Komunikaty PR

Infobip zaufanym partnerem GSMA

2020-08-20  |  11:00

Reprezentujacą interesy operatorów komórkowych GSMA przyznała firmie Infobip, specjalizującej się w globalnej komunikacji w chmurze, status zaufanego partnera w programie Identity Revenue Acceleration Initiative. Wspiera to systematyczne działania Infobip ukierunkowane na tworzenie rozwiązań i zwiększanie przychodów dla operatorów sieci komórkowych korzystających z technologii tożsamości cyfrowej.

Zgodnie z niedawnym raportem Juniper Research „Digital Identity: Technology Evolution, Regulatory Analysis & Forecasts 2019-2024” usługi związane z weryfkacją tożsamości za pomocą kart SIM, wygenerują ponad 7 miliardów dolarów dla operatorów telefonii komórkowej w 2024 roku. To wzrost o ponad 800% w stosunku do oczekiwanych 859 milionów dolarów za 2019 r.

Richard Cockle, Head of Identity, IoT and Big Data w The GSMA, wyjaśnia: „W GSMA odnotowujemy duże zapotrzebowanie operatorów na dane weryfikujące tożsamość, szczególnie pomocne w kwestii ochrony przed oszustwami i ulepszenia cyfrowych doświadczeń użytkowników. Naszym celem jest wspieranie współpracy operatorów sieci komórkowych w celu wykorzystania tych danych z korzyścią dla całego ekosystemu, od użytkowników po marki i ich partnerów technologicznych. Wierzymy, że Infobip ma odpowiednie kwalifikacje, które pomogą nam w realizacji tej inicjatywy ”.

Kluczowym elementem Identity Revenue Acceleration Initiative jest zapewnienie klientom rzeczywistej wartości i większej funkcjonalności wraz ze wdrażaniem technologii tożsamości cyfrowej, co prowadzi do ogólnej poprawy jakości obsługi klienta. Zapewnia to najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji klientów przy możliwie najmniejszej ingerencji w ich użytkowanie sieci.

Infobip opracował autorskie rozwiązanie Mobile Identity, które oferuje usługi identyfikacji, autoryzacji i ochrony przed oszustwami w czasie rzeczywistym. Znacząco usprawnia ono cały proces zakupowy klienta - od utworzenia konta do płatności lub realizacji innych transakcji. Co ważne Mobile Identity to rozwiązanie zgodne z RODO i chroniące prywatność użytkownika końcowego – ​​ani firmy, ani operatorzy sieci komórkowych nie dowiadują się niczego nowego o użytkowniku końcowym, poza informacjami, które już posiadają.

Mijo Soldin, Dyrektor ds. Strategii i Partnerstwa z Operatorami w firmie Infobip, komentuje: „Konsumenci czują się bardziej komfortowo przechodząc przez całość procesu zakupowego na swoich telefonach – co jest możliwe w dużej mierze dzięki poprawie bezpieczeństwa i wzroście zaufania. Jednak aby zainteresować cały rynek, potrzebujemy pełnego pokrycia, zapewniającego większy popyt i większe przychody dla wszystkich operatorów. Konieczne jest wprowadzenie na rynek zestandaryzowanej oferty produktowej oraz jednolitej polityki prywatności. Jesteśmy zaszczyceni i podekscytowani, że możemy tak blisko współpracować z GSMA nad tą ważną inicjatywą”.

Usługi oparte na tożsamości cyfrowej zwykle koncentrują się na uwierzytelnianiu, autoryzacji, ochronie przed oszustwami i rozmaitych funkcjonalnościach takich jak SIM Swap, Silent Mobile Verification, Instant Form Filling, Know Your Customer (KYC), Account Takeover Protection (ATP) czy Account Tenure, których dostarczają operatorzy sieci komórkowych.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Ruszają zapisy na sprzedaż akcji Play Communications w wezwaniu Biuro prasowe
2020-10-19 | 14:30

Ruszają zapisy na sprzedaż akcji Play Communications w wezwaniu

Fot. Adobe Stock   Od dzisiaj, 19 października, inwestorzy mogą składać zapisy na sprzedaż akcji Play Communications w wezwaniu ogłoszonym przez Iliad S.A. Wiodący francuski
Telekomunikacja Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart
2020-10-07 | 14:30

Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart

Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych
Telekomunikacja GIAP przyciąga nowe technologie do Polski
2020-09-10 | 10:00

GIAP przyciąga nowe technologie do Polski

Wzrasta zapotrzebowanie na cyfrowe mapowanie dróg. Technologia ta będzie już niedługo wykorzystywana powszechnie przez administrację publiczną oraz GDDKiA. Pilotażowy projekt

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Ochrona środowiska

Grupa PGE rezygnuje z węgla. Do 2030 roku zainwestuje 75 mld zł w odnawialne źródła energii

PGE to gigant polskiej energetyki, którego portfel w tej chwili w 80 proc. jest oparty na węglu kamiennym i brunatnym. Grupa właśnie ogłosiła, że zamierza sukcesywnie z niego rezygnować na rzecz odnawialnych źródeł energii. Do 2030 roku udział OZE w jej portfelu ma już wynieść 50 proc., głównie dzięki inwestycjom w farmy wiatrowe na Bałtyku i fotowoltaikę. Równolegle zainwestuje też w stopniową dekarbonizację ciepłownictwa i rozwój magazynów energii. W efekcie Grupa Kapitałowa PGE osiągnie neutralność klimatyczną w 2050 roku, czyli nie będzie emitować już ani grama CO2 – wynika z nowej strategii PGE.

Firma

Pracownicy objęci prywatną opieką medyczną o połowę krócej przebywają na zwolnieniu lekarskim. Dla pracodawcy to wymierne korzyści finansowe

1005 zł na jednego pracownika w skali roku – tyle oszczędności może przynieść finansowanie dobrej opieki zdrowotnej przez pracodawcę – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2020”. Zatrudnieni, którzy mają szybszy i łatwiejszy dostęp do specjalistów, rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich i wykazują się większą efektywnością w pracy. – Nasz raport pokazuje, że inwestycja w zdrowie pracowników opłaca się obu stronom, zarówno zatrudnionym, jak i pracodawcom – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover Polska. Najczęstsze problemy zdrowotne, z którymi borykają się osoby czynne zawodowo, to nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, bóle pleców i otyłość.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Pandemia zmienia modele biznesowe na rynku nieruchomości komercyjnych. Ekologiczne inwestycje zdominują rynek

Mimo pandemii w pierwszej połowie tego roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce notował bardzo dobre wyniki. Kryzys i niepewność gospodarcza wpłyną jednak na całoroczny wynik i mniejszy wolumen transakcji inwestycyjnych. Koronawirus zmienił sposób, w jaki projektowane, budowane i wyposażane są budynki biurowe, handlowe i magazynowe. Głównym trendem na rynku pozostaje ekologia – wynika z raportu innogy Polska. Zielone certyfikaty stają się powoli standardem, którego oczekują najemcy nieruchomości.

 

Handel

W Polsce spada jakość obsługi klientów. Najwięcej uwag konsumentów dotyczy kompetencji pracowników i długich kolejek

Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych badań przeprowadzanych przez Polski Program Jakości Obsługi. W ocenie 1/5 klientów jej jakość jest niezadowalająca. Najczęściej narzekamy m.in. na długi czas obsługi, kolejki i niskie kompetencje pracowników. Złe oceny wynikają też z faktu, że część firm nie nadąża za stale rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. W tym roku wpłynęła na nie także pandemia COVID-19, która sprawiła, że zaczęli oni przykładać większą wagę do higieny i bezpieczeństwa.