Komunikaty PR

Prezes Zarządu Polonus jedną z najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce

2020-01-07  |  13:20
Biuro prasowe

Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus już po raz trzeci został wyróżniony w rankingu opublikowanym przez redakcję opiniotwórczego magazynu „Wasza Turystyka”, w którym zaprezentowano sylwetki „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce 2019”.


W opublikowanym rankingu Maciej Acedański zajął wysokie 14. miejsce wyprzedzając tym samym innych przedstawicieli branży pasażerskich przewozów autokarowych. To najwyższa z dotychczasowych pozycji w zestawieniu i awans aż o sześć pozycji względem poprzedniej edycji. Eksperci tym samym docenili rosnącą pozycję kierowanej przez Prezesa Macieja Acedańskiego spółki: „Firma już trzeci rok z rzędu odnotowuje rekordowe wyniki. W ramach odpowiedzi na sytuację rynkową, Polonus zintegrował rynek polskich przewoźników autokarowych, tworząc sieć Polonus Partner. Konsolidacja rynku zapewnia pasażerom najbardziej atrakcyjną ofertę obejmującą ponad 50 linii, łączących ze sobą prawie 300 miejscowości, obsługiwanych przez 155 jednolicie oznakowanych pojazdów.” (źródło: WaszaTurystyka.pl)

Maciej Acedański kieruje Polonusem od 2016 roku. Za jego rządów Polonus przeszedł kompletną transformację wizerunkową i jakościową. Rebranding objął zmianę logo oraz wizerunku całej floty nowoczesnych pojazdów, jak również miał wpływ na komunikację marketingową, która jest spójna z głębokimi zmianami w modelu zarządzania przedsiębiorstwem. Dopasowanie siatki połączeń do oczekiwań pasażerów oraz ciągłe podnoszenie standardu świadczonych usług z dumą zapracowało na miano „narodowego przewoźnika autokarowego”.

Polonus jest spółką Skarbu Państwa, która obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie
i turystyczne z Warszawą. Polonus do obsługi swoich połączeń przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji. Firma współpracuje również z rozbudowaną siecią agentów w całym kraju, którzy pośredniczą w sprzedaży oferty Polonus.

Polonus jest operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami Dworzec Online oraz platformę sprzedaży biletów zdo.pl i DworzecOnline.pl.

Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry? Biuro prasowe
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w
Turystyka Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
2024-12-06 | 15:30

Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta

Turystyka to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W szczególności regiony nadmorskie przyciągają inwestorów oraz turystów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.