Więcej, lepiej, nowocześniej – Paweł Kummer Managerem w stołecznym hotelu Leonar
Do zespołu zarządzającego 4-gwiazdkowym hotelem Leonardo Royal w Warszawie dołączył Paweł Kummer. Na stanowisku Operations Managera pokieruje on rozpoczętymi już zmianami - rozbudową i remontem obiektu, a także przyczyni się do rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska jest rynkiem kluczowym.
Pochodzący z Gdańska Paweł Kummer jest związany z hotelarstwem od 2010 roku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako Bellman/Concierge w gdańskim Radisson Blu, a po dziesięciu latach doświadczenia w branży (i kilku awansach) objął funkcję dyrektora operacyjnego w hotelu tej samej marki w Szczecinie.
W centrum zmian
Decyzja Pawła Kummera o objęciu stanowiska Operations Managera w Leonardo Royal Warsaw wiązała się nie tylko z dołączeniem do zespołu Leonardo Hotels, ale także zmianą miejsca zamieszkania oraz szybką i skuteczną adaptacją do intensywnych zmian. Zarządzany przez niego obiekt właśnie teraz znajduje się na etapie dynamicznej rozbudowy i modernizacji.
– Podjęcie się wyzwania związanego z objęciem funkcji Managera Operacyjnego w zupełnie nowym miejscu, które w tym samym czasie przechodzi przez największe w swojej historii zmiany to najbardziej wymagający etap wdrożeniowy, jakiego dotąd doświadczyłem. Wiąże się to z wieloma obowiązkami, jednak widoczny postęp i namacalny efekt ciężkiej pracy całego zespołu są dla mnie wspaniałą nagrodą – komentuje Paweł Kummer, Operations Manager w Leonardo Royal Warsaw. – Dla nas wszystkich to bardzo motywujące widzieć, jak każdego dnia Leonardo Royal zmienia się na lepsze i przygotowuje się do zajęcia należnego mu miejsca w czołówce warszawskich hoteli – dodaje.
Efekty pierwszego etapu przemian będzie można podziwiać wczesną wiosną, kiedy do użytku gości zostaną oddane 184 nowe pokoje w przyłączonym do hotelu skrzydle wieżowca JM Tower. Jeszcze przed wakacjami gotowe mają być także restauracja, bar i lobby, a we wrześniu nowe przestrzenie konferencyjne.
– W złożonym procesie rekrutacji Paweł od początku wyróżniał się jako kandydat wyjątkowego kalibru, wykazujący się właściwą proporcją cech przywódczych i wrodzonej umiejętności wzbudzania zaufania i sympatii. Ma bogate doświadczenie i sukcesy w branży hotelarskiej. Jego dynamiczny i skuteczny styl zarządzania sprawia, że idealnie odnajduje się w Leonardo Royal podczas trwającej rozbudowy i remontu - podkreśla Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw.
To dopiero początek
Zmiany widoczne gołym okiem z punktu widzenia gościa to nie tylko efekty trwającego remontu i rozbudowy, ale także powiększenie grona personelu. – W związku z tym, że nasz obiekt powiększa się dwukrotnie, musimy wyraźnie rozbudować nasz zespół i zmodyfikować obecne struktury. To kolejne ogromne wyzwanie. Już teraz organizujemy spotkania, otwieramy rekrutacje i planujemy kolejne etapy zatrudnienia – zaznacza Paweł Kummer. Jak dodaje – To, co muszę podkreślić, i co bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie od samego początku, to wyjątkowo zgrany i zaangażowany zespół, który z wielką chęcią i pasją wspólnie pracuje nad sprawnym przebiegiem towarzyszących nam zmian.
Królewska ekspansja
Czterogwiazdkowy Leonardo Royal Warsaw znajduje się w Warszawie na rogu ulic Grzybowskiej i Żelaznej w wieżowcu JM Tower. Jest częścią kompleksu Centrum Żelazna, w biznesowej dzielnicy miasta. Tegoroczne plany rozbudowy i odnowienia hotelu obejmują również przestrzeń restauracyjną, barową, lobby oraz sale konferencyjne. Kolejnym etapem projektu będzie remont aktualnie funkcjonujących pokoi, a całość inwestycji zakończy się planowo w 2025 roku.
Leonardo Royal Warsaw jest jednym z czterech obiektów sieci Leonardo Hotels w Polsce. Należą do niej także NYX Hotel Warsaw oraz dwa hotele Leonardo Boutique w Krakowie.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Polityka
Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.