Dynamiczny rozwój zespołu Join UP! Polska
24/7 Communication
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/
Eksperci wnoszą ze sobą nie tylko solidną wiedzę, ale także innowacyjne podejście i świeże spojrzenie na rozwój firmy.
Michał Paczkowski został w Join UP! Polska nowym Sales Area Managerem i będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie kanałem sprzedaży i rozwojem sieci agencyjnej.
Ma wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie w branży turystycznej. Swoją karierę rozpoczynał jako współwłaściciel biura franczyzowego TUI Poland i menedżer sprzedaży w Neckermann Podróże. Przez kolejne lata pełnił obowiązki kierownika obszaru sprzedaży w TUI Poland. Michał był odpowiedzialny za wprowadzenie marki TUI na rynek czeski i z sukcesem zarządzał tym obszarem.
- Stałe powiększanie zespołu Join UP! Polska jest naturalną konsekwencją naszego intensywnego rozwoju na polskim rynku. Inwestujemy nie tylko w rozwój portfolio naszych produktów, ale także w pozyskiwanie kolejnych doświadczonych profesjonalistów, co jeszcze bardziej wzmacnia nasze siły sprzedażowe – mówi Katarzyna Bayraktar, Head of Sales and Development w Join UP! Polska.
W Join UP! Polska Izabela Smętek objęła stanowisko Agency Cooperation and Development Manager. W nowej roli będzie odpowiedzialna za współpracę z agentami online (OTA) oraz niezależnymi biurami podroży (TA). Iza z branżą turystyczną jest związana od 1996 roku. W latach 2003 - 2023 odpowiadała w firmie TUI za kalkulacje i przygotowywanie ofert grupowych oraz obsługę klientów indywidualnych.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.