Komunikaty PR

Tinder Plus za darmo przez pół roku za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery

2020-09-18  |  11:24
Biuro prasowe

Użytkownicy urządzeń Huawei, którzy pobiorą aplikację Tinder ze sklepu AppGallery, otrzymają 6-miesięczny bezpłatny dostęp do Tinder w wersji Plus. Oferta dotyczy wszystkich urządzeń marki, zarówno tych starszych opartych o GMS, jak i najnowszych modeli z Huawei Mobile Services. Promocja potrwa do 4 października.

 

Najpopularniejsza na świecie aplikacja pozwalająca pozyskiwać nowych znajomych jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, dzięki czemu użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS mogą w pełni korzystać ze wszystkich jej funkcjonalności.

 

Aby otrzymać bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do Tinder Plus, wystarczy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, a następnie wejść do sekcji „Prezenty” i pobrać kod. Wygenerowany kod należy umieścić na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”, na przykład www.tinder.com/vip/123456. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować z aplikacji i ukończyć aktywację. Kod należy odebrać między 17 września a 4 października. Wykorzystać go można do 20 sierpnia 2021 roku.

 

Huawei dynamicznie rozwija swój ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu HMS, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei. O dalszym rozwoju HMS mówił Richard Yu – dyrektor generalny Huawei CBG na świecie podczas Huawei Developer Conference.

 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą oni znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

 

Tinder został po raz pierwszy uruchomiony na kampusie uniwersyteckim w 2012 roku, a obecnie jest najpopularniejszą na świecie aplikacją do poznawania nowych ludzi. Tinder został pobrany przez ponad 340 milionów osób – jest dostępny w 190 krajach i w ponad 40 językach. Aplikację subskrybuje 6,2 miliona użytkowników, co czyni ją najbardziej dochodową aplikacją niezwiązaną z rynkiem gier na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.