Komunikaty PR

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

2024-03-13  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Pierwszy Pullman na Węgrzech

Zlokalizowany zaledwie kilka minut od prestiżowej Andrássy Avenue oraz Opery Narodowej w Budapeszcie, Pullman Budapest, jako pierwszy hotel marki premium w kraju przyjmie gości już z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 nowoczesnych i komfortowych pokoi zlokalizowanych na 7 piętrach budynku, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest. Obiekt wyróżni się unikalną koncepcją gastronomiczną i rozrywkową opracowaną przez Paris Society, łącząc sztukę kulinarną, architekturę i design gwarantując niezapomniane doświadczenia i atmosferę w restauracji serwującej wykwintne dania. Do dyspozycji gości będzie także zapierający dech w piersiach widok na historyczną panoramę stolicy Węgier z hotelowego baru z ekskluzywnymi koktajlami, szerokim wyborem win i wykwintnych tapas.

Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów. Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata.

Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands

Pullman oferuje gościom bezpłatne zestawy fitnessowe dostępne na życzenie dla wszystkich pokoi i apartamentów. Zestaw zawiera sprzęt do ćwiczeń, dzięki czemu goście mogą ćwiczyć we własnym tempie w prywatności we własnym pokoju. Poza udogodnieniami sportowymi, hotel oferuje także dwie sale konferencyjne dla podróżujących służbowo, będąc miejscem, gdzie biznes łączy się z wypoczynkiem.

Pullman to międzynarodowa marka premium należąca grupy Accor, skierowana głównie do kosmopolitycznych podróżników, którzy mają szerokie kontakty i lubią łączyć pracę z wypoczynkiem. Hotele Pullman, zlokalizowane w najbardziej tętniących życiem miastach na świecie i najbardziej popularnych miejscach turystycznych, zapraszają współczesnych poszukiwaczy przygód, nomadów i odkrywców, podróżujących samodzielnie lub z podobnie myślącymi towarzyszami i współpracownikami, w interesach lub dla przyjemności.

Swissôtel z premierą w Czarnogórze

Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra, gdzie grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Położony na imponującej wysokości 1600 metrów nad poziomem morza Swissôtel Resort Kolašin oferuje gościom 116 nowoczesnych i komfortowych pokoi zapewniając niezrównane doświadczenia szwajcarskiej gościnności pośród zachwycających górskich krajobrazów. Zaprojektowany z myślą o otoczeniu hotel łącząc kamień i drewno stanowi doskonałą kombinację rustykalnego uroku i nowoczesnych udogodnień. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar z rozległym tarasem na świeżym powietrzu oraz salon z kominkiem, ozdobiony motywami narciarskimi w stylu vintage, będącymi hołdem dla tradycji sportów zimowych regionu. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i spa, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.

Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji.

Dilek Sezer, Senior Development Director – ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands

Swissôtel Hotels & Resorts, jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie, oferuje nowoczesne hotele przepełnione świeżością i witalnością alpejskiej energii, zakorzenione w tradycji szwajcarskiej gościnności. Szanowany za inteligentny design, wysokiej jakości rzemiosło i świadome podejście do zrównoważonego rozwoju, Swissôtel zapewnia swoim gościom spokój ducha, aby mogli odkrywać świat, odkrywać prawdziwe nagrody życia i korzystać z możliwości "dobrego życia". Marka Swissôtel została założona w 1980 roku i obecnie liczy ponad 30 hoteli na całym świecie, w tym flagowe obiekty, takie jak Swissôtel The Bosphorus w Stambule, Swissôtel The Stamford w Singapurze, Swissôtel Chicago i Swissôtel Jakarta Pik Avenue.

# # #

O Accor 

Accor jest wiodącą na świecie grupą hotelarską oferującą doświadczenia w ponad 110 krajach w 5 600 obiektach, 10 000 lokali gastronomicznych, obiektach wellness i elastycznych przestrzeniach do pracy. Grupa posiada jeden z najbardziej zróżnicowanych ekosystemów hotelarskich w branży, obejmujący ponad 40 marek hotelowych, od luksusowych po ekonomiczne, a także Lifestyle z Ennismore. Accor jest zaangażowany w podejmowanie pozytywnych działań w zakresie etyki i uczciwości biznesowej, odpowiedzialnej turystyki, zrównoważonego rozwoju, działań na rzecz społeczności oraz różnorodności i integracji.  Założona w 1967 r. spółka Accor SA ma siedzibę we Francji i jest notowana na giełdzie Euronext Paris (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym OTC Market (ticker: ACCYY) w Stanach Zjednoczonych. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.group.accor.com lub śledź nas na X, Facebook, LinkedIn, Instagram i TikTok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.