Komunikaty PR

Trzy lata działalności Mindspace Koszyki

2020-10-15  |  11:51
Biuro prasowe

Mindspace, globalny operator butikowych, elastycznych powierzchni biurowych, obchodzi trzecią rocznicę swojej działalności w Polsce. W tym czasie operator dokonał między innymi ekspansji warszawskiej lokalizacji. Dzisiaj Mindspace Koszyki to 5500 mkw. elastycznej przestrzeni do pracy. Obecnie, w polskim oddziale może pracować 750 członków – to o ponad 300 osób więcej, niż w dniu otwarcia w 2017 roku! 

Jeszcze w 2018 roku Mindspace Koszyki oferował swoim klientom 4000 mkw. elastycznej powierzchni biurowej. Wzrastająca rola przestrzeni typu flex i pozytywne opinie dotychczasowych klientów skłoniły firmę do powiększenia tego oddziału w 2019 roku. W efekcie tej decyzji, dzisiaj warszawska lokalizacja Mindspace to kompleks bezpośrednio przylegający z dwóch stron do kultowej Hali Koszyki. Biura operatora znajdują się na czterech piętrach biurowca przy ul. Koszykowej 61 i dwóch piętrach w wieży przy ul. Koszykowej 65. Obie te lokalizacje oferują łącznie ok. 5550 mkw. przestrzeni biurowej typu flex.

Ogromnie cieszę się, że w 2017 roku podjęliśmy decyzję o ekspansji Mindspace do Polski. Warszawa to dynamiczny rynek, w którym głównymi siłami napędowymi są biznes i innowacje. W przypadku Mindspace jest dokładnie tak samo, dlatego nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że to połączenie mogłoby się nie udać. Za sprawą otwarcia Mindspace Koszyki, od ponad trzech lat obserwujemy, jak sektor elastycznych przestrzeni biurowych w Polsce przechodzi znaczącą transformację. To, co początkowo było uważane za propozycję tylko dla freelancerów oraz startupów, poszukujących inspirującego i przystępnego cenowo środowiska pracy, na przestrzeni ostatnich kilku lat zaczęło być dostrzegane przez duże korporacje, które chcą minimalizować koszty prowadzenia działalności i maksymalizować wydajność swoich pracowników. To wielka radość i satysfakcja być częścią tej zmiany. W mojej ocenie rynek elastycznych powierzchni biurowych jest jednym z najbardziej perspektywicznych sektorów w Polsce – skomentował Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu w Mindspace. Dziękuję wszystkim naszym partnerom, dzięki którym powstanie warszawskiego oddziału Mindspace i jego ekspansja były możliwe. Szczególne podziękowania kieruję w stronę Globalworth, właściciela Hali Koszyki. Współpraca z tą wiodącą na polskim rynku nieruchomości firmą miała ogromny wpływ na powodzenie naszej działalności – dodał.

Społeczność warszawskiej lokalizacji tworzą zarówno freelancerzy, małe i średnie firmy oraz duże korporacje. Wśród klientów Mindspace Koszyki znajdują się uznane międzynarodowe marki – w tym globalni liderzy z branży spożywczej, odzieżowej i technologicznej. Grono najemców uzupełniają również: globalny operator płatności Adyen, znana marka muzyczna Tidal, a także Tink – europejski lider z branży bankowości, który w trakcie pandemii koronawirusa zdecydował się podwoić liczbę wynajmowanych stanowisk.

Niezmiennie od trzech lat, każdego dnia staramy się, aby wysoka jakość powierzchni oferowanej przez Mindspace Koszyki, a także profesjonalne zarządzanie tworzyły przyjazne i komfortowe środowisko pracy dla naszych klientów. Jak widać – takie działanie procentuje – pomimo kryzysu spowodowanego rozwojem koronawirusa, rynek polski jest jednym z tych, gdzie Mindspace odnosi największe sukcesy. Poziom najmu w naszej warszawskiej lokalizacji nie zmniejszył się od czasu wybuchu pandemii – wręcz przeciwnie –  Mindspace Koszyki zyskał nowych, wyjątkowych klientów. To dla nas powód do dumy – tak jak i wszystkie inne transakcje najmu, które mieliśmy przyjemność sfinalizować w ciągu trzech lat. Dziękuję naszym Klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli, wybierając Mindspace Koszyki na siedzibę swoich firm. To Wy tworzycie to miejsce – powiedział Michał Kwinta, Senior Community Manager Mindspace Koszyki.

Polska jest jednym z 7 krajów, w których obecny jest Mindspace. 31 oddziałów firmy znajduje się w Europie, Stanach Zjednoczonych i Izraelu. Obecnie, społeczność Mindspace tworzy ponad 15 000 członków, którzy mogą korzystać z każdego oddziału marki na świecie bez dodatkowych opłat. Dzięki uruchomieniu platformy VIRTUAL by Mindspace, mogą oni także spotykać się ze sobą i uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony” Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:13

Zrównoważone budownictwo (w końcu) wkracza “na salony”

Zarówno aktywność regulatorów, jak i rosnąca świadomość społeczeństwa napędzają zmiany w zakresie zrównoważonego budownictwa. Dotyka to także deweloperów
Nieruchomości Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach
2024-04-29 | 11:15

Augustowska Vita – nowa rodzinna inwestycja Develii na wrocławskich Maślicach

Develia rozpoczyna sprzedaż nowej inwestycji we Wrocławiu. Osiedle Augustowska Vita, które powstanie na zielonych Maślicach, to projekt dostosowany zwłaszcza do potrzeb młodych
Nieruchomości Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.