Dynamiczny rozwój zespołu Join UP! Polska
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
Eksperci wnoszą ze sobą nie tylko solidną wiedzę, ale także innowacyjne podejście i świeże spojrzenie na rozwój firmy.
Michał Paczkowski został w Join UP! Polska nowym Sales Area Managerem i będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie kanałem sprzedaży i rozwojem sieci agencyjnej.
Ma wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie w branży turystycznej. Swoją karierę rozpoczynał jako współwłaściciel biura franczyzowego TUI Poland i menedżer sprzedaży w Neckermann Podróże. Przez kolejne lata pełnił obowiązki kierownika obszaru sprzedaży w TUI Poland. Michał był odpowiedzialny za wprowadzenie marki TUI na rynek czeski i z sukcesem zarządzał tym obszarem.
- Stałe powiększanie zespołu Join UP! Polska jest naturalną konsekwencją naszego intensywnego rozwoju na polskim rynku. Inwestujemy nie tylko w rozwój portfolio naszych produktów, ale także w pozyskiwanie kolejnych doświadczonych profesjonalistów, co jeszcze bardziej wzmacnia nasze siły sprzedażowe – mówi Katarzyna Bayraktar, Head of Sales and Development w Join UP! Polska.
W Join UP! Polska Izabela Smętek objęła stanowisko Agency Cooperation and Development Manager. W nowej roli będzie odpowiedzialna za współpracę z agentami online (OTA) oraz niezależnymi biurami podroży (TA). Iza z branżą turystyczną jest związana od 1996 roku. W latach 2003 - 2023 odpowiadała w firmie TUI za kalkulacje i przygotowywanie ofert grupowych oraz obsługę klientów indywidualnych.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.