Texelis wdraża platformę 3DEXPERIENCE
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że Texelis, francuski producent i dostawca osi oraz układów napędowych dla pojazdów ciężarowych o dużej ładowności stosowanych w transporcie publicznym oraz wojsku, zakończył wdrożenie platformy 3DEXPERIENCE. Wdrożenie ma pomóc w poprawie innowacyjności i ekspansji rynkowej z ofertą dla klienta od projektu do produktu.
Platforma 3DEXPERIENCE zapewni firmie Texelis cyfrowe wsparcie w zakresie globalnego zarządzania produktem. Platforma nie tylko oferuje aplikacje do projektowania, rozwijania, symulowania i wytwarzania, ale także ułatwia współpracę między zespołami, klientami i dostawcami. Texelis zwiększy swoje możliwości w zakresie rozwoju produktów, które można rekonfigurować i dostosowywać do wymagań m.in. metra, tramwajów, autobusów, samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów opancerzonych, w tym prototypów i serii limitowanych, a także rozszerzy zarządzanie cyklem życia produktów o procesy konserwacji, naprawy i odnawiania.
– Musimy zwiększyć zwinność naszego biznesu, aby móc aktywnie uczestniczyć w przetargach na różne kategorie produktów, dostosowując ofertę w sposób podkreślający wartość dodaną naszych usług – mówi Charles Antoine de Barbuat, prezes firmy Texelis. – Platforma 3DEXPERIENCE doskonale zaspokaja nasze oczekiwania w tym zakresie. Nasze zespoły ds. inżynierii i produkcji skorzystają na poprawie jakości współpracy oraz standaryzacji procesów. W niecałe osiem miesięcy, a do tego w szczycie pandemii COVID-19, byliśmy w stanie zmigrować wszystkie nasze dane historyczne do platformy i udostępnić ją naszym 140 pracownikom.
Producenci i dostawcy OEM muszą szybko wykorzystywać szanse biznesowe na rynku, który ewoluuje w kierunku technologii elektrycznych i hybrydowych oraz autorskich systemów mobilności z możliwością serwisowania w całym cyklu życia. Ich oferta powinna być konkurencyjna cenowo oraz innowacyjna technologicznie, aby spełnić wymagania klientów i umożliwić osiągnięcie zysku.
Platforma 3DEXPERIENCE ułatwia rozwijanie portfolio produktów z ukierunkowaniem na efektywność procesów oraz jakość i różnorodność. Firma Texelis zwiększa zwinność już na etapie rozwoju produktów, aby ograniczyć ryzyko, szybko walidować i optymalizować nowe produkty oraz wdrażać procesy produkcji ukierunkowane na różnorodność oferty.
– Ten projekt pokazuje, że zwinność, innowacje oraz szybkie wdrożenie są kluczowymi przewagami konkurencyjnymi – mówi Laurence Montanari, wiceprezes Dassault Systèmes ds. transportu i mobilności. – Dzięki platformie 3DEXPERIENCE firma Texelis będzie w stanie udostępniać, udoskonalać i poszerzać wiedzę oraz know-how z zakresu projektowania, rozwoju, walidowania i produkcji, aby skutecznie realizować potrzeby swoich klientów.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.