Komunikaty PR

The Dust – producent i wydawca gier tworzy podmiot zależny

2020-07-24  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

24 lipca br. The Dust S.A. zawiązała spółkę zależną Game Island S.A. Nowy podmiot ma zwiększyć potencjał produkcyjny The Dust S.A. i zająć się tworzeniem preprodukcji, a następnie produkować gry z gatunku symulatorów. Wydawcą ww. gier będzie spółka-matka.

The Dust S.A. zawiązała w dniu 24 lipca 2020 roku spółkę zależną Game Island S.A. i objęła 100% w jej kapitale. Celem utworzenia nowego podmiotu jest zwiększenie potencjału wydawniczego The Dust S.A.

Po opublikowaniu w 2019 roku nowej strategii i zaprezentowaniu naszych trzech filarów działalności, chcemy zwiększyć dynamikę rozwoju i w pełni wykorzystać potencjał produkowania i wydawania gier średniobudżetowych. Nasz zespół kreatywny ma bardzo dużo pomysłów na nowe projekty z tego gatunku, jednak ze względu na jednoczesną produkcję dużej gry „I, the Inquisitor” nie jesteśmy w stanie ich wszystkich zrealizować. Stąd idea utworzenia podmiotu zależnego. – mówi Jakub Wolff, Prezes Zarządu.

W ostatnim czasie prowadziliśmy intensywne działania rekrutacyjne. Zgłosiło się do nas bardzo dużo osób z wysokimi kompetencjami i bardzo ciekawymi pomysłami. Nie chcemy marnować tego potencjału. – dodaje Prezes – Oczywiście specjaliści z The Dust będą sprawować pieczę nad projektami realizowanymi przez spółkę-córkę, a The Dust będzie wydawcą produkowanych przez nią gier.

Powstanie spółki zależnej ma przyspieszyć proces badania nowych preprodukcji, a także zwiększyć moce produkcyjne przy realizacji wybranych projektów. Rozwój branży oraz coraz większe wymagania graczy powodują, że należy sprawdzić potencjał sprzedażowy preprodukcji, a następnie w procesie produkcji spełnić coraz większe wymagania co do jakości gier. Dlatego, aby produkować gry, które będą się dobrze monetyzować, należy tworzyć zespoły dedykowane do realizacji konkretnych projektów, które w komunikacji z potencjalnymi graczami będą robić gry, których oczekują ostateczni odbiorcy. Takie podejście zdaniem Zarządu The Dust S.A. uprawdopodobni osiąganie sukcesów poszczególnych gier i zwiększać przychody ze sprzedaży.

The Dust S.A. w ramach nowego podmiotu podjęła współpracę z osobą wcześniej niezwiązaną ze spółką, natomiast w Radzie Nadzorczej zasiądą osoby, które zdobyły doświadczenie w The Dust S.A.

Pierwsze projekty Game Island S.A. zaprezentuje na platformie Steam jeszcze w tym roku, o czym będziemy informować w raportach giełdowych The Dust S.A. – zapowiada Jakub Wolff.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.