Komunikaty PR

Hillebrand przejmuje Braid

2020-10-26  |  16:00
Biuro prasowe

Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku beverage, ogłosił przejęcie firmy Braid, czołowego gracza specjalizującego się w logistce towarów płynnych. To umocni pozycję Hillebrand jako eksperta od transportu płynnych produktów masowych takich jak wina, oliwa z oliwek, soki i oleje spożywcze.

Dzięki połączeniu obu firm powstanie światowy lider wyspecjalizowany w kompleksowej obsłudze logistycznej płynnych towarów masowych oraz jeden z największych na świecie operatorów wykorzystujących ISO tanki do transportu artykułów spożywczych.

- Przejęcie Braid zapewnia Hillebrand wyjątkową okazję do wzmocnienia oferty usług, produktów, umiejętności, wiedzy i zespołów - mówi Cees van Gent, dyrektor generalny i prezes zarządu Hillebrand. – To przejęcie, dzięki globalnemu zasięgowi, szerokiej ofercie niestandardowych rozwiązań logistycznych w transporcie masowym, a także know-how w produkcji i wykorzystaniu technologii, wspiera realizację naszej strategii, nie tylko jako lidera na rynku usług logistycznych dedykowanych obsłudze napojów alkoholowych, ale także towarów płynnych, innych niż niebezpieczne.

- Producenci i dystrybutorzy, dla których organizujemy transporty masowe płynów, takich jak soki owocowe, wina czy oleje, stanowią bardzo ważną a jednocześnie wymagającą grupę naszych klientów. Przejęcie firmy Braid, z tak dużym doświadczeniem i know-how, z pewnością pozwoli nam na rozszerzenie oferty i zaproponowanie klientom nowych rozwiązań i możliwości współpracy. Wzmocni też naszą pozycją na polskim rynku usług logistycznych dedykowanych branży beverage – podkreśla Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland i prezes zarządu Hillebrand Russia.

Na całym świecie firma Braid jest znana jako dostawca usług logistycznych oferujący innowacyjne rozwiązania w masowym transporcie substancji płynnych. Wykorzystanie jej potencjału pozwoli Hillebrand na rozszerzenie portfolio własnych rozwiązań wykorzystywanych do przewozu płynów. Wzbogaci też wieloletnie doświadczenie w zakresie kompleksowej obsługi logistycznej towarów przewożonych w kontenerach. Możliwości produkcyjne operatora wzmocnią też dwa zakłady firmy Braid, zlokalizowane w Wielkiej Brytanii i w Chinach.

- Przejęcie Braid przez Hillebrand stanowi dużą szansę rozwoju dla obu firm.  Działając wspólnie możemy więcej osiągnąć, stworzymy nową wartość dla klientów, zważywszy na bardzo dobrą reputację obu firm jako liderów w logistyki płynów – mówi Allan Leddra, dyrektor generalny Braid.  

Allan Leddra i jego zespół menedżerów dołączą do Hillebrand, aby przeprowadzić proces integracji a następnie wspierać rozwój skonsolidowanej działalności w zakresie obsługi płynnych towarów masowych - Wyznajemy te same wartości i kulturę, dlatego jesteśmy przekonani, że nasi pracownicy łatwo zintegrują się z nową organizacją i znajdą dla siebie nowe możliwości rozwoju zawodowego w strukturach Hillebrand – podkreśla Leddra.

Zrównoważony rozwój

Zarówno Hillebrand jak i Braid zaangażowane są w działania na rzecz bezpiecznego i zrównoważonego transportu, inwestując w badania i rozwój innowacyjnych oraz przyjaznych środowisku rozwiązań dla klientów. Wymiana wiedzy i doświadczenia, dążenie do zapewnienia kompleksowej obsługi jeszcze większej liczbie klientów, to oprócz szerszej oferty produktowej, kolejne korzyści wynikające z połączenia obu firm w jedną organizację.

Mimo obecnej sytuacji na świecie związanej z epidemią Covid-19, usługi i wyniki finansowe obydwóch firm utrzymują się na bardzo stabilnym poziomie. Hillebrand konsekwentnie realizuje swoje cele biznesowe, ukierunkowane zarówno na rozwój organiczny, jak i przejęcia innych organizacji. Dzięki temu rozszerza zakres usług i dedykowanych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów na całym świecie.

- Zrobiliśmy kolejny krok na drodze do budowania jeszcze silniejszej, większej i lepszej pozycji Hillebrand niż ma obecnie, co umożliwia nam strategia przejęć i rozwoju - wyjaśnia Cees van Gent. To już trzecie przejęcie w ciągu ostatniego roku, po 3W-Logistik (Niemcy) i Royal Logistics (USA), które ma zwiększyć wydajność i znacząco rozszerzyć ofertę produktową Hillebrand.

Obecnie firmy będą prowadziły swoją działalność niezależnie. Proces integracji zostanie przeprowadzony stopniowo i ma się zakończyć w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

 – Oczywiście, w tym czasie zapewnimy naszym klientom tak sam wysoką jakość usług, jakiej od nas oczekują – zapewnia Cees van Gent.

Braid powstał w Wielkiej Brytanii ponad 60 lat temu. Działa w 19 krajach, z zespołem 400 profesjonalistów, osiągając obroty na poziomie ok. 200 mln EUR. Jest uznawany za globalnego gracza w logistyce towarów płynnych, z wykorzystaniem podwójnych modułów flexitanków i ISO tanków przeznaczonych do transportu żywności. Braid dysponuje własną flotą ISO tanków, projektuje i produkuje flexitanki przy użyciu unikalnej technologii Hexopure.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.