Komunikaty PR

TP Vision partnerem Abbey Road Studios

2022-03-30  |  12:00
Biuro prasowe

Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards

 

TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, ogłosił odnowienie strategicznego partnerstwa z legendarnym miejscem produkcji muzycznej, Abbey Road Studios, w którym nagrywali m.in. The Beatles. Odnowienie zawartej w 2018 roku umowy powoduje, że Philips TV pozostaje nie tylko oficjalnym partnerem, ale także sponsorem nowego międzynarodowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards.

 

Korzyści ze współpracy będą obopólne. Najlepsze telewizory marki Philips będą wykorzystywane przez inżynierów dźwięku Abbey Road Studios podczas produkcji muzycznych - do edycji i masteringu materiałów. Philips TV uzyska z kolei możliwość testowania i rozwoju swoich produktów w najbardziej wymagającym środowisku.

 

Obie marki będą też współpracować organizując wspólne promocje i wydarzenia, aktywności w mediach społecznościowych, a także inne działania marketingowe, w tym ekskluzywne eventy w kultowych studiach Abbey Road w Londynie.

 

Nagrody Abbey Road Studios za fotografię muzyczną

Jednym z pierwszych wspólnych projektów w 2022 roku będzie wsparcie przez Philips TV nowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards. Stanie się on corocznym, międzynarodowym konkursem fotografii muzycznej, pozwalającym celebrować wyjątkowe wydarzenia muzyczne roku oraz fotografów, którzy je uchwycili.

 

Możliwość pokazania zarówno najmniejszego, jak i największego wydarzenia muzycznego w najbardziej realistyczny i wciągający sposób jest niejako zapisane w DNA telewizorów Philips OLED+ Ambilight. Dlatego marka Philips TV będzie wspierać tworzenie tych treści, sponsorując kategorię Live Music Photography Award. Jej zwycięzca będzie mógł cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem z wielokrotnie nagradzanego 55-calowego telewizora Philips OLED+936.

 

Telewizory Philips OLED+ Ambilight

Modele Philips OLED+ Ambilight są powszechnie uznawane za liderów rynku w swojej kategorii. Philips samodzielnie opracowuje wszystkie procesy przetwarzania obrazu, ale też współpracuje z liderami rynku audio - firmą Bowers & Wilkins, aby zapewnić wyjątkową jakość dźwięku. To między innymi dzięki temu są laureatami wielu branżowych nagród, a obecny model OLED+936 przesunął granice wydajności i wyznaczył nowe standardy obrazu i dźwięku.

 

Telewizory marki Philips są też wyposażone w technologię Ambilight, w której szereg diod LED umieszczonych z tyłu urządzenia emituje efekty świetlne na ścianę tuż za telewizorem, precyzyjnie dopasowując kolory do wyświetlanych na ekranie obrazów. Takie rozwiązanie tworzy dodatkowy efekt przestrzenny i zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas oglądania.

 

TP Vision i Abbey Road Studios współpracowały już ze sobą przy kilku wyjątkowych występach na żywo światowych klasy artystów, m.in. wiolonczelistki Sheku Kanneh-Masonto. Specjalnie zaprojektowane światło i dźwięk umożliwiły maksymalne wykorzystanie funkcji Ambilight, dzięki czemu uzyskano wyjątkowy obraz i dźwięk, które zapewniają niepowtarzalne wrażenia wizualne.

 

''Partnerstwa z kultowymi europejskimi markami, które podzielają naszą pasję do jakości wykonania, stały się częścią naszej tożsamości. Cieszę się, że będziemy kontynuować współpracę z Abbey Road Studios, a także – sponsorując konkurs Music Photography Awards - wspierać tworzenie najlepszych treści. Jestem też dumny, że TP Vision i Abbey Road Studios podzielają wartości najwyższej jakości obrazu i dźwięku”, powiedział Dyrektor Marketingu TP Vision, Martijn Smelt.

 

 

# # #

 

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.