Trzy lata działalności Mindspace Koszyki
Mindspace, globalny operator butikowych, elastycznych powierzchni biurowych, obchodzi trzecią rocznicę swojej działalności w Polsce. W tym czasie operator dokonał między innymi ekspansji warszawskiej lokalizacji. Dzisiaj Mindspace Koszyki to 5500 mkw. elastycznej przestrzeni do pracy. Obecnie, w polskim oddziale może pracować 750 członków – to o ponad 300 osób więcej, niż w dniu otwarcia w 2017 roku!
Jeszcze w 2018 roku Mindspace Koszyki oferował swoim klientom 4000 mkw. elastycznej powierzchni biurowej. Wzrastająca rola przestrzeni typu flex i pozytywne opinie dotychczasowych klientów skłoniły firmę do powiększenia tego oddziału w 2019 roku. W efekcie tej decyzji, dzisiaj warszawska lokalizacja Mindspace to kompleks bezpośrednio przylegający z dwóch stron do kultowej Hali Koszyki. Biura operatora znajdują się na czterech piętrach biurowca przy ul. Koszykowej 61 i dwóch piętrach w wieży przy ul. Koszykowej 65. Obie te lokalizacje oferują łącznie ok. 5550 mkw. przestrzeni biurowej typu flex.
– Ogromnie cieszę się, że w 2017 roku podjęliśmy decyzję o ekspansji Mindspace do Polski. Warszawa to dynamiczny rynek, w którym głównymi siłami napędowymi są biznes i innowacje. W przypadku Mindspace jest dokładnie tak samo, dlatego nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że to połączenie mogłoby się nie udać. Za sprawą otwarcia Mindspace Koszyki, od ponad trzech lat obserwujemy, jak sektor elastycznych przestrzeni biurowych w Polsce przechodzi znaczącą transformację. To, co początkowo było uważane za propozycję tylko dla freelancerów oraz startupów, poszukujących inspirującego i przystępnego cenowo środowiska pracy, na przestrzeni ostatnich kilku lat zaczęło być dostrzegane przez duże korporacje, które chcą minimalizować koszty prowadzenia działalności i maksymalizować wydajność swoich pracowników. To wielka radość i satysfakcja być częścią tej zmiany. W mojej ocenie rynek elastycznych powierzchni biurowych jest jednym z najbardziej perspektywicznych sektorów w Polsce – skomentował Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu w Mindspace. – Dziękuję wszystkim naszym partnerom, dzięki którym powstanie warszawskiego oddziału Mindspace i jego ekspansja były możliwe. Szczególne podziękowania kieruję w stronę Globalworth, właściciela Hali Koszyki. Współpraca z tą wiodącą na polskim rynku nieruchomości firmą miała ogromny wpływ na powodzenie naszej działalności – dodał.
Społeczność warszawskiej lokalizacji tworzą zarówno freelancerzy, małe i średnie firmy oraz duże korporacje. Wśród klientów Mindspace Koszyki znajdują się uznane międzynarodowe marki – w tym globalni liderzy z branży spożywczej, odzieżowej i technologicznej. Grono najemców uzupełniają również: globalny operator płatności Adyen, znana marka muzyczna Tidal, a także Tink – europejski lider z branży bankowości, który w trakcie pandemii koronawirusa zdecydował się podwoić liczbę wynajmowanych stanowisk.
– Niezmiennie od trzech lat, każdego dnia staramy się, aby wysoka jakość powierzchni oferowanej przez Mindspace Koszyki, a także profesjonalne zarządzanie tworzyły przyjazne i komfortowe środowisko pracy dla naszych klientów. Jak widać – takie działanie procentuje – pomimo kryzysu spowodowanego rozwojem koronawirusa, rynek polski jest jednym z tych, gdzie Mindspace odnosi największe sukcesy. Poziom najmu w naszej warszawskiej lokalizacji nie zmniejszył się od czasu wybuchu pandemii – wręcz przeciwnie – Mindspace Koszyki zyskał nowych, wyjątkowych klientów. To dla nas powód do dumy – tak jak i wszystkie inne transakcje najmu, które mieliśmy przyjemność sfinalizować w ciągu trzech lat. Dziękuję naszym Klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli, wybierając Mindspace Koszyki na siedzibę swoich firm. To Wy tworzycie to miejsce – powiedział Michał Kwinta, Senior Community Manager Mindspace Koszyki.
Polska jest jednym z 7 krajów, w których obecny jest Mindspace. 31 oddziałów firmy znajduje się w Europie, Stanach Zjednoczonych i Izraelu. Obecnie, społeczność Mindspace tworzy ponad 15 000 członków, którzy mogą korzystać z każdego oddziału marki na świecie bez dodatkowych opłat. Dzięki uruchomieniu platformy VIRTUAL by Mindspace, mogą oni także spotykać się ze sobą i uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach online.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.