Komunikaty PR

Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

2024-03-25  |  10:38
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024 dołączą nowe hotele, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.

 

Grupa rozpoczęła 2024 rok w dynamicznym tempie, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli TRIBE we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek Premium, Midscale i Economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji w destynacjach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku, grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 000 pokojami) w Europie i Afryce Północnej.

 

Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek, nie zwalniamy tempa w rozwijaniu potencjału hoteli Premium, Midscale i Economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa.

 

W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu.  Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, zaś Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.

 

Rozbudowa portfolio marek Premium, Midscale i Economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, tak by oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale i Economy.


Wśród kilku z flagowych hoteli Premium, Midscale i Economy, które przyjmą gości w pierwszej połowie 2024 znajdują się m.in.:

 

  • Mövenpick Wrocław (Polska) – mieszczący się w ponad 100-letnim budynku, w samym sercu Wrocławia, hotel zaoferuje gościom 179 komfortowych pokoi, dużą restaurację i bar na ostatnim piętrze, a także przestrzeń konferencyjną, łącząc nowoczesność i elegancję w ponadczasowym wydaniu.
  • Swissôtel Poiana Brasov (Rumunia) - zlokalizowany w regionie Transylwanii, hotel zaoferuje 64 komfortowych pokoi dla aktywnego spędzania czasu, SPA, restauracje, a także przestrzeń konferencyjną i eventowa.
  • TRIBE Riga City Centre (Łotwa) – pierwszy hotel lifestylowej marki w krajach bałtyckich zlokalizowany w centrum Rygi, w dzielnicy Art Nouveau udostępni gościom 81 pokoi, bar i restaurację, obszar fitness, saunę parową i jacuzzi, a także centrum konferencyjne.
  • Hotel Maison Hamelin - Handwritten Collection (Francja) - pierwszy hotel z marki Handwritten Collection otwarty w Paryżu, zlokalizowany w eleganckiej 16. dzielnicy stolicy, między światowej sławy Champs-Elysées a Muzeum Galliera, zaoferuje gościom 65 pokoi, tętniący życiem bar i spa.
  • Mercure Roma Cinecittà (Włochy) – zainspirowany kinematografią hotel udostępni gościom 126 pokoi, bar, restaurację, siłownię oraz cztery sale konferencyjne, dogodna lokalizacja zapewni wygodne połączenie z centrum Rzymu oraz popularnymi atrakcjami turystycznymi.
  • Novotel Tbilisi Center (Gruzja) - zlokalizowany w dzielnicy Avlabari, w historycznej części starówki Tbilisi, 176-pokojowy nowo wybudowany hotel zaoferuje gościom nowoczesny design, restaurację, bar i basen na dachu, a także wszechstronne centrum konferencyjne.  
  • ibis Styles Batumi (Gruzja) – jako pierwszy obiekt Accor na wybrzeżu Morza Czarnego w Gruzji, hotel zagwarantuje gościom przeżycia sportowe połączone z wypoczynkiem dzięki Sweet Bed™ by ibis, a także udogodnienia dla rodzin z dziećmi i biznesu.
  • TRIBE Manchester Airport (Wielka Brytania) - drugi obiekt TRIBE w Wielkiej Brytanii w dogodnej lokalizacji przy jednym z najpopularniejszych lotnisk w kraju zapewni gościom 412 pokoi i apartamentów, restaurację i bar, centrum fitness oraz pokój dla załogi linii lotniczych.
  • greet Brussels Airport Zaventem (Belgia) - pierwszy hotel greet w Belgii zlokalizowany przy jednym z najbardziej ruchliwych lotnisk w kraju zaoferuje gościom 68 komfortowych pokoi i dogodne połączenia z innymi miastami.
  • Novotel Hamburg Central Station (Niemcy) – hotel z 227 starannie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami, nordyckimi inspiracjami, restauracją i barem oraz przestrzenią konferencyjną zapewni gościom idealny wypoczynek w doskonałej lokalizacji obok głównego dworca kolejowego miasta i dzielnicy handlowej Mönckebergstrasse.
  • ibis Styles Reykjavik (Islandia) - zlokalizowany w stolicy Islandii z doskonałym połączeniem do centrum miasta i międzynarodowego lotniska, nowy hotel będzie posiadał 57 kreatywnie zaprojektowanych pokoi.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.