Tomasz Skwara nowym dyrektorem działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych
Tomasz Skwara będzie odpowiedzialny za zarządzanie portfelem ubezpieczeń majątkowych, technicznych i transportowych, jego rozwój oraz rentowność. Jednocześnie będzie zarządzał zespołem złożonym z doświadczonych underwriterów oraz inżynierów oceny ryzyka.
Tomasz Skwara z rynkiem ubezpieczeń korporacyjnych związany jest od początku kariery zawodowej, czyli ponad 20 lat. Od zawsze specjalizował się w underwritingu ubezpieczeń majątku i utraty zysku (BI), posiada również kompetencje w zakresie ubezpieczeń technicznych. Jest doświadczonym menedżerem, który zdobył swoją wiedzę i umiejętności pracując w renomowanych firmach ubezpieczeniowych (PZU, Allianz Polska).
Tomasz Skwara ukończył Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Nowe stanowisko to zawsze nowe wyzwania, których na pewno nie zabraknie biorąc pod uwagę plany i ambicje Colonnade. Zdecydowałem się na tę współpracę, ponieważ firma wyróżnia się unikalną kulturą pracy, elastycznością i otwartością na nieszablonowe rozwiązania. Jednocześnie stabilność biznesową zapewnia wsparcie ze strony wiodących światowych reasekuratorów, a doświadczony i zgrany zespół gwarantuje profesjonalizm i wsparcie w pokonywaniu przeszkód. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy zamierzone cele – powiedział Tomasz Skwara, dyrektor działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych w Colonnade.
Tomasz Skwara jest nie tylko ekspertem w dziedzinie ubezpieczeń majątkowych, ale także liderem, który potrafi motywować i wspierać zespół. Jesteśmy przekonani, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do rozwoju produktów, usług i dalszego wzmocnienia pozycji firmy na rynku ubezpieczeń majątkowych – dodaje Agata Grygorowicz, dyrektor departamentu ubezpieczeń korporacyjnych w Colonnade.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.