Komunikaty PR

Gamescape w Krakow Tourism Alliance

2024-04-08  |  13:00
Biuro prasowe

Gamescape z Krakowa przystąpiła do Krakow Tourism Alliance. Stowarzyszenie ma charakter partnerski, który ma stanowić platformę do realizacji projektów zrównoważonej turystyki dla Krakowa. Gamifikacja jest jedynym z kamieni milowych strategii rozwoju tej organizacji.

Budowanie atrakcyjnego doświadczenia w ofertach lokalnych, dzięki którym krakowski rynek turystyczny będzie mógł się wyróżnić, to jeden ze strategicznych obszarów działania Krakow Tourism Alliance. Dzięki gamifikacji (czyli wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier w innych obszarach takich jak turystyka, biznes czy marketing i sprzedaż) więcej miejsc docelowych na mapie Krakowa będzie mogło przyciągać turystów i jeszcze bardziej zaangażować ich w swoją historię.

„To dla nas przede wszystkim możliwość rozwoju gamifikacji na naszym lokalnym rynku usług turystycznych. Kraków jest opowieścią, a gamifikacja jest idealnym narzędziem do opowiadania historii. Pozwala „szyć na miarę” i prowadzić do wyjątkowych miejsc, usług czy wydarzeń. Dzięki temu Kraków może wyróżnić się na tle innych turystycznych stolic Europy i stać się pożądaną destynacją zarówno na krótki city break, jak i dłuższe eksploracje.” – powiedziała Patrycja Curyło, współwłaścicielka Gamescape.

Krakow Tourism Alliance działa na rzecz zrównoważenia turystyki w oparciu o politykę turystyczną Krakowa, ściśle współpracuje z interesariuszami rynku turystycznego, angażuje i wspiera przedsiębiorców w komercjalizacji produktu turystycznego, dba o poprawę jakości usług turystycznych, oraz wdraża zintegrowaną komunikację marketingową w obszarze turystyki kulturowej, religijnej, kulinarnej, medycznej, biznesowej, kreatywnej i aktywnej. Do krakowskiej organizacji turystycznej należą już Miasto Kraków, krakowskie instytucje kultury, stowarzyszenia branżowe takie jak Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki z Oddziałem w Małopolsce czy też Małopolska Izba Hotele Gremium. Obecnie stowarzyszenie liczy 46 członków.

********************************

Gamescape powstała w 2015 roku w Krakowie. Jej misją jest łączenie edukacji i zabawy w wyzwalaniu talentów i potencjałów, integrowanie zespołów poprzez aktywację współpracy, wykorzystania logicznego myślenia i działania pod presją czasu. Jest jedną z największych firm w branży escape room w kraju, jedną z najstarszych w Krakowie. Od ponad 8 lat zespół Gamescape projektuje i tworzy gry miejskie, obiektowe i rozrywkę w stylu escape rooms w wersji pozytywnej – Adventure Rooms – stacjonarnie, mobilnie i online, dla klienta indywidualnego i grup zorganizowanych. Grywalizacja, fabularny suspens i nowoczesna technologia rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) to stałe elementy oferowanych wrażeń. Twórcy Gamescape mają na koncie ponad 14 wybudowanych pokoi zagadek, ponad 270 przeprowadzonych gier miejskich, a z ich oferty skorzystało już 100 tyś. osób. Gamescape jest współautorem m.in. „Filharmonia Escape Room” – prestiżowego projektu organizowanego dla Filharmonii Krakowskiej, a także laureatem projektu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Galeria Marzeń – zagrajwsztuke.pl. Więcej informacji na temat Gamescape na stronie www.gamescape.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.