Trzy oblicza natury – kolekcje Cersanit oddające piękno otaczającego nas świata
Piasek delikatnie ogrzewający nasze stopy na plaży, rodzinny wypad w góry, cichy szum wiatru w lesie – to właśnie obcowanie z naturą potrafi dostarczyć prawdziwego ukojenia i relaksu. Wybierając inspirowane życiem kolekcje COLOSAL, BOLT oraz MARENGO z najnowszego konceptu płytek ceramicznych LIFE DESIGNED od marki Cersanit, możemy z każdym powrotem do domu wracać myślami do momentów, w których czuliśmy prawdziwą harmonię z otaczającym nas światem.
Wnętrzarskie inspiracje mogą pochodzić z wielu źródeł, ale żadne nie są tak uniwersalne i różnorodne jak natura, a w szczególności kamień. Barwy ziemi, struktury oraz organiczny charakter sprawiają, że może się on wpisać w każdą aranżację – od nowoczesnych monochromatycznych wnętrz, po otulające beżami rustykalne domy. Wśród różnorodnych kolekcji z najnowszego katalogu gresowego LIFE DESIGNED od marki Cersanit, znajdziemy trzy kolekcje, które pomimo tej samej inspiracji potęgą surowego kamienia, potrafią dostarczyć zupełnie innych odczuć i ukazać trzy odrębne oblicza natury.
Naturalnie piękne
Grey, light grey oraz graphite – te trzy odcienie wystarczą, aby wypełnić wnętrze nowoczesną elegancją wpisującą się w obraz domu z klasą, który nie traci przy tym swojego indywidualnego charakteru. W kolekcji COLOSAL surowość naturalnego kamienia potęgowana jest przez delikatną, dodającą wnętrzu autentyczności strukturę i matową powierzchnię. Całą aranżację pobudzą z kolei lekkie przebarwienia mieniące się szarościami i bielą – przełamują one monochromatyczność gresu, oferując tym samym drugie, delikatniejsze oblicze kolekcji. Klasa antypoślizgowości R10C i trzy dostępne formaty 60×120, 60×60 oraz 30×60 cm pozwalają na wykorzystanie płytek zarówno w przytulnej, małej łazience jak i otwartym i przestronnym salonie, a to jak wpiszemy je w wizję wymarzonego wnętrza zależy jedynie od nas.
Otulające ciepło barw
Tworząc kolekcję BOLT, marka Cersanit chciała, aby oddawała ona cieplejszą stronę kamienia, o której często zapominamy myśląc o tym materiale. Kojące odcienie beżu, brązów oraz szarości na myśl przywodzą skąpane w słońcu śródziemnomorskie domy, tak zachęcające swoją wyciszającą atmosferą i niepowtarzalnym pięknem. Miłośnicy klasyki na pewno zachwycą się lekkością i organiczną strukturą podstawowych płytek, kiedy poszukujący niestandardowych rozwiązań mogą postawić na bardziej dynamiczne mozaiki. Uniwersalność płynąca z tej niepowtarzalnej kolekcji sprawia, że będzie ona idealną bazą do wykazania się swoją kreatywnością, a wysokie parametry antypoślizgowości sprawiają, że nie musimy obawiać się o bezpieczeństwo naszych najbliższych.
Minimalizm dla każdego
W kolekcji MARENGO to właśnie minimalizm gra pierwsze skrzypce. Oryginalny wzór nawiązujący do struktury kamienia łupkowego połączony z matową powierzchnią daje efekt, który odznaczy każdą aranżację czymś prawdziwie wyjątkowym – szlachetnością płynącą prosto od Matki Natury. Wzbogacone błyszczącym tuszem użyłowanie, organiczne odcienie płytek, oraz opcje z dekoracyjnymi elementami – to najmniejsze, dobrane do perfekcji szczegóły sprawiają, że ta kolekcja stanie się ulubieńcem każdego, kto z każdym dniem chce rozkochiwać się w swoim wnętrzu jeszcze bardziej. Ponadto dodatkową swobodę użytkowania i komfort oferują wysokie parametry antypoślizgowości oraz matowa powierzchnia – perfekcyjne połączenie formy z funkcjonalnością.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.