Każdego roku klienci Emirates delektują się ponad 45 mln wyśmienitych czekoladek
Warszawa, 5 lipca 2024 r. – Z okazji Światowego Dnia Czekolady obchodzonego 7 lipca, linie Emirates przyjrzały się spożyciu tego przysmaku przez swoich klientów. W ubiegłym roku na pokładach wszystkich samolotów pasażerowie zjedli 45 milionów kawałków czekolady oraz mnóstwo pysznych deserów.
Aby umilić podróżowanie, linie Emirates serwują rzemieślniczą czekoladę we wszystkich klasach na 140 trasach na całym świecie. W ciągu ostatniego roku klienci klasy ekonomicznej zjedli 36,3 milionów czekoladek, a pasażerowie nowo wprowadzonej klasy ekonomicznej premium – 322 tysięcy czekoladek. W klasie biznes zjedzono 8,2 milionów czekoladek, a w klasie pierwszej, gdzie istnieje dostęp do nieograniczonej ilości tego smakołyku 122 tysięcy dużych bombonierek.
Wyróżniona czekolada na pokładzie
Linie Emirates ściśle współpracują z koneserami czekolady z całego świata i co 3 miesiące zmieniają jej rodzaj, aby regularnie zachwycać pasażerów. Obecnie na pokładzie znajduje się francuska premium czekolada marki Valrhona.
Firma ta, cieszy się uznaniem na całym świecie i jest wybierana przez prestiżowych szefów kuchni i smakoszy czekolady. Valrhona została założona we Francji w 1922 roku przez cukiernika Albérica Guironneta. Od ponad 100 lat z pasją i skrupulatnością tworzy wyjątkowe czekoladki, a jego firma słynie z dążenia do doskonałości i innowacji w sztuce produkcji czekolady, a także z zaangażowania w etyczne źródła zaopatrzenia i odpowiedzialność za środowisko.
Emirates wybiera produkty od najbardziej renomowanych producentów czekolady na świecie, w tym Bateel, Coco Jalila i Forrey & Galland ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Butlers z Irlandii, Godiva, Canonica i Neuhaus z Belgii, Pacari z Ekwadoru oraz Hotel Chocolat z Wielkiej Brytanii.
Czekoladowe desery na pokładzie Emirates
We wszystkich klasach klienci mogą skosztować czekoladowych kompozycji i gorącej czekolady. W klasie pierwszej na klientów czekają wyśmienite desery czekoladowe, takie jak mus z marakują, aksamitny fondant z kremem mascarpone, delikatna tarta z białej czekolady czy wegańskie ciasto czekoladowe z orzechami pekan z dodatkiem bitej śmietany.
W klasie biznes i ekonomicznej premium klienci skosztować mogą wegańskiej tarty czekoladowej z awokado, kremowego banana z mango i mleczną czekoladą lub czekoladowej markizy mokka z solonym karmelem. W klasie ekonomicznej klienci mogą spróbować musu czekoladowo–pomarańczowego lub ciasta karmelowego z mleczną czekoladą i pikantnym coulis malinowym.
Na dłuższych trasach serwowane są czekoladowe batoniki, a podczas świąt dzieci są częstowane czekoladowymi lizakami. Klienci klasy pierwszej mogą skosztować ciemnej czekolady Lindt z zawartością 85% kakao, która znajduje się w koszyku z upominkami. W saloniku pokładowym A380 Emirates można częstować się wegańskimi i niewegańskimi słodyczami, takimi jak M&Ms, ciastem czekoladowym i mini smakołykami.
Czekolada w poczekalniach Emirates
Saloniki Emirates oferują kuszące domowe lody czekoladowe oraz gorącą czekoladę Costa Coffee i szereg specjałów Emirates MasterChef. Wśród nich znajdują się czekoladowe przysmaki, to m.in. makaroniki, pyszne brownie, ciasto z białą czekoladą i nektarem z marakui.
Nowo wprowadzony wózek z deserami w klasie pierwszej Emirates, ma w ofercie czekoladowe specjały, jak trufle Valrhona Grand Cru z czekoladą Jivara 40% i Guanaja 70% oraz wykwintne desery: takie jak chrupiące ciasto z mlecznej czekolady z praliną z orzechów laskowych oraz soczyste ciasto z pieczonym bananem, czekoladą i karmelem.
Sprawdź menu obowiązujące podczas lotów liniami Emirates
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.
![Podziwiaj zachwycające wybrzeża Türkiye (Turcji) podczas słynnego Błękitnego Rej Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1924703056,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Podziwiaj zachwycające wybrzeża Türkiye (Turcji) podczas słynnego Błękitnego Rej
![Wyspa Jeju Korei Południowej – top kierunek na lato](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_173647487,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyspa Jeju Korei Południowej – top kierunek na lato
![Czarnogóra – poznaj letni kalendarz ciekawych wydarzeń](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1170440432,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Czarnogóra – poznaj letni kalendarz ciekawych wydarzeń
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Bankowość
![](https://www.newseria.pl/files/11111/diego-ph-fiq0tet6llw-unsplash,w_274,_small.jpg)
Poprawa dostępu do finansowania może napędzić innowacje w firmach. Banki będą miały do odegrania ważną rolę w transformacji cyfrowej i energetycznej gospodarki
Polskie firmy, zwłaszcza te mniejsze, stają przed wyzwaniem wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, gdyż Polska przestaje być konkurencyjna jako dostawca taniej siły roboczej, tanich towarów i usług. Skok innowacyjny wymaga jednak dostępu do finansowania. Na rynku są dostępne środki z UE i komplementarna do nich oferta banków, ale mikro- i małe firmy potrzebują zachęt, by z nich skorzystać. Sektor bankowy ma być nie tylko ważnym partnerem w finansowaniu innowacji, lecz także innych ważnych wyzwań stojących przed gospodarką, przede wszystkim transformacji cyfrowej i energetycznej.
Infrastruktura
Zielone aspekty będą zyskiwać w przyszłych przetargach infrastrukturalnych. Branża inwestuje w technologie asfaltowe wspierające dekarbonizację
![](https://www.newseria.pl/files/11111/orlen-asfalt-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Asfalt może być traktowany jako surowiec o właściwościach przyjaznych środowisku, bo nawierzchnie dróg można poddać w 100 proc. recyklingowi – podkreślają eksperci ORLEN Asfalt. Spółka od kilku lat rozwija technologie, które wspierają ograniczenie wpływu sektora budownictwa drogowego na środowisko. Chodzi nie tylko o możliwość ponownego przetworzenia materiału, ale także ograniczenie zużycia energii. Eksperci spodziewają się, że w związku z wprowadzeniem unijnego Zielonego Ładu coraz więcej przetargów będzie zawierać wymogi co do stosowania przyjaznych dla środowiska materiałów.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](https://www.newseria.pl/files/11111/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.