Black Week w Kru.pl, czyli hostingi i domeny w wyjątkowych cenach
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Kru.pl, dostawca usług hostingu, domen oraz certyfikatów SSL, od 23 do 29 listopada oferuje swoje produkty w promocyjnych cenach. Wszystko to w ramach znanego na całym świecie Black Week. Nowi klienci mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na hostingi i domeny.
Podczas promocyjnego tygodnia Kru.pl proponuje domeny PL i EU oraz konta hostingowe w cenie 69 groszy netto za rok. W ramach kont użytkownicy mogą wybrać od 30 do nawet 100 GB pojemności. Dodatkowo serwery MVPS są dostępne o 50% taniej niż dotychczas.
W jaki sposób skorzystać z oferty? Wystarczy zarejestrować konto w Kru.pl, a następnie dodać do koszyka wybrane pakiety. Ich kwota obniży się po zastosowaniu specjalnego kodu: BLACKWEEK2020.
- Już po raz drugi postanowiliśmy przyłączyć się do akcji Black Week. Zeszłoroczna edycja pokazała nam, że użytkownicy internetu są bardzo zainteresowani promocyjnymi ofertami. Nasze pakiety wybierały zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i średnie przedsiębiorstwa. Klienci zwracali szczególną uwagę na możliwość dowolnego wykorzystania powierzchni dyskowej, chociażby na skrzynki pocztowe czy pliki stron internetowych, oraz na dostępność darmowego certyfikatu SSL – Let’s Encrypt – wyjaśnia Niko Bałazy, CEO marki Kru.pl.
Promocyjna oferta od Kru.pl jest dla klientów w pełni transparentna. Kupujący na każdym etapie zamówienia dokładnie wie, jaka będzie finalna cena za daną usługę oraz kwota jej przedłużenia po upływie roku. W skład pakietu wchodzą nie tylko hosting i domeny, ale również wsparcie techniczne, dostępne także w weekendy.
Kru.pl należy do grupy ITH, działającej na rynku od 2019 roku. Firma oferuje usługi hostingowe oraz wsparcie w zakresie utrzymania domen. Priorytetem dla marki jest rozwijanie własnego modelu usług, opartego na transparentności w relacjach z klientem oraz dbałości o jak najlepsze wsparcie użytkowników zarówno przed, jak i po sprzedaży usługi.

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.