Komunikaty PR

Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

2024-03-25  |  10:38
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024 dołączą nowe hotele, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.

 

Grupa rozpoczęła 2024 rok w dynamicznym tempie, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli TRIBE we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek Premium, Midscale i Economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji w destynacjach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku, grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 000 pokojami) w Europie i Afryce Północnej.

 

Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek, nie zwalniamy tempa w rozwijaniu potencjału hoteli Premium, Midscale i Economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa.

 

W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu.  Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, zaś Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.

 

Rozbudowa portfolio marek Premium, Midscale i Economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, tak by oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale i Economy.


Wśród kilku z flagowych hoteli Premium, Midscale i Economy, które przyjmą gości w pierwszej połowie 2024 znajdują się m.in.:

 

  • Mövenpick Wrocław (Polska) – mieszczący się w ponad 100-letnim budynku, w samym sercu Wrocławia, hotel zaoferuje gościom 179 komfortowych pokoi, dużą restaurację i bar na ostatnim piętrze, a także przestrzeń konferencyjną, łącząc nowoczesność i elegancję w ponadczasowym wydaniu.
  • Swissôtel Poiana Brasov (Rumunia) - zlokalizowany w regionie Transylwanii, hotel zaoferuje 64 komfortowych pokoi dla aktywnego spędzania czasu, SPA, restauracje, a także przestrzeń konferencyjną i eventowa.
  • TRIBE Riga City Centre (Łotwa) – pierwszy hotel lifestylowej marki w krajach bałtyckich zlokalizowany w centrum Rygi, w dzielnicy Art Nouveau udostępni gościom 81 pokoi, bar i restaurację, obszar fitness, saunę parową i jacuzzi, a także centrum konferencyjne.
  • Hotel Maison Hamelin - Handwritten Collection (Francja) - pierwszy hotel z marki Handwritten Collection otwarty w Paryżu, zlokalizowany w eleganckiej 16. dzielnicy stolicy, między światowej sławy Champs-Elysées a Muzeum Galliera, zaoferuje gościom 65 pokoi, tętniący życiem bar i spa.
  • Mercure Roma Cinecittà (Włochy) – zainspirowany kinematografią hotel udostępni gościom 126 pokoi, bar, restaurację, siłownię oraz cztery sale konferencyjne, dogodna lokalizacja zapewni wygodne połączenie z centrum Rzymu oraz popularnymi atrakcjami turystycznymi.
  • Novotel Tbilisi Center (Gruzja) - zlokalizowany w dzielnicy Avlabari, w historycznej części starówki Tbilisi, 176-pokojowy nowo wybudowany hotel zaoferuje gościom nowoczesny design, restaurację, bar i basen na dachu, a także wszechstronne centrum konferencyjne.  
  • ibis Styles Batumi (Gruzja) – jako pierwszy obiekt Accor na wybrzeżu Morza Czarnego w Gruzji, hotel zagwarantuje gościom przeżycia sportowe połączone z wypoczynkiem dzięki Sweet Bed™ by ibis, a także udogodnienia dla rodzin z dziećmi i biznesu.
  • TRIBE Manchester Airport (Wielka Brytania) - drugi obiekt TRIBE w Wielkiej Brytanii w dogodnej lokalizacji przy jednym z najpopularniejszych lotnisk w kraju zapewni gościom 412 pokoi i apartamentów, restaurację i bar, centrum fitness oraz pokój dla załogi linii lotniczych.
  • greet Brussels Airport Zaventem (Belgia) - pierwszy hotel greet w Belgii zlokalizowany przy jednym z najbardziej ruchliwych lotnisk w kraju zaoferuje gościom 68 komfortowych pokoi i dogodne połączenia z innymi miastami.
  • Novotel Hamburg Central Station (Niemcy) – hotel z 227 starannie zaprojektowanymi pokojami i apartamentami, nordyckimi inspiracjami, restauracją i barem oraz przestrzenią konferencyjną zapewni gościom idealny wypoczynek w doskonałej lokalizacji obok głównego dworca kolejowego miasta i dzielnicy handlowej Mönckebergstrasse.
  • ibis Styles Reykjavik (Islandia) - zlokalizowany w stolicy Islandii z doskonałym połączeniem do centrum miasta i międzynarodowego lotniska, nowy hotel będzie posiadał 57 kreatywnie zaprojektowanych pokoi.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.