Trendy w prezentach B2B. Slodkie podsumowanie roku 2021
Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/
Co króluje podczas tegorocznych Wigilii służbowych? Jakie czekoladki najchętniej zamawiali polscy i europejscy przedsiębiorcy w ostatnich 12 miesiącach? I ile słodkich ciężarówek odlaliby czekoladnicy jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych? Na pytania odpowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
Trzy świąteczne trendy 2021
Słodkie upominki dla pracowników czy partnerów biznesowych są dziś standardem w okresie Bożego Narodzenia. Najlepiej wiedzą o tym producenci słodyczy, których fabryki od wielu tygodni pracują pełną parą, wytwarzając tony świątecznych smakołyków. Na co w tym roku chętnie decydowali się właściciele małych i dużych biznesów?
Tym, co szczególnie zwróciło naszą uwagę, są liczne zlecenia na zupełnie nietuzinkowe kształty z czekolady. W ostatnim czasie produkowaliśmy na przykład czekoladowe rakiety, słupy energetyczne czy nawet Big Beny. Nie ukrywam, że zawsze bardzo cieszymy się z takich zamówień, ponieważ są to dla nas kolejne wyzwania, z którymi mierzą się nasi specjaliści – wyjaśnia Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.
Pracownicy firmy, która od blisko 25 lat dostarcza słodycze reklamowe wielu rynkom europejskim, wskazują również, że hitem tego okresu są Choco Puzzle 3D, czyli figurki przeznaczone do samodzielnego złożenia z gotowych elementów. Cały proces przypomina zaś budowanie domków z piernika. Najczęściej wybieranymi kształtami puzzli są choinki, choć warto dodać, że renifery również cieszą się w tym sezonie dużą popularnością. Trzecim typem szczególnie rozchwytywanych produktów są czekoladowe pierogi. Pomimo iż są one nowością w ofercie marki Slodkie, to szybko trafiły do serc odbiorców. Pierogi dostępne są w trzech wariantach: mlecznym z nadzieniem malinowym, deserowym z dodatkiem nadzienia pistacjowego oraz białym z truskawkowym wnętrzem. Elegancki talerz świątecznych pierogów zapakowanych w gustowne, drewniane pudełeczko z pewnością pojawi się w tym roku na biurkach wielu pracowników.
W tegorocznych bożonarodzeniowych realizacjach, jak co roku, nie brakuje również typowo świątecznych zamówień. Wiele firm decyduje się na klasyczne bombonierki z pralinami lub kartki świąteczne z czekoladowymi bombkami, które klienci sami personalizują – dodaje Anna Garmada.
Podsumowanie roku w branży słodyczy reklamowych
Choć Boże Narodzenie jest wyjątkowym czasem dla wytwórców słodkości, to hale produkcyjne nie wstrzymują swoich prac również w pozostałych częściach roku. Ile słodyczy wyprodukowała firma Slodkie w 2021 roku?
Jak podkreśla Anna Garmada: Cieszymy się, że firmy stopniowo wychodzą z kryzysu i nie zapominają o słodkich podziękowaniach dla swoich współpracowników. Z perspektywy przedstawiciela branży słodyczy reklamowych dobiegający końca rok oceniam korzystnie. Udało nam się wyprodukować blisko 35 ton czekolady! Uznajemy to za ogromny sukces naszej firmy i doskonałe podsumowanie 24 lat jej istnienia. Czekamy również z niecierpliwością na to, co przyniesie nam kolejny, tym razem jubileuszowy rok.
Ogromne ilości wyprodukowanych słodyczy robią wrażenie, szczególnie, gdy w grę wchodzą liczby. 35 ton czekolady to ilość, z której czekoladnicy mogliby odlać aż sześć samochodów ciężarowych! 1 600 000 papierowych patyczków do lizaków, ułożone jeden za drugim, wyznaczyłyby zaś odległość między Krakowem a Zakopanem. To wszystko, w połączeniu z prawie 31 tonami migdałów, piernika i ciastek, cieszyło w 2021 roku podniebienia pracowników wszystkich branż w Polsce i w Europie.
Marka Slodkie to jeden z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także batony, czekolady czy żelki to tylko niektóre z elementów szerokiej oferty Slodkie. Firma w swoich działaniach od lat aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i społeczną odpowiedzialność biznesu. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Ponadto folia zastępowana jest papierowymi opakowaniami oznaczonymi certyfikatem FSC, będącym potwierdzeniem, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.