Zrównoważony rozwój oraz stabilna współpraca
Firma funkcjonuje nieprzerwanie od 2006 roku, dostarczając klientom kompleksowe usługi z zakresu doradztwa biznesowego. Firma została wyróżniona nagrodą Gazela Biznesu. Portfel klientów SQD Alliance liczy ponad 2 tys. zadowolonych klientów. Firma stawia na elastyczność, oferując usługi wykwalifikowanych ekspertów. SQD Alliance jako podmiot niezależny od zagranicznej korporacji wkracza na kolejny etap rozwoju. Bazując na doświadczeniu i ugruntowanej pozycji Team Prevent, rozpoczyna nowy rozdział obecności na rynku.
Z perspektywy dotychczasowych klientów rebranding firmy nie wiąże się z koniecznością aneksowania umów. Zachowany pozostaje dotychczasowy tryb, forma i częstotliwość korespondencji w sprawie bieżących rozliczeń. W trosce o klientów na stronie internetowej będzie można znaleźć informacje dotyczące zmiany nazwy. Planowana jest też m.in. wysyłka specjalnych mailingów informacyjnych. Kampania informacyjna pod hasłem „Wiele usług. Jeden partner” realizowana jest od połowy listopada 2020 r.
Informacje o SQD Alliance
SQD Alliance dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. Z poziomu firmy zatrudniającej na początku działalności kilkanaście osób do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób tylko w 2019 roku wyniosła ponad 17 tysięcy.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.