Więcej, lepiej, nowocześniej – Paweł Kummer Managerem w stołecznym hotelu Leonar
Do zespołu zarządzającego 4-gwiazdkowym hotelem Leonardo Royal w Warszawie dołączył Paweł Kummer. Na stanowisku Operations Managera pokieruje on rozpoczętymi już zmianami - rozbudową i remontem obiektu, a także przyczyni się do rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska jest rynkiem kluczowym.
Pochodzący z Gdańska Paweł Kummer jest związany z hotelarstwem od 2010 roku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako Bellman/Concierge w gdańskim Radisson Blu, a po dziesięciu latach doświadczenia w branży (i kilku awansach) objął funkcję dyrektora operacyjnego w hotelu tej samej marki w Szczecinie.
W centrum zmian
Decyzja Pawła Kummera o objęciu stanowiska Operations Managera w Leonardo Royal Warsaw wiązała się nie tylko z dołączeniem do zespołu Leonardo Hotels, ale także zmianą miejsca zamieszkania oraz szybką i skuteczną adaptacją do intensywnych zmian. Zarządzany przez niego obiekt właśnie teraz znajduje się na etapie dynamicznej rozbudowy i modernizacji.
– Podjęcie się wyzwania związanego z objęciem funkcji Managera Operacyjnego w zupełnie nowym miejscu, które w tym samym czasie przechodzi przez największe w swojej historii zmiany to najbardziej wymagający etap wdrożeniowy, jakiego dotąd doświadczyłem. Wiąże się to z wieloma obowiązkami, jednak widoczny postęp i namacalny efekt ciężkiej pracy całego zespołu są dla mnie wspaniałą nagrodą – komentuje Paweł Kummer, Operations Manager w Leonardo Royal Warsaw. – Dla nas wszystkich to bardzo motywujące widzieć, jak każdego dnia Leonardo Royal zmienia się na lepsze i przygotowuje się do zajęcia należnego mu miejsca w czołówce warszawskich hoteli – dodaje.
Efekty pierwszego etapu przemian będzie można podziwiać wczesną wiosną, kiedy do użytku gości zostaną oddane 184 nowe pokoje w przyłączonym do hotelu skrzydle wieżowca JM Tower. Jeszcze przed wakacjami gotowe mają być także restauracja, bar i lobby, a we wrześniu nowe przestrzenie konferencyjne.
– W złożonym procesie rekrutacji Paweł od początku wyróżniał się jako kandydat wyjątkowego kalibru, wykazujący się właściwą proporcją cech przywódczych i wrodzonej umiejętności wzbudzania zaufania i sympatii. Ma bogate doświadczenie i sukcesy w branży hotelarskiej. Jego dynamiczny i skuteczny styl zarządzania sprawia, że idealnie odnajduje się w Leonardo Royal podczas trwającej rozbudowy i remontu - podkreśla Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw.
To dopiero początek
Zmiany widoczne gołym okiem z punktu widzenia gościa to nie tylko efekty trwającego remontu i rozbudowy, ale także powiększenie grona personelu. – W związku z tym, że nasz obiekt powiększa się dwukrotnie, musimy wyraźnie rozbudować nasz zespół i zmodyfikować obecne struktury. To kolejne ogromne wyzwanie. Już teraz organizujemy spotkania, otwieramy rekrutacje i planujemy kolejne etapy zatrudnienia – zaznacza Paweł Kummer. Jak dodaje – To, co muszę podkreślić, i co bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie od samego początku, to wyjątkowo zgrany i zaangażowany zespół, który z wielką chęcią i pasją wspólnie pracuje nad sprawnym przebiegiem towarzyszących nam zmian.
Królewska ekspansja
Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się w Warszawie na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w biznesowej dzielnicy miasta. Tegoroczne plany rozbudowy i odnowienia hotelu obejmują również przestrzeń restauracyjną, barową, lobby oraz sale konferencyjne. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.
Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.
Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin
Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.