Więcej, lepiej, nowocześniej – Paweł Kummer Managerem w stołecznym hotelu Leonar
Do zespołu zarządzającego 4-gwiazdkowym hotelem Leonardo Royal w Warszawie dołączył Paweł Kummer. Na stanowisku Operations Managera pokieruje on rozpoczętymi już zmianami - rozbudową i remontem obiektu, a także przyczyni się do rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska jest rynkiem kluczowym.
Pochodzący z Gdańska Paweł Kummer jest związany z hotelarstwem od 2010 roku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako Bellman/Concierge w gdańskim Radisson Blu, a po dziesięciu latach doświadczenia w branży (i kilku awansach) objął funkcję dyrektora operacyjnego w hotelu tej samej marki w Szczecinie.
W centrum zmian
Decyzja Pawła Kummera o objęciu stanowiska Operations Managera w Leonardo Royal Warsaw wiązała się nie tylko z dołączeniem do zespołu Leonardo Hotels, ale także zmianą miejsca zamieszkania oraz szybką i skuteczną adaptacją do intensywnych zmian. Zarządzany przez niego obiekt właśnie teraz znajduje się na etapie dynamicznej rozbudowy i modernizacji.
– Podjęcie się wyzwania związanego z objęciem funkcji Managera Operacyjnego w zupełnie nowym miejscu, które w tym samym czasie przechodzi przez największe w swojej historii zmiany to najbardziej wymagający etap wdrożeniowy, jakiego dotąd doświadczyłem. Wiąże się to z wieloma obowiązkami, jednak widoczny postęp i namacalny efekt ciężkiej pracy całego zespołu są dla mnie wspaniałą nagrodą – komentuje Paweł Kummer, Operations Manager w Leonardo Royal Warsaw. – Dla nas wszystkich to bardzo motywujące widzieć, jak każdego dnia Leonardo Royal zmienia się na lepsze i przygotowuje się do zajęcia należnego mu miejsca w czołówce warszawskich hoteli – dodaje.
Efekty pierwszego etapu przemian będzie można podziwiać wczesną wiosną, kiedy do użytku gości zostaną oddane 184 nowe pokoje w przyłączonym do hotelu skrzydle wieżowca JM Tower. Jeszcze przed wakacjami gotowe mają być także restauracja, bar i lobby, a we wrześniu nowe przestrzenie konferencyjne.
– W złożonym procesie rekrutacji Paweł od początku wyróżniał się jako kandydat wyjątkowego kalibru, wykazujący się właściwą proporcją cech przywódczych i wrodzonej umiejętności wzbudzania zaufania i sympatii. Ma bogate doświadczenie i sukcesy w branży hotelarskiej. Jego dynamiczny i skuteczny styl zarządzania sprawia, że idealnie odnajduje się w Leonardo Royal podczas trwającej rozbudowy i remontu - podkreśla Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw.
To dopiero początek
Zmiany widoczne gołym okiem z punktu widzenia gościa to nie tylko efekty trwającego remontu i rozbudowy, ale także powiększenie grona personelu. – W związku z tym, że nasz obiekt powiększa się dwukrotnie, musimy wyraźnie rozbudować nasz zespół i zmodyfikować obecne struktury. To kolejne ogromne wyzwanie. Już teraz organizujemy spotkania, otwieramy rekrutacje i planujemy kolejne etapy zatrudnienia – zaznacza Paweł Kummer. Jak dodaje – To, co muszę podkreślić, i co bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie od samego początku, to wyjątkowo zgrany i zaangażowany zespół, który z wielką chęcią i pasją wspólnie pracuje nad sprawnym przebiegiem towarzyszących nam zmian.
Królewska ekspansja
Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się w Warszawie na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w biznesowej dzielnicy miasta. Tegoroczne plany rozbudowy i odnowienia hotelu obejmują również przestrzeń restauracyjną, barową, lobby oraz sale konferencyjne. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.
Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.