Komunikaty PR

Prezes Zarządu Polonus jedną z najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce

2020-01-07  |  13:20
Biuro prasowe

Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus już po raz trzeci został wyróżniony w rankingu opublikowanym przez redakcję opiniotwórczego magazynu „Wasza Turystyka”, w którym zaprezentowano sylwetki „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce 2019”.


W opublikowanym rankingu Maciej Acedański zajął wysokie 14. miejsce wyprzedzając tym samym innych przedstawicieli branży pasażerskich przewozów autokarowych. To najwyższa z dotychczasowych pozycji w zestawieniu i awans aż o sześć pozycji względem poprzedniej edycji. Eksperci tym samym docenili rosnącą pozycję kierowanej przez Prezesa Macieja Acedańskiego spółki: „Firma już trzeci rok z rzędu odnotowuje rekordowe wyniki. W ramach odpowiedzi na sytuację rynkową, Polonus zintegrował rynek polskich przewoźników autokarowych, tworząc sieć Polonus Partner. Konsolidacja rynku zapewnia pasażerom najbardziej atrakcyjną ofertę obejmującą ponad 50 linii, łączących ze sobą prawie 300 miejscowości, obsługiwanych przez 155 jednolicie oznakowanych pojazdów.” (źródło: WaszaTurystyka.pl)

Maciej Acedański kieruje Polonusem od 2016 roku. Za jego rządów Polonus przeszedł kompletną transformację wizerunkową i jakościową. Rebranding objął zmianę logo oraz wizerunku całej floty nowoczesnych pojazdów, jak również miał wpływ na komunikację marketingową, która jest spójna z głębokimi zmianami w modelu zarządzania przedsiębiorstwem. Dopasowanie siatki połączeń do oczekiwań pasażerów oraz ciągłe podnoszenie standardu świadczonych usług z dumą zapracowało na miano „narodowego przewoźnika autokarowego”.

Polonus jest spółką Skarbu Państwa, która obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie
i turystyczne z Warszawą. Polonus do obsługi swoich połączeń przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji. Firma współpracuje również z rozbudowaną siecią agentów w całym kraju, którzy pośredniczą w sprzedaży oferty Polonus.

Polonus jest operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami Dworzec Online oraz platformę sprzedaży biletów zdo.pl i DworzecOnline.pl.

Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.