Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie na niezmienionym poziomie. Dla Armatis to z kolei okazja do rozszerzenia współpracy z eSky, a także możliwość dostępu do zasobów ludzkich na nowym rynku pracy.
„Armatis współpracuje z Grupą eSky od kliku lat, dostarczając nam usługę zewnętrznego biura obsługi naszych klientów m.in. na terenie Polski. To sprawdzony i zaufany partner, dlatego zdecydowaliśmy się także powierzyć mu prowadzenie działu obsługi klientów w Bułgarii, w wygodnym dla nas modelu outsourcingowym. Jesteśmy umówieni na długoletnią współpracę” – powiedziała Ewelina Kołodziej-Tyczka, Contact Center Director w eSky.
„Ta transakcja ma dla nas charakter strategiczny, bo daje nam możliwość zacieśnienia i rozszerzenia współpracy z Grupą eSky. Jednocześnie umożliwiła nam przejęcie bardzo doświadczonego zespołu agentów na terenie Bułgarii. Planujemy rozbudować ten zespół, który docelowo będzie także pracował dla innych klientów Armatis korzystających z naszych usług multilingualnych. Bułgaria, kraj o ugruntowanym rynku usług BPO, zapewnia dostęp do wielu dobrze wykształconych pracowników, znających języki” – powiedział Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska.
Przedstawiciel Armatis dodał także, że w oparciu o te nowe zasoby Armatis chce szybko rozszerzyć swoją ofertę wielojęzycznego contact center, a także zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjne stawki za tego typu usługi zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów firmy.
Grupa eSky jest właścicielem wiodącej platformy turystycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej globalnie w ponad 50 krajach. eSky oferuje szeroką gamę produktów turystycznych, w tym loty, zakwaterowanie, krótkie wycieczki do miast i pakiety wakacyjne, uzupełnione o usługi dodatkowe, takie jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe, bilety na imprezy sportowe i koncerty oraz różnorodne atrakcje. Ten kompleksowy zestaw usług pozycjonuje eSky jako punkt kompleksowej obsługi w branży turystycznej i rekreacyjnej
O firmie zrobił się ostatnio głośno za sprawą przejęcia od chińskiego koncernu Fosun Tourism Group najstarszej marki turystycznej Thomas Cook. Na bazie tej marki i liczącego ok. 80 osób zespołu, eSky planuje szybki rozwój swojej działalności w zakresie dynamicznych pakietów wakacyjnych w Wielkiej Brytanii Dodatkowe informacje o eSky są dostępne tutaj: https://biuroprasowe.esky.pl/.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób, a w Polsce ok. 2000. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.
Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
Arche Klasztor Wrocław. Rusza kolejny niesamowity hotel w kolekcji Grochowskiego
Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.