Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Pierwszy Pullman na Węgrzech
Zlokalizowany zaledwie kilka minut od prestiżowej Andrássy Avenue oraz Opery Narodowej w Budapeszcie, Pullman Budapest, jako pierwszy hotel marki premium w kraju przyjmie gości już z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 nowoczesnych i komfortowych pokoi zlokalizowanych na 7 piętrach budynku, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest. Obiekt wyróżni się unikalną koncepcją gastronomiczną i rozrywkową opracowaną przez Paris Society, łącząc sztukę kulinarną, architekturę i design gwarantując niezapomniane doświadczenia i atmosferę w restauracji serwującej wykwintne dania. Do dyspozycji gości będzie także zapierający dech w piersiach widok na historyczną panoramę stolicy Węgier z hotelowego baru z ekskluzywnymi koktajlami, szerokim wyborem win i wykwintnych tapas.
Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów. Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata.
Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands
Pullman oferuje gościom bezpłatne zestawy fitnessowe dostępne na życzenie dla wszystkich pokoi i apartamentów. Zestaw zawiera sprzęt do ćwiczeń, dzięki czemu goście mogą ćwiczyć we własnym tempie w prywatności we własnym pokoju. Poza udogodnieniami sportowymi, hotel oferuje także dwie sale konferencyjne dla podróżujących służbowo, będąc miejscem, gdzie biznes łączy się z wypoczynkiem.
Pullman to międzynarodowa marka premium należąca grupy Accor, skierowana głównie do kosmopolitycznych podróżników, którzy mają szerokie kontakty i lubią łączyć pracę z wypoczynkiem. Hotele Pullman, zlokalizowane w najbardziej tętniących życiem miastach na świecie i najbardziej popularnych miejscach turystycznych, zapraszają współczesnych poszukiwaczy przygód, nomadów i odkrywców, podróżujących samodzielnie lub z podobnie myślącymi towarzyszami i współpracownikami, w interesach lub dla przyjemności.
Swissôtel z premierą w Czarnogórze
Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra, gdzie grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Położony na imponującej wysokości 1600 metrów nad poziomem morza Swissôtel Resort Kolašin oferuje gościom 116 nowoczesnych i komfortowych pokoi zapewniając niezrównane doświadczenia szwajcarskiej gościnności pośród zachwycających górskich krajobrazów. Zaprojektowany z myślą o otoczeniu hotel łącząc kamień i drewno stanowi doskonałą kombinację rustykalnego uroku i nowoczesnych udogodnień. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar z rozległym tarasem na świeżym powietrzu oraz salon z kominkiem, ozdobiony motywami narciarskimi w stylu vintage, będącymi hołdem dla tradycji sportów zimowych regionu. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i spa, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.
Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji.
Dilek Sezer, Senior Development Director – ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands
Swissôtel Hotels & Resorts, jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie, oferuje nowoczesne hotele przepełnione świeżością i witalnością alpejskiej energii, zakorzenione w tradycji szwajcarskiej gościnności. Szanowany za inteligentny design, wysokiej jakości rzemiosło i świadome podejście do zrównoważonego rozwoju, Swissôtel zapewnia swoim gościom spokój ducha, aby mogli odkrywać świat, odkrywać prawdziwe nagrody życia i korzystać z możliwości "dobrego życia". Marka Swissôtel została założona w 1980 roku i obecnie liczy ponad 30 hoteli na całym świecie, w tym flagowe obiekty, takie jak Swissôtel The Bosphorus w Stambule, Swissôtel The Stamford w Singapurze, Swissôtel Chicago i Swissôtel Jakarta Pik Avenue.
# # #
O Accor
Accor jest wiodącą na świecie grupą hotelarską oferującą doświadczenia w ponad 110 krajach w 5 600 obiektach, 10 000 lokali gastronomicznych, obiektach wellness i elastycznych przestrzeniach do pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności oraz różnorodności i integracji. Założona w 1967 r. spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext Paris (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym OTC Market (ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.group.accor.com lub śledź nas na X, Facebook, LinkedIn, Instagram i TikTok.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.