The Dust – producent i wydawca gier tworzy podmiot zależny
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
24 lipca br. The Dust S.A. zawiązała spółkę zależną Game Island S.A. Nowy podmiot ma zwiększyć potencjał produkcyjny The Dust S.A. i zająć się tworzeniem preprodukcji, a następnie produkować gry z gatunku symulatorów. Wydawcą ww. gier będzie spółka-matka.
The Dust S.A. zawiązała w dniu 24 lipca 2020 roku spółkę zależną Game Island S.A. i objęła 100% w jej kapitale. Celem utworzenia nowego podmiotu jest zwiększenie potencjału wydawniczego The Dust S.A.
Po opublikowaniu w 2019 roku nowej strategii i zaprezentowaniu naszych trzech filarów działalności, chcemy zwiększyć dynamikę rozwoju i w pełni wykorzystać potencjał produkowania i wydawania gier średniobudżetowych. Nasz zespół kreatywny ma bardzo dużo pomysłów na nowe projekty z tego gatunku, jednak ze względu na jednoczesną produkcję dużej gry „I, the Inquisitor” nie jesteśmy w stanie ich wszystkich zrealizować. Stąd idea utworzenia podmiotu zależnego. – mówi Jakub Wolff, Prezes Zarządu.
W ostatnim czasie prowadziliśmy intensywne działania rekrutacyjne. Zgłosiło się do nas bardzo dużo osób z wysokimi kompetencjami i bardzo ciekawymi pomysłami. Nie chcemy marnować tego potencjału. – dodaje Prezes – Oczywiście specjaliści z The Dust będą sprawować pieczę nad projektami realizowanymi przez spółkę-córkę, a The Dust będzie wydawcą produkowanych przez nią gier.
Powstanie spółki zależnej ma przyspieszyć proces badania nowych preprodukcji, a także zwiększyć moce produkcyjne przy realizacji wybranych projektów. Rozwój branży oraz coraz większe wymagania graczy powodują, że należy sprawdzić potencjał sprzedażowy preprodukcji, a następnie w procesie produkcji spełnić coraz większe wymagania co do jakości gier. Dlatego, aby produkować gry, które będą się dobrze monetyzować, należy tworzyć zespoły dedykowane do realizacji konkretnych projektów, które w komunikacji z potencjalnymi graczami będą robić gry, których oczekują ostateczni odbiorcy. Takie podejście zdaniem Zarządu The Dust S.A. uprawdopodobni osiąganie sukcesów poszczególnych gier i zwiększać przychody ze sprzedaży.
The Dust S.A. w ramach nowego podmiotu podjęła współpracę z osobą wcześniej niezwiązaną ze spółką, natomiast w Radzie Nadzorczej zasiądą osoby, które zdobyły doświadczenie w The Dust S.A.
Pierwsze projekty Game Island S.A. zaprezentuje na platformie Steam jeszcze w tym roku, o czym będziemy informować w raportach giełdowych The Dust S.A. – zapowiada Jakub Wolff.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.