Komunikaty PR

Więcej, lepiej, nowocześniej – Paweł Kummer Managerem w stołecznym hotelu Leonar

2024-03-11  |  13:00

Do zespołu zarządzającego 4-gwiazdkowym hotelem Leonardo Royal w Warszawie dołączył Paweł Kummer. Na stanowisku Operations Managera pokieruje on rozpoczętymi już zmianami - rozbudową i remontem obiektu, a także przyczyni się do rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska jest rynkiem kluczowym.

 

Pochodzący z Gdańska Paweł Kummer jest związany z hotelarstwem od 2010 roku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako Bellman/Concierge w gdańskim Radisson Blu, a po dziesięciu latach doświadczenia w branży (i kilku awansach) objął funkcję dyrektora operacyjnego w hotelu tej samej marki w Szczecinie.

 

W centrum zmian

Decyzja Pawła Kummera o objęciu stanowiska Operations Managera w Leonardo Royal Warsaw wiązała się nie tylko z dołączeniem do zespołu Leonardo Hotels, ale także zmianą miejsca zamieszkania oraz szybką i skuteczną adaptacją do intensywnych zmian. Zarządzany przez niego obiekt właśnie teraz znajduje się na etapie dynamicznej rozbudowy i modernizacji.

Podjęcie się wyzwania związanego z objęciem funkcji Managera Operacyjnego w zupełnie nowym miejscu, które w tym samym czasie przechodzi przez największe w swojej historii zmiany to najbardziej wymagający etap wdrożeniowy, jakiego dotąd doświadczyłem. Wiąże się to z wieloma obowiązkami, jednak widoczny postęp i namacalny efekt ciężkiej pracy całego zespołu są dla mnie wspaniałą nagrodą – komentuje Paweł Kummer, Operations Manager w Leonardo Royal Warsaw. – Dla nas wszystkich to bardzo motywujące widzieć, jak każdego dnia Leonardo Royal zmienia się na lepsze i przygotowuje się do zajęcia należnego mu miejsca w czołówce warszawskich hoteli – dodaje.

Efekty pierwszego etapu przemian będzie można podziwiać wczesną wiosną, kiedy do użytku gości zostaną oddane 184 nowe pokoje w przyłączonym do hotelu skrzydle wieżowca JM Tower. Jeszcze przed wakacjami gotowe mają być także restauracja, bar i lobby, a we wrześniu nowe przestrzenie konferencyjne.

W złożonym procesie rekrutacji Paweł od początku wyróżniał się jako kandydat wyjątkowego kalibru, wykazujący się właściwą proporcją cech przywódczych i wrodzonej umiejętności wzbudzania zaufania i sympatii. Ma bogate doświadczenie i sukcesy w branży hotelarskiej. Jego dynamiczny i skuteczny styl zarządzania sprawia, że idealnie odnajduje się w Leonardo Royal podczas trwającej rozbudowy i remontu - podkreśla Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw.

 

To dopiero początek

Zmiany widoczne gołym okiem z punktu widzenia gościa to nie tylko efekty trwającego remontu i rozbudowy, ale także powiększenie grona personelu. – W związku z tym, że nasz obiekt powiększa się dwukrotnie, musimy wyraźnie rozbudować nasz zespół i zmodyfikować obecne struktury. To kolejne ogromne wyzwanie. Już teraz organizujemy spotkania, otwieramy rekrutacje i planujemy kolejne etapy zatrudnienia – zaznacza Paweł Kummer. Jak dodaje – To, co muszę podkreślić, i co bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie od samego początku, to wyjątkowo zgrany i zaangażowany zespół, który z wielką chęcią i pasją wspólnie pracuje nad sprawnym przebiegiem towarzyszących nam zmian.

 

 

Królewska ekspansja

Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się w Warszawie na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w biznesowej dzielnicy miasta. Tegoroczne plany rozbudowy i odnowienia hotelu obejmują również przestrzeń restauracyjną, barową, lobby oraz sale konferencyjne. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.

Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.