Tpay poszerzył ofertę metod płatności o Visa Mobile
Operator płatności Tpay udostępnił nową metodę płatności online Visa Mobile. Usługa wprowadzona w sklepach internetowych sprzedawców współpracujących z operatorem i korzystających z płatności kartowych, pozwala konsumentom na szybką, wygodną oraz bezpieczną transakcję za zakupy przy użyciu aplikacji mobilnej Visa lub bankowej.
Wychodząc naprzeciw e-konsumentom, oczekującym jeszcze łatwiejszych zakupów,
oraz e-sprzedawcom, chcącym poszerzać wybór sposobu zapłaty w swoich sklepach, Tpay wprowadził Visa Mobile do wachlarza metod płatności dostępnych w bramce płatniczej.
To rozwiązanie zaprojektowane w taki sposób, że klient podczas zakupów online nie musi pozostawiać danych karty czy podawać dodatkowych haseł w trakcie płacenia. Realizacja transakcji przebiega w dwóch prostych krokach – wymaga od klienta podania numeru telefonu oraz zatwierdzenia jej w aplikacji mobilnej Visa lub banku.
- Tpay rozwija potencjał płatności kartowych, sięgając po nowoczesne i perspektywiczne rozwiązania. Visa Mobile, to przyszłość płatności kartowych: oferuje płatnikom jeszcze większą wygodę i szybkość realizacji transakcji, przy takim samym poziomie bezpieczeństwa. Usługa jest skierowana do użytkowników preferujących płacenie online kartami, oczekujących prostego i mobilnego UX, a także większej asekuracji w postaci chargeback – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności.
Klienci, aby skorzystać z Visa Mobile muszą aktywować usługę w aplikacji mobilnej swojego banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Po włożeniu wybranych produktów do e-koszyka, na etapie finalizacji transakcji należy wybrać tę opcję płatności w bramce płatniczej Tpay, a następnie w odpowiednim polu wpisać swój numer telefonu i potwierdzić płatność w aplikacji Visa lub w aplikacji banku.
Płatności Visa Mobile są dostępne dla klientów: ING Banku Śląskiego, Nest Banku, Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS SA., Banków spółdzielczych z Grupy SGB i SGB-Banku SA., Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz SKOK-ów a kolejne banki pracują nad jej wdrożeniem.
– Rozwiązanie Visa Mobile powstało z myślą o jeszcze szybszych i bardziej intuicyjnych płatnościach kartami w internecie, które wciąż będą tak samo bezpieczne, dzięki tokenizacji. Jest to dodatkowa warstwa ochrony oraz serce systemu płatności mobilnych. Jesteśmy przekonani, że bezpieczeństwo w połączeniu z łatwością i szybkością płatności z wykorzystaniem Visa Mobile, mogą sprawić, że zakupami online zainteresuje się jeszcze więcej osób, a to pomoże także zwiększyć sprzedaż firmom. W Visa chcemy by handel był nie tylko prostszy, ale również odpowiednio zabezpieczony i bardziej efektywny, z korzyścią dla wszystkich i wszędzie – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa.
Visa Mobile jest w pełni bezpieczną metodą płatności. Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay oraz wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest wzorcem dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC mają być zarówno proste w obsłudze dla każdego posiadacza i posiadaczki karty, jak i łatwe we wdrożeniu przez dostawców. Przyczyniają się także do obniżenia wskaźnika odrzuconych płatności oraz zmniejszenia liczby oszukańczych transakcji dzięki tokenizacji. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w skomplikowany szyfr. Każdy token jest unikatowy – niemożliwy do odczytania i wykorzystania przez oszustów. Właśnie dlatego dane karty są zabezpieczone.

Odbicie na rynku krypto, portfele ETH przekraczają 3 mln, a kryptowaluty dostają kolejne zielone światło w USA

Badanie Bitget wskazuje na ogromne zainteresowanie Europejczyków wykorzystaniem kryptowalut podczas wakacji - pomimo obecnych barier

Kapitalizacja rynkowa BNB przekracza 119 miliardów USD, wyprzedzając SoftBank i Nike
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.