Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024 dołączą nowe hotele, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.
Grupa rozpoczęła 2024 rok w dynamicznym tempie, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli TRIBE we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek Premium, Midscale i Economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji w destynacjach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku, grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 000 pokojami) w Europie i Afryce Północnej.
Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek, nie zwalniamy tempa w rozwijaniu potencjału hoteli Premium, Midscale i Economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa.
W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu. Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, zaś Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.
Rozbudowa portfolio marek Premium, Midscale i Economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, tak by oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale i Economy.
Wśród kilku z flagowych hoteli Premium, Midscale i Economy, które przyjmą gości w pierwszej połowie 2024 znajdują się m.in.:
- Mövenpick Wrocław (Polska) – mieszczący się w ponad 100-letnim budynku, w samym sercu Wrocławia, hotel zaoferuje gościom 179 komfortowych pokoi, dużą restaurację i bar na ostatnim piętrze, a także przestrzeń konferencyjną, łącząc nowoczesność i elegancję w ponadczasowym wydaniu.
- Swissôtel Poiana Brasov (Rumunia) - zlokalizowany w regionie Transylwanii, hotel zaoferuje 64 komfortowych pokoi dla aktywnego spędzania czasu, SPA, restauracje, a także przestrzeń konferencyjną i eventowa.
- TRIBE Riga City Centre (Łotwa) – pierwszy hotel lifestylowej marki w krajach bałtyckich zlokalizowany w centrum Rygi, w dzielnicy Art Nouveau udostępni gościom 81 pokoi, bar i restaurację, obszar fitness, saunę parową i jacuzzi, a także centrum konferencyjne.
- Hotel Maison Hamelin - Handwritten Collection (Francja) - pierwszy hotel z marki Handwritten Collection otwarty w Paryżu, zlokalizowany w eleganckiej 16. dzielnicy stolicy, między światowej sławy Champs-Elysées a Muzeum Galliera, zaoferuje gościom 65 pokoi, tętniący życiem bar i spa.
- Mercure Roma Cinecittà (Włochy) – zainspirowany kinematografią hotel udostępni gościom 126 pokoi, bar, restaurację, siłownię oraz cztery sale konferencyjne, dogodna lokalizacja zapewni wygodne połączenie z centrum Rzymu oraz popularnymi atrakcjami turystycznymi.
- Novotel Tbilisi Center (Gruzja) - zlokalizowany w dzielnicy Avlabari, w historycznej części starówki Tbilisi, 176-pokojowy nowo wybudowany hotel zaoferuje gościom nowoczesny design, restaurację, bar i basen na dachu, a także wszechstronne centrum konferencyjne.
- ibis Styles Batumi (Gruzja) – jako pierwszy obiekt Accor na wybrzeżu Morza Czarnego w Gruzji, hotel zagwarantuje gościom przeżycia sportowe połączone z wypoczynkiem dzięki Sweet Bed™ by ibis, a także udogodnienia dla rodzin z dziećmi i biznesu.
- TRIBE Manchester Airport (Wielka Brytania) - drugi obiekt TRIBE w Wielkiej Brytanii w dogodnej lokalizacji przy jednym z najpopularniejszych lotnisk w kraju zapewni gościom 412 pokoi i apartamentów, restaurację i bar, centrum fitness oraz pokój dla załogi linii lotniczych.
- greet Brussels Airport Zaventem (Belgia) - pierwszy hotel greet w Belgii zlokalizowany przy jednym z najbardziej ruchliwych lotnisk w kraju zaoferuje gościom 68 komfortowych pokoi i dogodne połączenia z innymi miastami.
- Novotel Hamburg Central Station (Niemcy) – hotel z 227 starannie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami, nordyckimi inspiracjami, restauracją i barem oraz przestrzenią konferencyjną zapewni gościom idealny wypoczynek w doskonałej lokalizacji obok głównego dworca kolejowego miasta i dzielnicy handlowej Mönckebergstrasse.
- ibis Styles Reykjavik (Islandia) - zlokalizowany w stolicy Islandii z doskonałym połączeniem do centrum miasta i międzynarodowego lotniska, nowy hotel będzie posiadał 57 kreatywnie zaprojektowanych pokoi.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.