Komunikaty PR

Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

2024-03-25  |  10:38
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024 dołączą nowe hotele, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.

 

Grupa rozpoczęła 2024 rok w dynamicznym tempie, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli TRIBE we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek Premium, Midscale i Economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji w destynacjach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku, grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 000 pokojami) w Europie i Afryce Północnej.

 

Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek, nie zwalniamy tempa w rozwijaniu potencjału hoteli Premium, Midscale i Economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa.

 

W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu.  Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, zaś Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.

 

Rozbudowa portfolio marek Premium, Midscale i Economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, tak by oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale i Economy.


Wśród kilku z flagowych hoteli Premium, Midscale i Economy, które przyjmą gości w pierwszej połowie 2024 znajdują się m.in.:

 

  • Mövenpick Wrocław (Polska) – mieszczący się w ponad 100-letnim budynku, w samym sercu Wrocławia, hotel zaoferuje gościom 179 komfortowych pokoi, dużą restaurację i bar na ostatnim piętrze, a także przestrzeń konferencyjną, łącząc nowoczesność i elegancję w ponadczasowym wydaniu.
  • Swissôtel Poiana Brasov (Rumunia) - zlokalizowany w regionie Transylwanii, hotel zaoferuje 64 komfortowych pokoi dla aktywnego spędzania czasu, SPA, restauracje, a także przestrzeń konferencyjną i eventowa.
  • TRIBE Riga City Centre (Łotwa) – pierwszy hotel lifestylowej marki w krajach bałtyckich zlokalizowany w centrum Rygi, w dzielnicy Art Nouveau udostępni gościom 81 pokoi, bar i restaurację, obszar fitness, saunę parową i jacuzzi, a także centrum konferencyjne.
  • Hotel Maison Hamelin - Handwritten Collection (Francja) - pierwszy hotel z marki Handwritten Collection otwarty w Paryżu, zlokalizowany w eleganckiej 16. dzielnicy stolicy, między światowej sławy Champs-Elysées a Muzeum Galliera, zaoferuje gościom 65 pokoi, tętniący życiem bar i spa.
  • Mercure Roma Cinecittà (Włochy) – zainspirowany kinematografią hotel udostępni gościom 126 pokoi, bar, restaurację, siłownię oraz cztery sale konferencyjne, dogodna lokalizacja zapewni wygodne połączenie z centrum Rzymu oraz popularnymi atrakcjami turystycznymi.
  • Novotel Tbilisi Center (Gruzja) - zlokalizowany w dzielnicy Avlabari, w historycznej części starówki Tbilisi, 176-pokojowy nowo wybudowany hotel zaoferuje gościom nowoczesny design, restaurację, bar i basen na dachu, a także wszechstronne centrum konferencyjne.  
  • ibis Styles Batumi (Gruzja) – jako pierwszy obiekt Accor na wybrzeżu Morza Czarnego w Gruzji, hotel zagwarantuje gościom przeżycia sportowe połączone z wypoczynkiem dzięki Sweet Bed™ by ibis, a także udogodnienia dla rodzin z dziećmi i biznesu.
  • TRIBE Manchester Airport (Wielka Brytania) - drugi obiekt TRIBE w Wielkiej Brytanii w dogodnej lokalizacji przy jednym z najpopularniejszych lotnisk w kraju zapewni gościom 412 pokoi i apartamentów, restaurację i bar, centrum fitness oraz pokój dla załogi linii lotniczych.
  • greet Brussels Airport Zaventem (Belgia) - pierwszy hotel greet w Belgii zlokalizowany przy jednym z najbardziej ruchliwych lotnisk w kraju zaoferuje gościom 68 komfortowych pokoi i dogodne połączenia z innymi miastami.
  • Novotel Hamburg Central Station (Niemcy) – hotel z 227 starannie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami, nordyckimi inspiracjami, restauracją i barem oraz przestrzenią konferencyjną zapewni gościom idealny wypoczynek w doskonałej lokalizacji obok głównego dworca kolejowego miasta i dzielnicy handlowej Mönckebergstrasse.
  • ibis Styles Reykjavik (Islandia) - zlokalizowany w stolicy Islandii z doskonałym połączeniem do centrum miasta i międzynarodowego lotniska, nowy hotel będzie posiadał 57 kreatywnie zaprojektowanych pokoi.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.