Komunikaty PR

Trendy w prezentach B2B. Slodkie podsumowanie roku 2021

2021-12-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Quiam
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/

Co króluje podczas tegorocznych Wigilii służbowych? Jakie czekoladki najchętniej zamawiali polscy i europejscy przedsiębiorcy w ostatnich 12 miesiącach? I ile słodkich ciężarówek odlaliby czekoladnicy jednego z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych? Na pytania odpowiada Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

 

Trzy świąteczne trendy 2021

Słodkie upominki dla pracowników czy partnerów biznesowych są dziś standardem w okresie Bożego Narodzenia. Najlepiej wiedzą o tym producenci słodyczy, których fabryki od wielu tygodni pracują pełną parą, wytwarzając tony świątecznych smakołyków. Na co w tym roku chętnie decydowali się właściciele małych i dużych biznesów?

Tym, co szczególnie zwróciło naszą uwagę, są liczne zlecenia na zupełnie nietuzinkowe kształty z czekolady. W ostatnim czasie produkowaliśmy na przykład czekoladowe rakiety, słupy energetyczne czy nawet Big Beny. Nie ukrywam, że zawsze bardzo cieszymy się z takich zamówień, ponieważ są to dla nas kolejne wyzwania, z którymi mierzą się nasi specjaliści – wyjaśnia Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

Pracownicy firmy, która od blisko 25 lat dostarcza słodycze reklamowe wielu rynkom europejskim, wskazują również, że hitem tego okresu są Choco Puzzle 3D, czyli figurki przeznaczone do samodzielnego złożenia z gotowych elementów. Cały proces przypomina zaś budowanie domków z piernika. Najczęściej wybieranymi kształtami puzzli są choinki, choć warto dodać, że renifery również cieszą się w tym sezonie dużą popularnością. Trzecim typem szczególnie rozchwytywanych produktów są czekoladowe pierogi. Pomimo iż są one nowością w ofercie marki Slodkie, to szybko trafiły do serc odbiorców. Pierogi dostępne są w trzech wariantach: mlecznym z nadzieniem malinowym, deserowym z dodatkiem nadzienia pistacjowego oraz białym z truskawkowym wnętrzem. Elegancki talerz świątecznych pierogów zapakowanych w gustowne, drewniane pudełeczko z pewnością pojawi się w tym roku na biurkach wielu pracowników.

W tegorocznych bożonarodzeniowych realizacjach, jak co roku, nie brakuje również typowo świątecznych zamówień. Wiele firm decyduje się na klasyczne bombonierki z pralinami lub kartki świąteczne z czekoladowymi bombkami, które klienci sami personalizują – dodaje Anna Garmada.

 

Podsumowanie roku w branży słodyczy reklamowych

Choć Boże Narodzenie jest wyjątkowym czasem dla wytwórców słodkości, to hale produkcyjne nie wstrzymują swoich prac również w pozostałych częściach roku. Ile słodyczy wyprodukowała firma Slodkie w 2021 roku?

Jak podkreśla Anna Garmada: Cieszymy się, że firmy stopniowo wychodzą z kryzysu i nie zapominają o słodkich podziękowaniach dla swoich współpracowników. Z perspektywy przedstawiciela branży słodyczy reklamowych dobiegający końca rok oceniam korzystnie. Udało nam się wyprodukować blisko 35 ton czekolady! Uznajemy to za ogromny sukces naszej firmy i doskonałe podsumowanie 24 lat jej istnienia. Czekamy również z niecierpliwością na to, co przyniesie nam kolejny, tym razem jubileuszowy rok.

Ogromne ilości wyprodukowanych słodyczy robią wrażenie, szczególnie, gdy w grę wchodzą liczby. 35 ton czekolady to ilość, z której czekoladnicy mogliby odlać aż sześć samochodów ciężarowych! 1 600 000 papierowych patyczków do lizaków, ułożone jeden za drugim, wyznaczyłyby zaś odległość między Krakowem a Zakopanem. To wszystko, w połączeniu z prawie 31 tonami migdałów, piernika i ciastek, cieszyło w 2021 roku podniebienia pracowników wszystkich branż w Polsce i w Europie.

 

Marka Slodkie to jeden z europejskich liderów w produkcji słodyczy reklamowych. Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także batony, czekolady czy żelki to tylko niektóre z elementów szerokiej oferty Slodkie. Firma w swoich działaniach od lat aktywnie stawia na zrównoważony rozwój i społeczną odpowiedzialność biznesu. Wyroby pochodzące z rąk czekoladników posiadają certyfikat UTZ potwierdzający zachowanie wysokich standardów etycznych i ekologicznych w procesie produkcji surowców. Ponadto folia zastępowana jest papierowymi opakowaniami oznaczonymi certyfikatem FSC, będącym potwierdzeniem, że materiał pozyskiwany jest w sposób chroniący ekosystemy leśne i zapobiegający degradacji lasów. Slodkie posiada także certyfikat IFS będący gwarancją najwyższych standardów bezpieczeństwa żywności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.