Toyota Bank wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej Tankuj Korzyści
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2047424841.jpg)
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank rozwija swoją aplikację mobilną Tankuj Korzyści. Oprócz dobrze znanych funkcjonalności takich jak obsługa promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oraz programu Toyota More, użytkownicy otrzymali dostęp do zupełnie nowej sekcji – Mój Garaż. Aplikacja otrzymała także odświeżoną szatę graficzną, a centralnym punktem interfejsu stał się samochód użytkownika. Toyota Bank zapowiada także kolejne innowacyjne funkcje aplikacji.
Aplikacja mobilna Tankuj Korzyści to narzędzie Toyota Bank, dzięki któremu klienci już od kilku lat mogą uczestniczyć m.in. w popularnej promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, czy też korzystać z programu lojalnościowego Toyota More.
Nowa wersja aplikacji otrzymała odświeżoną szatę graficzną oraz nową, praktyczną funkcjonalność – Mój Garaż. Dzięki niej, użytkownik może śledzić i kontrolować poziom wydatków związanych z użytkowaniem swojego samochodu a także otrzymuje szybki dostęp do danych na temat swojego auta, polisy ubezpieczeniowej, czy też osiąganych korzyści z tytułu tankowania.
- Nowa wersja aplikacji charakteryzuje się atrakcyjnym designem, a dzięki nowej funkcjonalności Mój Garaż, Klienci mogą w łatwy i przyjemny sposób monitorować poziom wydatków związanych z samochodem. W sekcji tej widzimy ogromny potencjał do dalszego rozwoju naszego narzędzia i planujemy rozwijać ją w przyszłości o dodatkowe funkcjonalności. Dla kierowców przygotowywane są już kolejne rozwiązania takie jak np. opłata przejazdów za autostrady, czy parkowanie – mówi Piotr Kluźniak, Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Warto przypomnieć, że w ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na lokatach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek, a obecna edycja akcji trwa do końca stycznia 2021 roku.
Toyota More to z kolei program lojalnościowy dla miłośników świata Toyoty, którzy m.in. poprzez aplikację Tankuj Korzyści, otrzymują dostęp do ekskluzywnych benefitów, ofert specjalnych oraz informacji o nowościach motoryzacyjnych.
Prezentacja aplikacji: https://www.youtube.com/watch?v=f3-C365lLWQ
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![Raportowanie JPK_CIT już w 2025 roku - ASB Group prezentuje Generator JPK Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_625742961,w_238,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Raportowanie JPK_CIT już w 2025 roku - ASB Group prezentuje Generator JPK
2024 kolejnym rokiem z rekordową liczbą upadłości konsumenckich
![Fundacje rodzinne coraz bardziej popularne w Polsce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1552666157,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Fundacje rodzinne coraz bardziej popularne w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.