Komunikaty PR

The Dust – producent i wydawca gier tworzy podmiot zależny

2020-07-24  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

24 lipca br. The Dust S.A. zawiązała spółkę zależną Game Island S.A. Nowy podmiot ma zwiększyć potencjał produkcyjny The Dust S.A. i zająć się tworzeniem preprodukcji, a następnie produkować gry z gatunku symulatorów. Wydawcą ww. gier będzie spółka-matka.

The Dust S.A. zawiązała w dniu 24 lipca 2020 roku spółkę zależną Game Island S.A. i objęła 100% w jej kapitale. Celem utworzenia nowego podmiotu jest zwiększenie potencjału wydawniczego The Dust S.A.

Po opublikowaniu w 2019 roku nowej strategii i zaprezentowaniu naszych trzech filarów działalności, chcemy zwiększyć dynamikę rozwoju i w pełni wykorzystać potencjał produkowania i wydawania gier średniobudżetowych. Nasz zespół kreatywny ma bardzo dużo pomysłów na nowe projekty z tego gatunku, jednak ze względu na jednoczesną produkcję dużej gry „I, the Inquisitor” nie jesteśmy w stanie ich wszystkich zrealizować. Stąd idea utworzenia podmiotu zależnego. – mówi Jakub Wolff, Prezes Zarządu.

W ostatnim czasie prowadziliśmy intensywne działania rekrutacyjne. Zgłosiło się do nas bardzo dużo osób z wysokimi kompetencjami i bardzo ciekawymi pomysłami. Nie chcemy marnować tego potencjału. – dodaje Prezes – Oczywiście specjaliści z The Dust będą sprawować pieczę nad projektami realizowanymi przez spółkę-córkę, a The Dust będzie wydawcą produkowanych przez nią gier.

Powstanie spółki zależnej ma przyspieszyć proces badania nowych preprodukcji, a także zwiększyć moce produkcyjne przy realizacji wybranych projektów. Rozwój branży oraz coraz większe wymagania graczy powodują, że należy sprawdzić potencjał sprzedażowy preprodukcji, a następnie w procesie produkcji spełnić coraz większe wymagania co do jakości gier. Dlatego, aby produkować gry, które będą się dobrze monetyzować, należy tworzyć zespoły dedykowane do realizacji konkretnych projektów, które w komunikacji z potencjalnymi graczami będą robić gry, których oczekują ostateczni odbiorcy. Takie podejście zdaniem Zarządu The Dust S.A. uprawdopodobni osiąganie sukcesów poszczególnych gier i zwiększać przychody ze sprzedaży.

The Dust S.A. w ramach nowego podmiotu podjęła współpracę z osobą wcześniej niezwiązaną ze spółką, natomiast w Radzie Nadzorczej zasiądą osoby, które zdobyły doświadczenie w The Dust S.A.

Pierwsze projekty Game Island S.A. zaprezentuje na platformie Steam jeszcze w tym roku, o czym będziemy informować w raportach giełdowych The Dust S.A. – zapowiada Jakub Wolff.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.