Komunikaty PR

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

2024-12-11  |  14:00
Biuro prasowe

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w segmencie ekonomicznym premium.   

Dwa nowe obiekty zaoferują łącznie 226 dodatkowych pokoi, a oba hotele mają otworzyć swoje podwoje dla gości w ciągu sześciu miesięcy.

Patrick Fitzgibbon, Starszy Wiceprezes ds. Rozwoju, EMEA, Hilton, powiedział: „Cieszymy się, że możemy wprowadzić markę Spark by Hilton do Polski, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie rynku na zakwaterowanie w segmencie ekonomicznym premium. Jest on popularny zarówno wśród osób podróżujących służbowo, jak i rekreacyjnie. Przewiduje się, że w 2025 r. do Polski przyjedzie ponad 100 milionów gości – dwa nowe obiekty Spark uzupełnią istniejące portfolio Hilton, obejmujące obecnie 30 hoteli działających w całym kraju, a także globalną sieć Spark by Hilton obejmującą 275 działających obiektów oraz tych w fazie realizacji. Te hotele jeszcze bardziej wzbogacą naszą zróżnicowaną ofertę w Polsce, poszerzając nasze portfolio o nowe miejsca i odpowiedzą na coraz szerszy zakres preferencji podróżnych”.

 

161-pokojowy hotel Spark by Hilton Pobierowo, który ma zostać otwarty w grudniu 2024 roku, będzie zlokalizowany w Pobierowie, znanej morskiej miejscowości wypoczynkowej na północno-zachodnim wybrzeżu Bałtyku. Lokalizacja oferuje dogodny dojazd głównymi drogami i znajduje się około godziny jazdy od międzynarodowego Portu Lotniczego „Solidarność” (Szczecin-Goleniów). Hotel oferuje gościom restaurację, bar w lobby, sklepik oraz jest połączony z niezależnie zarządzaną salą konferencyjną dla maksymalnie 350 osób. Posiada też zaplecze rekreacyjne z basenami, siłownią, saunami i spa.

 

65-pokojowy hotel Spark by Hilton Krynica Morska położony jest w nadmorskiej, znanej z nieskazitelnych plaż Krynicy Morskiej na Mierzei Wiślanej, szczególnie popularnej w sezonie letnim. Obiekt zlokalizowany jest około 90 km od międzynarodowego Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy i oferuje restaurację, bar w lobby oraz klub dla dzieci. Goście mogą również zrelaksować się w dwóch saunach, łaźni solnej i na basenie. Obiekt ma zostać otwarty wiosną 2025 r.

 

Oba hotele zapewnią niezawodne, komfortowe udogodnienia i będą oferować charakterystyczne dla Spark rozwiązania, w tym:

 

  • Wygodne pokoje gościnne z prostymi, opływowymi meblami, otwartą szafą, wielofunkcyjną powierzchnią do pracy i jasną łazienką wyposażoną w kosmetyki z serii Zero%.
  • Jasne, wielofunkcyjne przestrzenie wspólne, wyposażone między innymi w stoły i bujane fotele. Oferują one gościom możliwość spotkań towarzyskich i służbowych.  
  • Stanowiska z bezpłatną wodą niegazowaną i gazowaną oraz świeżymi owocami.
  • Całodobową możliwość zakupu żywności, napojów i innych niezbędnych produktów.
  • Prosty, inspirujący design z kolorystycznymi akcentami, wyrazistymi ścianami zewnętrznymi i energetyzującymi dziełami sztuki.

Marka nie tylko dostarcza wyjątkową jakość dla gości, ale również stanowi atrakcyjną propozycję dla właścicieli i operatorów. Jako marka sprzyjająca efektywnym kosztowo przekształceniom, oferuje unikalną możliwość dla istniejących obiektów, redefiniując segment ekonomiczny premium. Skupia się na kluczowych aspektach wpływających na doświadczenie gościa, jednocześnie zapewniając spójny wygląd i charakter każdego hotelu.

Goście wszystkich obiektów Hilton mogą korzystać z wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Hilton Honors. Umożliwia on ponad 200 milionom członków, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio w Hilton, zdobywanie punktów za pobyty i korzystanie z atrakcji hotelowych. Członkowie Hilton Honors mogą również odblokować dostęp do natychmiastowych nagród i korzyści, takich jak bezdotykowe zameldowanie z wyborem pokoju i ekskluzywne zniżki członkowskie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry? Biuro prasowe
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
2024-12-06 | 15:30

Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta

Turystyka to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W szczególności regiony nadmorskie przyciągają inwestorów oraz turystów
Turystyka Join UP! Polska z pionierską gwarancją. Firma otwiera nowe perspektywy rozwoju
2024-12-05 | 13:20

Join UP! Polska z pionierską gwarancją. Firma otwiera nowe perspektywy rozwoju

Join UP! Polska jako pierwsza na przestrzeni ostatnich lat firma w naszym kraju zdecydowała się na zabezpieczenie finansowe w postaci gwarancji bankowej. Taki pionierski ruch pozytywnie wpływa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.