Komunikaty PR

Teraz słuchawki, smartwatche i opaski sportowe Huawei dostępne w nowych cenach

2020-03-20  |  11:00
Biuro prasowe

Smartwatche, słuchawki i opaski sportowe od Huawei dostępne są w nowych, atrakcyjnych cenach. Oferta dotyczy między innymi innowacyjnych słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3 z aktywną redukcją szumów – można je teraz kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł. 

Nowe ceny obowiązują w przypadku słuchawek i opasek do 29 marca, a w przypadku smartwatchy do 26 kwietnia, lub – w obu przypadkach – do wyczerpania zapasów.

 

W promocyjnej ofercie, oprócz Huawei FreeBuds 3 w kolorze białym, czarnym lub czerwony, można znaleźć również słuchawki bezprzewodowe FreeBuds Lite (białe lub czarne) w sugerowanej cenie 279 zł. Promocja potrwa do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.

 

Do 5 kwietnia można nabyć również Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w kolorze czarnym w rekomendowanej cenie 799 zł. Natomiast Huawei Watch GT Sport, Watch GT Active i Watch GT Classic, inteligentne zegarki wyróżniające się wytrzymałą baterią, są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł. Smartwatche umożliwiają monitorowanie aktywności fizycznej, także ćwiczeń wykonywanych w domu, oraz spalanych kalorii i tętna. Zegarki w nowej cenie będą dostępne do 26 kwietnia.

 

W nowej ofercie znalazły się również opaski sportowe – Huawei Band 3 Pro w rekomendowanej cenie 199 zł, Band 3e – za rekomendowane 65 zł oraz Band 4 za 149 zł. Opaski w nowych cenach są dostępne do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.

 

Słuchawki, smartwatche i opaski sportowe w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.