TransferGo ma ponad 2 mln klientów i właśnie wszedł na 11 nowych rynków
Hill+Knowlton Strategies
Branickiego 17
02-972 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Na koniec maja br. liczba użytkowników platformy TransferGo, pozwalającej realizować szybkie cyfrowe przelewy międzynarodowe, przekroczyła 2 mln, z czego 200 tys. to Polacy. Tylko w tym roku w aplikacji zarejestrowało się 18 tys. nowych użytkowników narodowości polskiej. Jak pokazują dane TransferGo okres pandemii zaowocował skokowym wzrostem zainteresowania przelewami transgranicznymi.
TransferGo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform do realizacji przelewów transgranicznych. Pod koniec maja br. liczba klientów fintechu na całym świecie przekroczyła dwa miliony i każdego dnia zwiększa się o tysiące kolejnych. Platforma rozpoczęła właśnie działalność na 11 nowych rynkach. Jej usługi są teraz dostępne m.in. w Japonii, Nowej Zelandii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze i Ghanie. W sumie klienci TransferGo mogą wysyłać pieniądze z 55 krajów na całym świecie.
„Przekroczenie granicy 2 mln użytkowników to dla nas bardzo ważny moment. Fakt, że tak wiele osób na całym świecie korzysta z TransferGo do wysyłania pieniędzy za granicę, jest dowodem na to, że nasza usługa doskonale odpowiada na potrzeby klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby we wszystkich naszych działaniach kierować się przede wszystkim tym kryterium” – mówi Daumantas Dvilinskas, prezes i współzałożyciel TransferGo.
W pierwszych pięciu miesiącach br. w TransferGo zarejestrowało się 18 tys. Polaków. Najwięcej, bo ponad 4,5 tys. z nich, pobrało aplikację TransferGo w kwietniu, kiedy większość mieszkańców Europy pozostawała w domach w związku z zagrożeniem epidemiologicznym. Skokowy wzrost rejestracji Polaków zanotowano już w marcu. Do grona użytkowników TransferGo dołączyło ich wówczas ponad 3,9 tys. (1,2 tys. więcej, niż w poprzednim miesiącu). Pod względem liczby zrealizowanych przez Polaków transakcji rekordowy z kolei okazał się maj, kiedy to TranferGo obsłużyło ich ponad 35,5 tys. W sumie w okresie od stycznia do maja aplikacja zrealizowała ponad 166 tys. transakcji zainicjonowanych przez użytkowników narodowości polskiej.
TransferGo umożliwia realizację cyfrowych przekazów pieniężnych za granicę. Klientami firmy, której siedziba mieści się w Londynie, są przede wszystkim migranci wysyłający pieniądze do rodziny. TransferGo to dziś najszybciej działająca platforma w Europie obsługująca międzynarodowe cyfrowe przekazy pieniężne. Ważnymi czynnikami budującymi popularność TransferGo są jej funkcjonalność, wygoda użytkowania i przejrzystość warunków. Dowodem na to są doskonałe wyniki uzyskiwane przez firmę w Trustpilot i NPS (międzynarodowych internetowych narzędziach oceny opinii konsumentów) – odpowiednio 4,8 i 76 punktów.
O TransferGo
Założony w 2012 roku TransferGo jest najszybszą, najbardziej niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie. Jest też jedyną ogólnoeuropejską firmą obsługującą przelewy pieniężne, która jest w stanie zagwarantować, że środki dotrą do odbiorcy w ciągu zaledwie 30 minut. Firma na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i dba o pełną przejrzystość swoich działań. Kierując się wygodą użytkownika, stworzyliśmy markę, której ufają tysiące klientów i dostarczamy produkt, który uwielbiają. Chcemy możliwie uprościć transgraniczne usługi finansowe i uwolnić je od sztucznie wytyczonych granic.
Założyciel i prezes TransferGo Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”. Firma została nominowana do nagrody „Najszybciej rozwijającego się startupu roku” na TechCrunch Europa Awards 2018. Trafiła też na listę pięciu najbardziej interesujących startupów brytyjskich 2019 roku według TNW.
Web: www.transfergo.com/pl/how-it-works
FB: www.facebook.com/transfergo.poland/

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.