Komunikaty PR

REZERWACYJNA REWOLUCJA W NOCOWANIE.PL

2024-03-12  |  10:00
Biuro prasowe

REZERWACYJNA REWOLUCJA W NOCOWANIE.PL

 

KRAJOWY LIDER RYNKU POŚREDNICTWA NOCLEGOWEGO STAWIA NA NATYCHMIASTOWE REZERWACJE I WPROWADZA INNOWACYJNĄ OPCJĘ ABONAMENT PLUS

 

Dla turystów – wygodna, natychmiastowa rezerwacja noclegu. Dla partnerów – tańsze rezerwacje, lepsza obsługa i szansa na ściągnięcie zagranicznych turystów. Nocowanie.pl, lider polskich portali turystycznych, uruchamia gigantyczny projekt, który pozwoli serwisowi lepiej odpowiedzieć na rosnące oczekiwania turystów i konkurować z największymi europejskimi graczami. Do końca roku liczba obiektów na portalu z opcją natychmiastowej rezerwacji ma wzrosnąć do 12 000.

 

Nocowanie.pl, największy polski serwis rezerwacyjny i jednocześnie jedna z najczęściej odwiedzanych witryn turystycznych, jest częścią drugiej największej grupy turystycznej w Europie Środkowo Wschodniej: Grupy Szallas, należącej do Wirtualnej Polski. 

Nocowanie.pl przez 18 lat funkcjonowało w modelu abonamentowym, dając użytkownikom tylko możliwość wysłania zapytań do obiektów noclegowych w Polsce. Gospodarze współpracujący z portalem otrzymywali za jego pośrednictwem wiadomości czy telefony i sami dokonywali ostatecznej rezerwacji.

– Do dzisiejszego kroku przygotowywaliśmy się ostatnie dwa lata. Dziś, 12 marca, przełączamy na rezerwacyjność 12 największych miast. Później – co miesiąc – kolejne. W grudniu 2024 ponad 70% naszego ruchu będzie trafiać do lokalizacji rezerwacyjnych. To jest dla Nocowanie.pl największa zmiana od chwili założenia 18 lat temu i nasza największa szansa na rozwój w przyszłości. To odpowiedź na zmieniające się oczekiwania. Turyści chcą noclegów w świetnych cenach i dostępnych od razu, wysyłanie zapytań ma swoich fanów, ale ich liczba maleje – mówi Tomasz Machała prezes Nocowanie.pl.

Tylko w zeszłym roku Nocowanie.pl pozyskało 3 000 obiektów w modelu rezerwacyjnym, dzięki czemu serwis umożliwiał dokonanie natychmiastowej rezerwacji online w ponad 8199 tysięcy obiektów noclegowych na terenie całej Polski oraz wysłanie zapytania do ponad 13 500 kolejnych sprawdzonych obiektów.

W tym roku serwis planuje zdobyć kolejnych kilka tysięcy partnerów w modelu rezerwacyjnym, a istotnym elementem transformacji portalu jest wprowadzenie innowacyjnej opcji Abonament Plus, łączącej korzyści z obu dotychczasowych rozwiązań.

– Do nowej formy współpracy przekonaliśmy właścicieli tysiąca obiektów noclegowych. Nasza oferta rezerwacyjna spotyka się z uznaniem na rynku, ponieważ oferujemy znacząco niższą prowizję niż nasz zagraniczny konkurent, dbamy o satysfakcję partnerów z naszego Biura Obsługi, oferujemy pakiety marketingowe, wynikające z naszej obecności w Grupie Wirtualna Polska – podkreśla Magda Kędzierska, dyrektor sprzedaży Nocowanie.pl. Dodaje, że do połowy przyszłego roku Nocowanie.pl przełączy na nowy model 95% całego ruchu na portalu.

W ramach transformacji już teraz noclegi w 12 popularnych miejscowościach w Polsce stały się dostępne do rezerwacji online. Dla turystów ta zmiana oznacza zachowanie korzystnych cen, z których znany jest portal, przy zwiększonej wygodzie dokonywania natychmiastowych rezerwacji.

Widoczność obiektu w Internecie – jak zauważają sami gospodarze – to obecnie jeden z kluczowych aspektów walki o turystów, tymczasem partnerstwo z Nocowanie.pl w opcji Abonament Plus zapewnia obecność jednocześnie na dwóch portalach w Polsce: Nocowanie.pl i Noclegi.pl. Nocowanie to 18 lat doświadczenia na polskim rynku, Noclegi to 6-letnia historia. Oba serwisy planują w 2024 roku wysłać na urlop w Polskę blisko 1 milion Polaków i mieć 100 000 rezerwacji natychmiastowych.

Nie bez znaczenia jest też fakt, że obecność w Nocowanie.pl w ramach nowego modelu pozwala zdobyć gości z Czech, Węgier i Rumunii, bo oferta obiektu prezentowana będzie również w trzech innych portalach grupy: Szallas.hu, Travelminit.ro, Hotel.cz, które miesięcznie odwiedza ponad 5 milionów użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.