Thermaflex z nowym sklepem internetowym

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Inwestycja w internetowy kanał sprzedaży to odpowiedź firmy na wprowadzenie dystansu społecznego spowodowanego pandemią konorawirusa oraz rosnącą popularnością handlu online.
Thermaflex słynie z jakości wyrobów oraz wysokiego poziomu obsługi swoich klientów. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma jeszcze bardziej usprawnić proces realizacji zamówień, by zagwarantować odbiorcom najwyższą jakość zakupów niezależnie od bieżących obostrzeń.
- Powstanie sklepu internetowego Thermaflex jest odpowiedzią na obostrzenia i trudności, z którymi przyszło się mierzyć instalatorom i inwestorom od początku wybuchu pandemii koronawirusa. Dystans społeczny i przymusowa izolacja sprawiły, że stworzenie narzędzia do zakupu naszych rozwiązań bez wychodzenia z domu stało się koniecznością, która w czasach niepewności pozwoli zagwarantować naszym kontrahentom wysokiej jakości obsługę – mówi Karolina Król, koordynator ds. marketingu z firmy Thermaflex.
Asortyment i sklep internetowy Thermaflex dedykowane są w głównej mierze obecnym dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej.
- Nasza oferta jest stworzona w taki sposób, by dostarczać klientom kompletne systemy izolacji obejmujące maty, otuliny, gotowe kształtki i narzędzia, które dostosowane są do rygorystycznych norm prawnych oraz spełniają wysokie wymagania dotyczące ekologii i dbania o środowisko – dodaje Karolina Król.
Zakładki sprzedażowe nowego sklepu internetowego Thermaflex podzielone są tematycznie na produkty sanitarne i grzewcze, chłodnictwo i klimatyzację, rozwiązania solarne oraz asortyment uzupełniający, czyli narzędzia i akcesoria. Każda z kategorii produktowych jest czytelnie podzielona, by zoptymalizować czas potrzebny na wyszukanie pożądanych rozwiązań. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma zapewnić klientom prostą i intuicyjną obsługę. Nowa platforma jest ściśle połączona z systemem operacyjno-sprzedażowym, z którego firma dotychczas korzystała.
Thermaflex w swojej działalności podkreśla chęć maksymalizacji korzyści dla Klienta oraz optymalizacji procesów. Nowy sklep internetowy będzie rozwijany w oparciu o odczucia odbiorców, którzy na co dzień korzystają z nowej platformy sprzedażowej.
- Na klientów nowego sklepu internetowego Thermaflex czeka ankieta sprawdzającą poziom zadowolenia odbiorców z nowo oddanego do użytku narzędzia. Chcemy wiedzieć, czego w sklepie być może brakuje i co jeszcze możemy zrobić, by był on coraz lepszy. Cenne wskazówki i odczucia użytkowników sklepu to będą wytyczały kierunek rozwoju naszej nowej platformy sprzedażowej – dodaje Karolina Król z Thermaflex.
Niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej, nowy sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – bez wychodzenia z domu. Na https://webshop.thermaflex.com/?language=PL instalatorzy, firmy wykonawcze, sprzedawcy i inni nasi obecni oraz przyszli partnerzy biznesowi mogą bezproblemowo zamówić otuliny i maty izolacyjne, narzędzia czy kable grzewcze zapobiegające zamarzaniu wody w rurach – a wszystko to bezpośrednio od producenta.
Thermaflex działa jako światowa organizacja, z silną obecnością na rynkach. Zapewnia inteligentne i trwałe rozwiązania dla dystrybucji ogrzewania, chłodnictwa oraz wody pitnej. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, gwarantując rozwiązania na bazie poliolefin dla branży instalacyjnej. Organizacja przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i redukowania strat energii, poprzez tworzenie, rozwój i integrację systemów skoncentrowanych na skutecznym zabezpieczeniu instalacji przesyłowych. Współtworzy innowacyjne rozwiązania, dostosowane do nowych wyzwań i potrzeb rynku.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.