Komunikaty PR

The Wizards – Dark Times zmierza na Oculus Quest

2020-07-21  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

The Wizards - Dark Times – flagowy tytuł Carbon Studio – przeszedł certyfikację Oculusa i wkrótce będzie dostępny w autonomicznym systemie do grania w wirtualnej rzeczywistości – Oculus Quest.  Tytuł zadebiutował na rynku w czerwcu 2020 roku na PC VR, gogle Oculus Store, Viveport i Rift. Carbon Studio obecnie pracuje nad grą osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar. Premiera produkcji planowana jest na przełom 2020/2021 roku. Spółka zamierza przenieść akcje spółki z rynku NewConnect na rynek główny GPW w Warszawie.

- Miło nam poinformować, że nasz popularny tytuł The Wizards - Dark Times już niebawem będzie dostępny na jednej z najpopularniejszych platform dedykowanych wirtualnej rzeczywistości – Oculus Quest. Premierę gry planujemy na Q1 2021 roku – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Akceptacja naszego tytułu przez Questa to bardzo pozytywna wiadomość. Proces wejścia gry na tę platformę nie jest tak oczywisty, jak w przypadku umieszczenia gry w sklepie Steam. Oculus dokładnie weryfikuje projekt, zatwierdza jego pitch, a sama gra musi wykazywać się wysoką jakością i ciekawym pomysłem. Tym bardziej cieszy nas fakt, że The Wizards - Dark Times została oceniona bardzo pozytywnie – dodaje.

Oculus Quest zadebiutowały w 2019 roku. To pierwsze mobilne gogle, które zdobyły wśród graczy VR dużą popularność. Właścicielem Oculusa jest marka Facebook.

The Wizards Dark Times to tytuł z popularnej serii Carbon Studio – The Wizards. Przygodowa gra akcji VR umożliwia graczom rzucanie zaklęć w świecie fantasy. To także kampania fabularna z podróżą w czasie, epickimi bitwami i bogatą historią. Koszt produkcji wynosił niespełna 0,5 mln zł. Gra od początku cieszy się dużym zainteresowaniem graczy i osiąga pozytywny feedback od mediów z USA, krajów Europy, a także Ameryki Południowej. Tytuł zadebiutował na rynku w czerwcu br. m.in. w wersji na platformie Rift, gdzie u około 60 proc. użytkowników, cieszy się najwyższą oceną wynoszącą 5/5 gwiazdek.

Sama marka The Wizards zdobyła m.in. nagrodę VDA (Viveport Developer Awards), przez co Carbon Studio weszło do grona najciekawszych deweloperów gier VR na targach branżowych GDC w San Francisco w 2018 roku.

Carbon Studio obecnie skupia się na rozwoju studia i intensyfikacji prac projektowych. – Ostatnie miesiące przyniosły nam wiele kluczowych, ale i pozytywnych decyzji. Począwszy od wzmożenia prac na grą osadzoną w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, po niedawno ogłoszoną decyzję o przeniesieniu akcji Carbon Studio z rynku NewConnect na główny parkiet GPW. Wkrótce podamy więcej informacji w tych tematach. – informuje Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio. Spółka na początku tego roku utworzyła również Iron VR, spółkę której specjalizacją jest produkcja gier VR o niższych budżetach. – Tydzień temu zawarliśmy list intencyjny z Movie Games na przeniesienie ich kilku tytułów do wersji VR-owej. Niebawem powinniśmy już móc ogłosić o jakich konkretnie tytułach jest mowa. Nie możemy się już doczekać – dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.