Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie na niezmienionym poziomie. Dla Armatis to z kolei okazja do rozszerzenia współpracy z eSky, a także możliwość dostępu do zasobów ludzkich na nowym rynku pracy.
„Armatis współpracuje z Grupą eSky od kliku lat, dostarczając nam usługę zewnętrznego biura obsługi naszych klientów m.in. na terenie Polski. To sprawdzony i zaufany partner, dlatego zdecydowaliśmy się także powierzyć mu prowadzenie działu obsługi klientów w Bułgarii, w wygodnym dla nas modelu outsourcingowym. Jesteśmy umówieni na długoletnią współpracę” – powiedziała Ewelina Kołodziej-Tyczka, Contact Center Director w eSky.
„Ta transakcja ma dla nas charakter strategiczny, bo daje nam możliwość zacieśnienia i rozszerzenia współpracy z Grupą eSky. Jednocześnie umożliwiła nam przejęcie bardzo doświadczonego zespołu agentów na terenie Bułgarii. Planujemy rozbudować ten zespół, który docelowo będzie także pracował dla innych klientów Armatis korzystających z naszych usług multilingualnych. Bułgaria, kraj o ugruntowanym rynku usług BPO, zapewnia dostęp do wielu dobrze wykształconych pracowników, znających języki” – powiedział Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska.
Przedstawiciel Armatis dodał także, że w oparciu o te nowe zasoby Armatis chce szybko rozszerzyć swoją ofertę wielojęzycznego contact center, a także zaoferować jeszcze bardziej atrakcyjne stawki za tego typu usługi zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów firmy.
Grupa eSky jest właścicielem wiodącej platformy turystycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej globalnie w ponad 50 krajach. eSky oferuje szeroką gamę produktów turystycznych, w tym loty, zakwaterowanie, krótkie wycieczki do miast i pakiety wakacyjne, uzupełnione o usługi dodatkowe, takie jak ubezpieczenia, wynajem samochodów, transfery lotniskowe, bilety na imprezy sportowe i koncerty oraz różnorodne atrakcje. Ten kompleksowy zestaw usług pozycjonuje eSky jako punkt kompleksowej obsługi w branży turystycznej i rekreacyjnej
O firmie zrobił się ostatnio głośno za sprawą przejęcia od chińskiego koncernu Fosun Tourism Group najstarszej marki turystycznej Thomas Cook. Na bazie tej marki i liczącego ok. 80 osób zespołu, eSky planuje szybki rozwój swojej działalności w zakresie dynamicznych pakietów wakacyjnych w Wielkiej Brytanii Dodatkowe informacje o eSky są dostępne tutaj: https://biuroprasowe.esky.pl/.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób, a w Polsce ok. 2000. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.