Gamescape w Krakow Tourism Alliance
Gamescape z Krakowa przystąpiła do Krakow Tourism Alliance. Stowarzyszenie ma charakter partnerski, który ma stanowić platformę do realizacji projektów zrównoważonej turystyki dla Krakowa. Gamifikacja jest jedynym z kamieni milowych strategii rozwoju tej organizacji.
Budowanie atrakcyjnego doświadczenia w ofertach lokalnych, dzięki którym krakowski rynek turystyczny będzie mógł się wyróżnić, to jeden ze strategicznych obszarów działania Krakow Tourism Alliance. Dzięki gamifikacji (czyli wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier w innych obszarach takich jak turystyka, biznes czy marketing i sprzedaż) więcej miejsc docelowych na mapie Krakowa będzie mogło przyciągać turystów i jeszcze bardziej zaangażować ich w swoją historię.
„To dla nas przede wszystkim możliwość rozwoju gamifikacji na naszym lokalnym rynku usług turystycznych. Kraków jest opowieścią, a gamifikacja jest idealnym narzędziem do opowiadania historii. Pozwala „szyć na miarę” i prowadzić do wyjątkowych miejsc, usług czy wydarzeń. Dzięki temu Kraków może wyróżnić się na tle innych turystycznych stolic Europy i stać się pożądaną destynacją zarówno na krótki city break, jak i dłuższe eksploracje.” – powiedziała Patrycja Curyło, współwłaścicielka Gamescape.
Krakow Tourism Alliance działa na rzecz zrównoważenia turystyki w oparciu o politykę turystyczną Krakowa, ściśle współpracuje z interesariuszami rynku turystycznego, angażuje i wspiera przedsiębiorców w komercjalizacji produktu turystycznego, dba o poprawę jakości usług turystycznych, oraz wdraża zintegrowaną komunikację marketingową w obszarze turystyki kulturowej, religijnej, kulinarnej, medycznej, biznesowej, kreatywnej i aktywnej. Do krakowskiej organizacji turystycznej należą już Miasto Kraków, krakowskie instytucje kultury, stowarzyszenia branżowe takie jak Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki z Oddziałem w Małopolsce czy też Małopolska Izba Hotele Gremium. Obecnie stowarzyszenie liczy 46 członków.
********************************
Gamescape powstała w 2015 roku w Krakowie. Jej misją jest łączenie edukacji i zabawy w wyzwalaniu talentów i potencjałów, integrowanie zespołów poprzez aktywację współpracy, wykorzystania logicznego myślenia i działania pod presją czasu. Jest jedną z największych firm w branży escape room w kraju, jedną z najstarszych w Krakowie. Od ponad 8 lat zespół Gamescape projektuje i tworzy gry miejskie, obiektowe i rozrywkę w stylu escape rooms w wersji pozytywnej – Adventure Rooms – stacjonarnie, mobilnie i online, dla klienta indywidualnego i grup zorganizowanych. Grywalizacja, fabularny suspens i nowoczesna technologia rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) to stałe elementy oferowanych wrażeń. Twórcy Gamescape mają na koncie ponad 14 wybudowanych pokoi zagadek, ponad 270 przeprowadzonych gier miejskich, a z ich oferty skorzystało już 100 tyś. osób. Gamescape jest współautorem m.in. „Filharmonia Escape Room” – prestiżowego projektu organizowanego dla Filharmonii Krakowskiej, a także laureatem projektu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Galeria Marzeń – zagrajwsztuke.pl. Więcej informacji na temat Gamescape na stronie www.gamescape.pl
Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin
Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.