Komunikaty PR

Thermaflex z nowym sklepem internetowym

2021-02-05  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Inwestycja w internetowy kanał sprzedaży to odpowiedź firmy na wprowadzenie dystansu społecznego spowodowanego pandemią konorawirusa oraz rosnącą popularnością handlu online.

Thermaflex słynie z jakości wyrobów oraz wysokiego poziomu obsługi swoich klientów. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma jeszcze bardziej usprawnić proces realizacji zamówień, by zagwarantować odbiorcom najwyższą jakość zakupów niezależnie od bieżących obostrzeń.

- Powstanie sklepu internetowego Thermaflex jest odpowiedzią na obostrzenia i trudności, z którymi przyszło się mierzyć instalatorom i inwestorom od początku wybuchu pandemii koronawirusa. Dystans społeczny i przymusowa izolacja sprawiły, że stworzenie narzędzia do zakupu naszych rozwiązań bez wychodzenia z domu stało się koniecznością, która w czasach niepewności pozwoli zagwarantować naszym kontrahentom wysokiej jakości obsługę  – mówi Karolina Król, koordynator ds. marketingu z firmy Thermaflex.

Asortyment i sklep internetowy Thermaflex dedykowane są w głównej mierze obecnym dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej.

- Nasza oferta jest stworzona w taki sposób, by dostarczać klientom kompletne systemy izolacji obejmujące maty, otuliny, gotowe kształtki i narzędzia, które dostosowane są do rygorystycznych norm prawnych oraz spełniają wysokie wymagania dotyczące ekologii i dbania o środowisko – dodaje Karolina Król.

Zakładki sprzedażowe nowego sklepu internetowego Thermaflex podzielone są tematycznie na produkty sanitarne i grzewcze, chłodnictwo i klimatyzację, rozwiązania solarne oraz asortyment uzupełniający, czyli narzędzia i akcesoria. Każda z kategorii produktowych jest czytelnie podzielona, by zoptymalizować czas potrzebny na wyszukanie pożądanych rozwiązań. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma zapewnić klientom prostą i intuicyjną obsługę. Nowa platforma jest ściśle połączona z systemem operacyjno-sprzedażowym, z którego firma dotychczas korzystała.

Thermaflex w swojej działalności podkreśla chęć maksymalizacji korzyści dla Klienta oraz optymalizacji procesów. Nowy sklep internetowy będzie rozwijany w oparciu o odczucia odbiorców, którzy na co dzień korzystają z nowej platformy sprzedażowej.

- Na klientów nowego sklepu internetowego Thermaflex czeka ankieta sprawdzającą poziom zadowolenia odbiorców z nowo oddanego do użytku narzędzia. Chcemy wiedzieć, czego w sklepie być może brakuje i co jeszcze możemy zrobić, by był on coraz lepszy. Cenne wskazówki i odczucia użytkowników sklepu to będą wytyczały kierunek rozwoju naszej nowej platformy sprzedażowej – dodaje Karolina Król z Thermaflex.

Niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej, nowy sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – bez wychodzenia z domu. Na https://webshop.thermaflex.com/?language=PL instalatorzy, firmy wykonawcze, sprzedawcy i inni nasi obecni oraz przyszli partnerzy biznesowi mogą bezproblemowo zamówić otuliny i maty izolacyjne, narzędzia czy kable grzewcze zapobiegające zamarzaniu wody w rurach – a wszystko to bezpośrednio od producenta.

Thermaflex działa jako światowa organizacja, z silną obecnością na rynkach. Zapewnia inteligentne i trwałe rozwiązania dla dystrybucji ogrzewania, chłodnictwa oraz wody pitnej. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, gwarantując rozwiązania na bazie poliolefin dla branży instalacyjnej.  Organizacja przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i redukowania strat energii, poprzez tworzenie, rozwój i integrację systemów skoncentrowanych na skutecznym zabezpieczeniu instalacji przesyłowych. Współtworzy innowacyjne rozwiązania, dostosowane do nowych wyzwań i potrzeb rynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.