Komunikaty PR

Trzy lata działalności Mindspace Koszyki

2020-10-15  |  11:51
Biuro prasowe

Mindspace, globalny operator butikowych, elastycznych powierzchni biurowych, obchodzi trzecią rocznicę swojej działalności w Polsce. W tym czasie operator dokonał między innymi ekspansji warszawskiej lokalizacji. Dzisiaj Mindspace Koszyki to 5500 mkw. elastycznej przestrzeni do pracy. Obecnie, w polskim oddziale może pracować 750 członków – to o ponad 300 osób więcej, niż w dniu otwarcia w 2017 roku! 

Jeszcze w 2018 roku Mindspace Koszyki oferował swoim klientom 4000 mkw. elastycznej powierzchni biurowej. Wzrastająca rola przestrzeni typu flex i pozytywne opinie dotychczasowych klientów skłoniły firmę do powiększenia tego oddziału w 2019 roku. W efekcie tej decyzji, dzisiaj warszawska lokalizacja Mindspace to kompleks bezpośrednio przylegający z dwóch stron do kultowej Hali Koszyki. Biura operatora znajdują się na czterech piętrach biurowca przy ul. Koszykowej 61 i dwóch piętrach w wieży przy ul. Koszykowej 65. Obie te lokalizacje oferują łącznie ok. 5550 mkw. przestrzeni biurowej typu flex.

Ogromnie cieszę się, że w 2017 roku podjęliśmy decyzję o ekspansji Mindspace do Polski. Warszawa to dynamiczny rynek, w którym głównymi siłami napędowymi są biznes i innowacje. W przypadku Mindspace jest dokładnie tak samo, dlatego nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że to połączenie mogłoby się nie udać. Za sprawą otwarcia Mindspace Koszyki, od ponad trzech lat obserwujemy, jak sektor elastycznych przestrzeni biurowych w Polsce przechodzi znaczącą transformację. To, co początkowo było uważane za propozycję tylko dla freelancerów oraz startupów, poszukujących inspirującego i przystępnego cenowo środowiska pracy, na przestrzeni ostatnich kilku lat zaczęło być dostrzegane przez duże korporacje, które chcą minimalizować koszty prowadzenia działalności i maksymalizować wydajność swoich pracowników. To wielka radość i satysfakcja być częścią tej zmiany. W mojej ocenie rynek elastycznych powierzchni biurowych jest jednym z najbardziej perspektywicznych sektorów w Polsce – skomentował Yotam Alroy, współzałożyciel i dyrektor ds. rozwoju biznesu w Mindspace. Dziękuję wszystkim naszym partnerom, dzięki którym powstanie warszawskiego oddziału Mindspace i jego ekspansja były możliwe. Szczególne podziękowania kieruję w stronę Globalworth, właściciela Hali Koszyki. Współpraca z tą wiodącą na polskim rynku nieruchomości firmą miała ogromny wpływ na powodzenie naszej działalności – dodał.

Społeczność warszawskiej lokalizacji tworzą zarówno freelancerzy, małe i średnie firmy oraz duże korporacje. Wśród klientów Mindspace Koszyki znajdują się uznane międzynarodowe marki – w tym globalni liderzy z branży spożywczej, odzieżowej i technologicznej. Grono najemców uzupełniają również: globalny operator płatności Adyen, znana marka muzyczna Tidal, a także Tink – europejski lider z branży bankowości, który w trakcie pandemii koronawirusa zdecydował się podwoić liczbę wynajmowanych stanowisk.

Niezmiennie od trzech lat, każdego dnia staramy się, aby wysoka jakość powierzchni oferowanej przez Mindspace Koszyki, a także profesjonalne zarządzanie tworzyły przyjazne i komfortowe środowisko pracy dla naszych klientów. Jak widać – takie działanie procentuje – pomimo kryzysu spowodowanego rozwojem koronawirusa, rynek polski jest jednym z tych, gdzie Mindspace odnosi największe sukcesy. Poziom najmu w naszej warszawskiej lokalizacji nie zmniejszył się od czasu wybuchu pandemii – wręcz przeciwnie –  Mindspace Koszyki zyskał nowych, wyjątkowych klientów. To dla nas powód do dumy – tak jak i wszystkie inne transakcje najmu, które mieliśmy przyjemność sfinalizować w ciągu trzech lat. Dziękuję naszym Klientom za zaufanie, jakim nas obdarzyli, wybierając Mindspace Koszyki na siedzibę swoich firm. To Wy tworzycie to miejsce – powiedział Michał Kwinta, Senior Community Manager Mindspace Koszyki.

Polska jest jednym z 7 krajów, w których obecny jest Mindspace. 31 oddziałów firmy znajduje się w Europie, Stanach Zjednoczonych i Izraelu. Obecnie, społeczność Mindspace tworzy ponad 15 000 członków, którzy mogą korzystać z każdego oddziału marki na świecie bez dodatkowych opłat. Dzięki uruchomieniu platformy VIRTUAL by Mindspace, mogą oni także spotykać się ze sobą i uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach online.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem? Biuro prasowe
2024-07-26 | 11:00

Dopłaty kredytowe, a wynajem mieszkania: będzie problem?

Do tej pory Polacy mogli skorzystać z trzech programów dopłat kredytowych: Rodzina na Swoim, Mieszkanie dla Młodych oraz Bezpieczny Kredyt 2%. Na horyzoncie pojawia się program Kredyt
Nieruchomości CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland
2024-07-25 | 12:00

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

  Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w
Nieruchomości Warsaw office market in the process of adaptation
2024-07-25 | 01:00

Warsaw office market in the process of adaptation

Stable demand, low supply of new offices, and few vacancies—this briefly describes the current situation in the Warsaw market Just under 11 per cent of the office space resources in

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.