Black Week w Kru.pl, czyli hostingi i domeny w wyjątkowych cenach
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Kru.pl, dostawca usług hostingu, domen oraz certyfikatów SSL, od 23 do 29 listopada oferuje swoje produkty w promocyjnych cenach. Wszystko to w ramach znanego na całym świecie Black Week. Nowi klienci mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na hostingi i domeny.
Podczas promocyjnego tygodnia Kru.pl proponuje domeny PL i EU oraz konta hostingowe w cenie 69 groszy netto za rok. W ramach kont użytkownicy mogą wybrać od 30 do nawet 100 GB pojemności. Dodatkowo serwery MVPS są dostępne o 50% taniej niż dotychczas.
W jaki sposób skorzystać z oferty? Wystarczy zarejestrować konto w Kru.pl, a następnie dodać do koszyka wybrane pakiety. Ich kwota obniży się po zastosowaniu specjalnego kodu: BLACKWEEK2020.
- Już po raz drugi postanowiliśmy przyłączyć się do akcji Black Week. Zeszłoroczna edycja pokazała nam, że użytkownicy internetu są bardzo zainteresowani promocyjnymi ofertami. Nasze pakiety wybierały zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i średnie przedsiębiorstwa. Klienci zwracali szczególną uwagę na możliwość dowolnego wykorzystania powierzchni dyskowej, chociażby na skrzynki pocztowe czy pliki stron internetowych, oraz na dostępność darmowego certyfikatu SSL – Let’s Encrypt – wyjaśnia Niko Bałazy, CEO marki Kru.pl.
Promocyjna oferta od Kru.pl jest dla klientów w pełni transparentna. Kupujący na każdym etapie zamówienia dokładnie wie, jaka będzie finalna cena za daną usługę oraz kwota jej przedłużenia po upływie roku. W skład pakietu wchodzą nie tylko hosting i domeny, ale również wsparcie techniczne, dostępne także w weekendy.
Kru.pl należy do grupy ITH, działającej na rynku od 2019 roku. Firma oferuje usługi hostingowe oraz wsparcie w zakresie utrzymania domen. Priorytetem dla marki jest rozwijanie własnego modelu usług, opartego na transparentności w relacjach z klientem oraz dbałości o jak najlepsze wsparcie użytkowników zarówno przed, jak i po sprzedaży usługi.
Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.