Trendy w przekąskach eventowych – lato 2022
Przed nami gorący okres letnich eventów. Organizacja ich to duże wyzwanie, z którym chętnie zmierzą się agencje eventowe oraz freelancerzy. Najlepszym towarzyszem wakacyjnych spotkań są przyciągające wzrok i pobudzające zmysły apetyczne przekąski. Anna Garmada z firmy Slodkie przedstawia tegorocznych mistrzów wśród słodkich i słonych brandowanych gadżetów reklamowych. W tekście znajdziesz również odpowiedź na pytanie, czego unikać podczas planowania konferencji, koncertów czy spotkań firmowych.
Sezon eventowy: czas, start!
Mogłoby się wydawać, że w czerwcu 2022 r. nie pamiętamy już o obostrzeniach, które jeszcze niedawno ograniczały nam swobodne organizowanie spotkań. Sezon na wyczekiwane, letnie eventy ruszył pełną parą, co zauważyli także producenci gadżetów reklamowych.
Od tygodni obserwujemy zwiększone zainteresowanie brandowanymi słodkościami zamawianymi na różnego rodzaju eventy. Choć czas pandemii nieco zachwiał naszym standardowym kalendarzem, to w tym roku świat promocji wrócił do swojej topowej formy z najlepszych lat sprzed 2020 roku – komentuje Anna Garmada, CEO Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.
Słodkości z logotypem firmy, motywem przewodnim wydarzenia czy dowolnym hasłem to dobre uzupełnienie nie tylko bieżącego wyposażenia biur, ale także planowanych wydarzeń i kampanii promocyjnych. Na jakie słodkie bądź słone przekąski stawiają w tym sezonie organizatorzy wydarzeń? I które z nich z pewnością nie zdadzą egzaminu? Sprawdźmy!
Letni mistrzowie wśród gadżetów reklamowych
-
DRAŻETKI W STYLU „PUSH THE BUTTON” – już sama nazwa brzmi interesująco. A co się pod nią kryje? Prostokątny kartonik z przekazem reklamowym i dołączonym zestawem owocowych lub miętowych drażetek. Jest to dobre rozwiązanie na przykład na letnie koncerty czy festyny.
-
ZESTAW SŁONYCH MINI PRZEKĄSEK – wśród nich precelki, krakersy ryżowe, orzeszki ziemne w chrupiącej skorupce oraz prażona ciecierzyca. Takie zestawy doskonale sprawdzą się jako smakołyki dołączane do giftpacków dla uczestników targów czy wydarzeń sportowych.
-
SŁODKOŚCI W KUBECZKU – alternatywa dla słonych przekąsek w postaci apetycznego zestawu kul daktylowych z żurawiną bądź kul ziaren z suszoną morelą. Jest to doskonały zestaw na spotkania biznesowe, imprezy firmowe czy konferencje branżowe.
-
CUKIERKI W PUSZCE – cukierki pudrowe, drażetki lub pastylki zamknięte w metalowej puszce z logotypem marki. Ten produkt sprawdzi się podczas wydarzeń na świeżym powietrzu, ponieważ można go swobodnie otworzyć, zamknąć i wrzucić do torby, nie martwiąc się, że słodkości nam się rozsypią.
-
BATONIKI MUSLI – zdrowy, żurawinowy batonik zamknięty w opakowaniu z folii biodegradowalnej. To doskonałe rozwiązanie dla organizatorów wydarzeń, którym bliskie jest życie zgodne z naturą. To dobre rozwiązanie zarówno podczas luźnych eventów pod gołym niebem, jak i na bardziej eleganckich spotkaniach w pomieszczeniach zamkniętych.
-
ŻELKI – brandowane żelki świetnie wpasują się w wydarzenia dla dzieci. Pektynowe cytruski czy mini misie to propozycje skrojone na letnie festyny, pikniki czy wycieczki.
-
KARMELKI – na koniec eventowy evergreen, który od lat jest królem wielu wydarzeń w każdym sezonie. Twardy, słodki, rozpływający się w ustach karmelek, zapakowany w 100% biodegradowalną folię, to zestaw obowiązkowy również tego lata.
Co robić, a czego się wystrzegać, organizując letnie eventy?
# TAK dla wkładów chłodzących
Wielu osobom organizującym wydarzenia trudno zrezygnować z ukochanej, serwowanej w różnych wariantach i smakach czekolady. Jednak zbyt wysokie temperatury mogą być dla niektórych wyzwaniem, ponieważ czekolada dość szybko ulega roztopieniu. Co zrobić, jeśli zależy nam na czekoladowych słodkościach w środku lata?
Ważne jest właściwe zabezpieczenie produktów przed wysokimi temperaturami. W okresach letnich wysyłamy naszą czekoladę w styropianowych opakowaniach z wkładami chłodzącymi. Dzięki temu słodkości zachowują konsystencję i wygląd. Organizatorzy eventów powinni zaś zadbać na miejscu o klimatyzowane pomieszczenia, chłodnie bądź lodówki do przechowywania czekoladowych produktów – dodaje Anna Garmada.
# NIE dla marnotrawstwa
Kolejny aspekt dotyczy logistyki i ekologii. Specjaliści rekomendują, by nie wręczać nieporęcznych czy zbyt ciężkich giftpacków, szczególnie wypełnionych dziesiątkami ulotek, broszur i katalogów, które po chwili lądują w koszach. Dziś łatwo przekazać treści, nie marnując ton papieru. Można to zrobić na przykład w formie kodu QR nadrukowanego na opakowaniach gadżetów wręczanych uczestnikom.
# NIE dla chaosu
Warto dobrze przemyśleć dystrybucję giftpacków dla uczestników spotkań. Dlaczego? Rozdawanie ich na przykład tuż przed kluczową prelekcją mogłoby zagłuszyć mówcę, ponieważ to, co znajdziemy w torbie, dla niektórych osób wchodzących na salę może być niestety ważniejsze niż prezentowane treści. Szeleszczące opakowania czy szkło to również nietrafione propozycje, które będą generowały niepożądany hałas. W kontekście wydarzeń na świeżym powietrzu warto zadbać o bezpieczne rozstawienie przekąsek, standów czy roll-upów. Wiatr, deszcz czy choćby owady mogłyby zaszkodzić naszym stanowiskom.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.