Black Week w Kru.pl, czyli hostingi i domeny w wyjątkowych cenach
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Kru.pl, dostawca usług hostingu, domen oraz certyfikatów SSL, od 23 do 29 listopada oferuje swoje produkty w promocyjnych cenach. Wszystko to w ramach znanego na całym świecie Black Week. Nowi klienci mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na hostingi i domeny.
Podczas promocyjnego tygodnia Kru.pl proponuje domeny PL i EU oraz konta hostingowe w cenie 69 groszy netto za rok. W ramach kont użytkownicy mogą wybrać od 30 do nawet 100 GB pojemności. Dodatkowo serwery MVPS są dostępne o 50% taniej niż dotychczas.
W jaki sposób skorzystać z oferty? Wystarczy zarejestrować konto w Kru.pl, a następnie dodać do koszyka wybrane pakiety. Ich kwota obniży się po zastosowaniu specjalnego kodu: BLACKWEEK2020.
- Już po raz drugi postanowiliśmy przyłączyć się do akcji Black Week. Zeszłoroczna edycja pokazała nam, że użytkownicy internetu są bardzo zainteresowani promocyjnymi ofertami. Nasze pakiety wybierały zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i średnie przedsiębiorstwa. Klienci zwracali szczególną uwagę na możliwość dowolnego wykorzystania powierzchni dyskowej, chociażby na skrzynki pocztowe czy pliki stron internetowych, oraz na dostępność darmowego certyfikatu SSL – Let’s Encrypt – wyjaśnia Niko Bałazy, CEO marki Kru.pl.
Promocyjna oferta od Kru.pl jest dla klientów w pełni transparentna. Kupujący na każdym etapie zamówienia dokładnie wie, jaka będzie finalna cena za daną usługę oraz kwota jej przedłużenia po upływie roku. W skład pakietu wchodzą nie tylko hosting i domeny, ale również wsparcie techniczne, dostępne także w weekendy.
Kru.pl należy do grupy ITH, działającej na rynku od 2019 roku. Firma oferuje usługi hostingowe oraz wsparcie w zakresie utrzymania domen. Priorytetem dla marki jest rozwijanie własnego modelu usług, opartego na transparentności w relacjach z klientem oraz dbałości o jak najlepsze wsparcie użytkowników zarówno przed, jak i po sprzedaży usługi.

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.