CEVA Logistics organizuje globalny program szkoleń dla 25 tys. pracowników
CEVA Logistics, globalny lider logistyki 3PL, dąży do doskonałości w usługach logistyki kontraktowej. Operator zarządza ponad 800 magazynami dedykowanymi i multi-user na świecie, w tym 35 w Polsce. Realizacja tego celu wymaga nie tylko zastosowania nowoczesnych technologii, ale też dobrego przygotowania i współpracy zespołów. Jest to szczególnie ważne wtedy, gdy magazyny muszą zapewnić sprawną obsługę w okresach wzmożonego ruchu towarów, tak jak coroczny szczyt sprzedażowy, który 29 listopada rozpoczyna Black Friday. CEVA, aby osiągnąć doskonałość operacyjną, wdrożyła globalny program szkoleniowy – Contract Logistics Learning Week, z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania.
W pierwszej edycji Contract Logistics Learning Week wzięło udział 25 tys. pracowników i menadżerów CEVA z ponad 100 oddziałów, także z Polski. Ten wyjątkowy, również ze względu na skalę, projekt dedykowany był innowacjom i współpracy. Pokazał też w jak nowatorski sposób CEVA rozwija umiejętności zespołów logistyki kontraktowej, aby sprostać potrzebom klientów i budować kulturę ciągłego doskonalenia.
Innowacje w szkoleniu
Podczas Contract Logistics Learning Week pracownicy CEVA wzięli udział w 17 webinariach, poświęconych rozwojowi twardych i miękkich kompetencji. Sesje prowadzone były w różnych językach i zostały przygotowane pod kątem potrzeb zespołów w konkretnych regionach.
Do przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych wykorzystano innowacyjną i immersyjną metodę nauczania w oparciu o Meta Quest 2. Dzięki temu pracownicy mieli możliwość wirtualnego zwiedzenia magazynów CEVA Logistics, depotu CMA CGM, Containerships czy terminali, co pozwoliło im poznać operacje CEVA z zupełnie nowej perspektywy. Nowatorskie podejście, w połączeniu z inicjatywami i warsztatami Lean, okazało się być bardzo dobrym sposobem na zaangażowanie pracowników w doskonalenie umiejętności i podnoszenie efektywności operacyjnej.
Praktyczne podejście do rozwoju
W programie duży nacisk położono na rozwój umiejętności praktycznych. CEVA przygotowała ponad 70 modułów e-learningowych, dedykowanych kompetencjom twardym oraz intensywne warsztaty typu bootcamp, zwiększające efektywność uczenia się. Udział w tych szkoleniach pomógł pracownikom zrozumieć jak stosować nowe narzędzia i strategie w rzeczywistych sytuacjach biznesowych.
Kluczowe znaczenie dla poszerzenia wiedzy na temat najważniejszych narzędzi, wykorzystywanych w logistyce, miały sesje Contract Manager Portal. Warsztaty koncentrujące się na technikach Lean oraz rozwoju umiejętności miękkich odegrały kluczową rolę w doskonaleniu zarówno efektywności operacyjnej, jak i kompetencji przywódczych.
Zgodnie ze strategią Learning & Development CEVA przeprowadzono także zajęcia w ramach nowego programu Akademii Logistyki. Został on opracowany tak, aby wspierać rozwój umiejętności, które są niezbędne do odniesienia sukcesu w logistyce.
Innowacje w szkoleniu to korzyści dla klientów
Najważniejszą rolę w tygodniu edukacji CEVA odegrała innowacyjność, w oparciu o doświadczenie immersyjne i rozwiązania Meta, które wspierały kreatywne rozwiązywanie problemów. Dzięki temu pracownicy będą jeszcze lepiej przygotowani do stawiania czoła wyzwaniom w dynamicznie zmieniającej się branży logistycznej. To z pewnością przełoży się na korzyści dla klientów CEVA, czyli wzrost efektywności, szybszą reakcję i satysfakcję.
Patrząc w przyszłość: kultura ciągłego rozwoju
Pierwsza edycja Contract Logistics Learning Week otwiera nowy rozdział w procesie ciągłego doskonalenia operacji magazynowych CEVA. Firma będzie kontynuować inwestycje w programy edukacyjne i rozwój, tak aby zapewnić pracownikom kolejne nowe możliwości zdobycia umiejętności kluczowych dla sukcesu firmy i jej klientów.
Sukces globalnego tygodnia edukacji jest także dowodem na to, jak duże znaczenie dla doskonałości operacyjnej i budowy zaangażowanego zespołu ma edukacja. Dzięki dobrze wyszkolonym pracownikom i menadżerom CEVA jest gotowa już dziś sprostać wyzwaniom przyszłości.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.