TransferGo ma ponad 2 mln klientów i właśnie wszedł na 11 nowych rynków
Hill+Knowlton Strategies
Branickiego 17
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Na koniec maja br. liczba użytkowników platformy TransferGo, pozwalającej realizować szybkie cyfrowe przelewy międzynarodowe, przekroczyła 2 mln, z czego 200 tys. to Polacy. Tylko w tym roku w aplikacji zarejestrowało się 18 tys. nowych użytkowników narodowości polskiej. Jak pokazują dane TransferGo okres pandemii zaowocował skokowym wzrostem zainteresowania przelewami transgranicznymi.
TransferGo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform do realizacji przelewów transgranicznych. Pod koniec maja br. liczba klientów fintechu na całym świecie przekroczyła dwa miliony i każdego dnia zwiększa się o tysiące kolejnych. Platforma rozpoczęła właśnie działalność na 11 nowych rynkach. Jej usługi są teraz dostępne m.in. w Japonii, Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze i Ghanie. W sumie klienci TransferGo mogą wysyłać pieniądze z 55 krajów na całym świecie.
„Przekroczenie granicy 2 mln użytkowników to dla nas bardzo ważny moment. Fakt, że tak wiele osób na całym świecie korzysta z TransferGo do wysyłania pieniędzy za granicę, jest dowodem na to, że nasza usługa doskonale odpowiada na potrzeby klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby we wszystkich naszych działaniach kierować się przede wszystkim tym kryterium” – mówi Daumantas Dvilinskas, prezes i współzałożyciel TransferGo.
W pierwszych pięciu miesiącach br. w TransferGo zarejestrowało się 18 tys. Polaków. Najwięcej, bo ponad 4,5 tys. z nich, pobrało aplikację TransferGo w kwietniu, kiedy większość mieszkańców Europy pozostawała w domach w związku z zagrożeniem epidemiologicznym. Skokowy wzrost rejestracji Polaków zanotowano już w marcu. Do grona użytkowników TransferGo dołączyło ich wówczas ponad 3,9 tys. (1,2 tys. więcej, niż w poprzednim miesiącu). Pod względem liczby zrealizowanych przez Polaków transakcji rekordowy z kolei okazał się maj, kiedy to TranferGo obsłużyło ich ponad 35,5 tys. W sumie w okresie od stycznia do maja aplikacja zrealizowała ponad 166 tys. transakcji zainicjonowanych przez użytkowników narodowości polskiej.
TransferGo umożliwia realizację cyfrowych przekazów pieniężnych za granicę. Klientami firmy, której siedziba mieści się w Londynie, są przede wszystkim migranci wysyłający pieniądze do rodziny. TransferGo to dziś najszybciej działająca platforma w Europie obsługująca międzynarodowe cyfrowe przekazy pieniężne. Ważnymi czynnikami budującymi popularność TransferGo są jej funkcjonalność, wygoda użytkowania i przejrzystość warunków. Dowodem na to są doskonałe wyniki uzyskiwane przez firmę w Trustpilot i NPS (międzynarodowych internetowych narzędziach oceny opinii konsumentów) – odpowiednio 4,8 i 76 punktów.
O TransferGo
Założony w 2012 roku TransferGo jest najszybszą, najbardziej niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie. Jest też jedyną ogólnoeuropejską firmą obsługującą przelewy pieniężne, która jest w stanie zagwarantować, że środki dotrą do odbiorcy w ciągu zaledwie 30 minut. Firma na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i dba o pełną przejrzystość swoich działań. Kierując się wygodą użytkownika, stworzyliśmy markę, której ufają tysiące klientów i dostarczamy produkt, który uwielbiają. Chcemy możliwie uprościć transgraniczne usługi finansowe i uwolnić je od sztucznie wytyczonych granic.
Założyciel i prezes TransferGo Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”. Firma została nominowana do nagrody „Najszybciej rozwijającego się startupu roku” na TechCrunch Europa Awards 2018. Trafiła też na listę pięciu najbardziej interesujących startupów brytyjskich 2019 roku według TNW.
Web: www.transfergo.com/pl/how-it-works
FB: www.facebook.com/transfergo.poland/

Siła kobiet w biznesie: Anna Górecka-Kuczmowska na czele finansów i księgowości w Thompson&Stein

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.