Komunikaty PR

Hillebrand przejmuje Braid

2020-10-26  |  16:00
Biuro prasowe

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, ogłosił przejęcie firmy Braid, czołowego gracza specjalizującego się w logistce towarów płynnych. To umocni pozycję Hillebrand jako eksperta od transportu płynnych produktów masowych takich jak wina, oliwa z oliwek, soki i oleje spożywcze.

Dzięki połączeniu obu firm powstanie światowy lider wyspecjalizowany w kompleksowej obsłudze logistycznej płynnych towarów masowych oraz jeden z największych na świecie operatorów wykorzystujących ISO tanki do transportu artykułów spożywczych.

- Przejęcie Braid zapewnia Hillebrand wyjątkową okazję do wzmocnienia oferty usług, produktów, umiejętności, wiedzy i zespołów - mówi Cees van Gent, dyrektor generalny i prezes zarządu Hillebrand. – To przejęcie, dzięki globalnemu zasięgowi, szerokiej ofercie niestandardowych rozwiązań logistycznych w transporcie masowym, a także know-how w produkcji i wykorzystaniu technologii, wspiera realizację naszej strategii, nie tylko jako lidera na rynku usług logistycznych dedykowanych obsłudze napojów alkoholowych, ale także towarów płynnych, innych niż niebezpieczne.

- Producenci i dystrybutorzy, dla których organizujemy transporty masowe płynów, takich jak soki owocowe, wina czy oleje, stanowią bardzo ważną a jednocześnie wymagającą grupę naszych klientów. Przejęcie firmy Braid, z tak dużym doświadczeniem i know-how, z pewnością pozwoli nam na rozszerzenie oferty i zaproponowanie klientom nowych rozwiązań i możliwości współpracy. Wzmocni też naszą pozycją na polskim rynku usług logistycznych dedykowanych branży beverage – podkreśla Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.

Na całym świecie firma Braid jest znana jako dostawca usług logistycznych oferujący innowacyjne rozwiązania w masowym transporcie substancji płynnych. Wykorzystanie jej potencjału pozwoli Hillebrand na rozszerzenie portfolio własnych rozwiązań wykorzystywanych do przewozu płynów. Wzbogaci też wieloletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi logistycznej towarów przewożonych w kontenerach. Możliwości produkcyjne operatora wzmocnią też dwa zakłady firmy Braid, zlokalizowane w Wielkiej Brytanii i w Chinach.

- Przejęcie Braid przez Hillebrand stanowi dużą szansę rozwoju dla obu firm.  Działając wspólnie możemy więcej osiągnąć, stworzymy nową wartość dla klientów, zważywszy na bardzo dobrą reputację obu firm jako liderów w logistyki płynów – mówi Allan Leddra, dyrektor generalny Braid.  

Allan Leddra i jego zespół menedżerów dołączą do Hillebrand, aby przeprowadzić proces integracji a następnie wspierać rozwój skonsolidowanej działalności w zakresie obsługi płynnych towarów masowych - Wyznajemy te same wartości i kulturę, dlatego jesteśmy przekonani, że nasi pracownicy łatwo zintegrują się z nową organizacją i znajdą dla siebie nowe możliwości rozwoju zawodowego w strukturach Hillebrand – podkreśla Leddra.

Zrównoważony rozwój

Zarówno Hillebrand jak i Braid zaangażowane są w działania na rzecz bezpiecznego i zrównoważonego transportu, inwestując w badania i rozwój innowacyjnych oraz przyjaznych środowisku rozwiązań dla klientów. Wymiana wiedzy i doświadczenia, dążenie do zapewnienia kompleksowej obsługi jeszcze większej liczbie klientów, to oprócz szerszej oferty produktowej, kolejne korzyści wynikające z połączenia obu firm w jedną organizację.

Mimo obecnej sytuacji na świecie związanej z epidemią Covid-19, usługi i wyniki finansowe obydwóch firm utrzymują się na bardzo stabilnym poziomie. Hillebrand konsekwentnie realizuje swoje cele biznesowe, ukierunkowane zarówno na rozwój organiczny, jak i przejęcia innych organizacji. Dzięki temu rozszerza zakres usług i dedykowanych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów na całym świecie.

- Zrobiliśmy kolejny krok na drodze do budowania jeszcze silniejszej, większej i lepszej pozycji Hillebrand niż ma obecnie, co umożliwia nam strategia przejęć i rozwoju - wyjaśnia Cees van Gent. To już trzecie przejęcie w ciągu ostatniego roku, po 3W-Logistik (Niemcy) i Royal Logistics (USA), które ma zwiększyć wydajność i znacząco rozszerzyć ofertę produktową Hillebrand.

Obecnie firmy będą prowadziły swoją działalność niezależnie. Proces integracji zostanie przeprowadzony stopniowo i ma się zakończyć w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

 – Oczywiście, w tym czasie zapewnimy naszym klientom tak sam wysoką jakość usług, jakiej od nas oczekują – zapewnia Cees van Gent.

Braid powstał w Wielkiej Brytanii ponad 60 lat temu. Działa w 19 krajach, z zespołem 400 profesjonalistów, osiągając obroty na poziomie ok. 200 mln EUR. Jest uznawany za globalnego gracza w logistyce towarów płynnych, z wykorzystaniem podwójnych modułów flexitanków i ISO tanków przeznaczonych do transportu żywności. Braid dysponuje własną flotą ISO tanków, projektuje i produkuje flexitanki przy użyciu unikalnej technologii Hexopure.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.