Komunikaty PR

Totalizator Sportowy lepiej zadba o graczy i ich wrażenia

2022-11-17  |  12:34
Biuro prasowe

Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.

 

Wdrożenie wiodących technologii CRM to kolejny krok w procesie optymalizacji relacji Totalizatora Sportowego z jego klientami. Od 2017 roku spółka przechodzi transformację cyfrową, w rezultacie której zgodnie z koncepcją omnikanałowości uruchomiono nowe linie biznesowe, a sam model działalności zmienił się z B2B na B2C. Dalsze etapy wdrożenia CRM zostaną dostosowane do oferty spółki, dzięki czemu gracze będą mieli do czynienia z płynnym połączeniem doświadczeń zarówno w obszarze online, jak i offline. Działania te zagwarantują wyższy poziom satysfakcji z oferowanej przez spółkę rozrywki.

 

Od początku uruchomienia naszych kanałów online najważniejszy jest głos naszych graczy. Poprzez wdrożenie nowych technologii CRM chcemy nie tylko kontynuować dynamiczną transformację cyfrową spółki, lecz także rozwijać relacje z naszymi klientami, cały czas biorąc pod uwagę ich oczekiwaniapodkreśla Robert Leksiński, Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami w Totalizatorze Sportowym.

 

Narzędzia i rozwiązania dostarczone przez Salesforce umożliwią przede wszystkim 360-stopniowy widok na każdego klienta Totalizatora Sportowego. Oprócz tego pozwolą na podniesienie poziomu doświadczenia graczy oraz promowanie bezpiecznej i odpowiedzialnej gry. Wielokanałowe doświadczenia zapewniane przez Salesforce Marketing Cloud będą towarzyszyć klientom od momentu pierwszego kontaktu z Totalizatorem Sportowym i jego produktami. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie wysoce spersonalizowanego doświadczenia, co przełoży się na wyższą lojalność klientów, ich większe zadowolenie oraz zaufanie.

 

Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania wspierają Totalizator Sportowy w jego cyfrowej transformacji, pozwalając na wprowadzenie zmian tu i teraz, ale także rosnąc i zmieniając się wraz z potrzebami Totalizatora Sportowego mówi Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Customers, Marketing Cloud Solutions w Salesforce. 

 

Cele projektu obejmują wzmocnienie relacji Totalizatora Sportowego z graczami i udoskonalenie procesów marketingowych przy użyciu wiodących technologii Salesforce. Jestem przekonany, że z sukcesem wspólnie zrealizujemy te cele, a wdrożone rozwiązania będą wspierać dynamiczny rozwój naszego klienta. Dziękując za okazane zaufanie, życzę zespołowi Totalizatora Sportowego sukcesów, a graczom – niesłabnącej przyjemności z gry – dodaje Andrzej Skasko, Managing Director w Cloudity.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.