Blisko 1700 policjantów przeszkolonych w ramach współpracy z Bolt

Marlena Ruszkowska
Bolt
Graniczna 4
00-130 Warszawa
marlena.ruszkowska|bolt.eu| |marlena.ruszkowska|bolt.eu
732011440
https://www.linkedin.com/in/marlena-ruszkowska-ab6155154/
W ramach swoich działań na rzecz podnoszenia standardu usług i bezpieczeństwa w przejazdach zamawianych przez aplikację Bolt, ponownie zostało przeprowadzone spotkanie szkoleniowe dla funkcjonariuszy Policji z całej Polski, dotyczące m.in. sposobu pozyskania informacji nt. kierowców w/wym. platformy. Spotkania zostały zorganizowane przez wydział dw. z Handlem Ludźmi Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji.
Od 2022 roku Bolt współpracuje z Policją. Celem współpracy jest usprawnienie wzajemnej komunikacji firmy z przedstawicielami Policji, działanie na rzecz uczynienia przejazdów taksówkami zamawianymi przez aplikację Bolt jeszcze bezpieczniejszymi.
— Dialog i współpraca z platformą Bolt w formie współorganizowanych szkoleń, pozwala policjantom na szybką i skuteczną wymianę informacji, w tym dotyczącą kontroli kierowców powyższej aplikacji. Dzięki temu w przypadku zaistnienia zdarzenia z udziałem kierującego, świadczącego usługi przewozu osób na platformie Bolt, funkcjonariusze posiadają wiedzę jak skontaktować się z firmą i pozyskać potrzebne informacje. To niezbędne działanie, aby skutecznie zapewniać bezpieczeństwo w przejazdach - mówi Pani insp. Monika Golik, Zastępca Dyrektora Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji.
W trakcie spotkań policjanci poznają zasady bezpieczeństwa i weryfikacji użytkowników aplikacji Bolt, jak również wewnętrzne procesy firmy zmierzające do zapewnienia bezpieczeństwa. Omawiane są także główne obszary współpracy Bolt z Policją, dokładne procedury oraz kanały komunikacji. W spotkaniach jak dotąd wzięło udział blisko 1700 funkcjonariuszy Policji z całej Polski.
— Skuteczna współpraca z Policją jest dla nas kluczowa, ponieważ pozwala usprawniać działania na rzecz bezpieczeństwa przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt, a przede wszystkim zapobiegać sytuacjom naruszającym to bezpieczeństwo. To kolejny sposób, w jaki chcemy uczynić przejazdy bezpiecznymi. Jesteśmy bardzo wdzięczni przedstawicielom Wydziału dw. z Handlem Ludźmi Biura Kryminalnego Komendy Głównej Policji za otwartość na wspólne działania - mówi Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Podczas szkolenia omówione zostały podjęte dotąd przez Bolt działania w zakresie podnoszenia bezpieczeństwa przejazdach a także, procedur dot. kierowców jak i pasażerów.
Polska Policja regularnie prowadzi działania ukierunkowane na przeciwdziałanie i zwalczanie przestępczości o podłożu seksualnym, do której dochodzi w przewozach osób. W tym celu prowadzona jest m.in. współpraca platformy Bolt z policjantami Biura Kryminalnego KGP, która prowadzi do wymiany informacji, organizowania szkoleń pozwalających usprawnić pracę obu instytucjom, a co za tym idzie zwiększenia bezpieczeństwa pasażerów korzystających z usług aplikacji.
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.