TransferGo nawiązuje współpracę z Visą
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
TransferGo nawiązuje współpracę z Visą, aby udostępnić użytkownikom przelewy transgraniczne w czasie rzeczywistym. Współpraca obejmuje 32 rynki, a potencjalnie może zostać rozszerzona na 178.
TransferGo, jedna z najszybciej rozwijających się na świecie firm zajmujących się przekazami pieniężnymi, nawiązała dziś współpracę z Visą, światowym liderem w dziedzinie płatności cyfrowych, w celu umożliwienia realizacji transgranicznych przelewów pieniężnych w czasie rzeczywistym [1] na karty płatnicze klientów. Usługa jest obecnie dostępna na 32 rynkach, w tym w Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Rumunii, Ukrainie i Turcji. W przyszłości może zostać rozszerzona na 178 krajów, w tym na Wielką Brytanię, Włochy i Nigerię.
TransferGo i Visa umożliwiają klientom wysyłanie i otrzymywanie środków za pośrednictwem Visa Direct, platformy Visa do płatności w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że klienci wysyłający pieniądze za granicę (w tym do swoich bliskich) za pośrednictwem TransferGo lub otrzymujący środki będą mogli skorzystać z szybkości i bezpieczeństwa serwisu Visa. Użytkownicy usługi mogą przesyłać pieniądze bezpośrednio na kartę odbiorcy, bez konieczności korzystania z bankowości internetowej czy wprowadzania IBAN (międzynarodowego numeru rachunku bankowego). To szybkie i wygodne rozwiązanie zapewnia klientom większy wybór i łatwiejszy dostęp do usług płatniczych.
Dzięki nawiązanej współpracy TransferGo może bezpośrednio korzystać z dostępności rozwiązania Visa Direct. Usługa działa obecnie w 32 krajach, a z płatności w czasie rzeczywistym mogą korzystać tysiące użytkowników TransferGo. Możliwość rozszerzenia dostępności na 178 rynków oznacza, że współpraca ma charakter globalny i umożliwi wielu innym użytkownikom skorzystanie z szybkości i bezpieczeństwa usługi.
– Nieustannie wprowadzamy innowacje, a we wszystkich działaniach kierujemy się potrzebami naszych klientów. Dlatego ważne jest dla nas, aby zapewnić większej liczbie użytkowników na kolejnych rynkach korzyści wynikających z elastycznych międzynarodowych przekazów pieniężnych. Umożliwiają to łatwiejsze w obsłudze, szybsze i bezpieczniejsze usługi, takie jak Visa Direct. Ponadto, w związku z ciągłym rozwojem usługi, klienci mogą liczyć na coraz większą dostępność w krajach Afryki, Azji Południowo-Wschodniej i Wspólnoty Niepodległych Państw – skomentował nawiązanie współpracy z Visą Daumantas Dvilinskas, CEO i współzałożyciel TransferGo.
– Obecnie ludzie bardziej niż kiedykolwiek potrzebują dostępu do szybkich, prostych i bezpiecznych sposobów przesyłania pieniędzy za granicę, aby wspierać swoich przyjaciół i rodzinę – powiedział Tim Summers, wiceprezes Visa Direct. – Cieszy nas możliwość rozwoju owocnej współpracy z TransferGo, dzięki której będziemy mogli udostępniać płatności w czasie rzeczywistym większej liczbie konsumentów na całym świecie – dodał.
TransferGo nieustannie rozwija się, a liczba jego użytkowników przekroczyła 2 miliony. Firma dokonała inwestycji o wartości 10 mln dolarów, co umożliwi jej zwiększenie dostępności na światowych rynkach i dalsze wprowadzanie nowych usług na platformie płatności transgranicznych. TransferGo zatrudniło ostatnio Edgarda Savoya jako dyrektora ds. technologii oraz Francesco Fulcoliego jako dyrektora ds. zgodności, których zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie mapy drogowej innowacji technologicznych.
[1] Rzeczywista dostępność środków jest uzależniona od instytucji finansowej i regionu.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.